Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-25@01:40:01 GMT

نقش مهم رسانه ها در ترویج فرهنگ مصرف صحیح آب

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۵۰۷۴۶

نقش مهم رسانه ها در ترویج فرهنگ مصرف صحیح آب

به گزارش خبرگزاری بُرنا در هرمزگان ؛ "هوشنگ ملایی " مدیرعامل شرکت آب هرمزگان  در بازدید از دفتر خبرگزاری ایرنا در بندرعباس افزود: رسانه ها در دوران کنونی بخشی جدایی ناپذیر از زندگی مخاطبان شده اند. این مخاطبان در دنیای اطلاعاتی و ارتباطی امروز، بخش عظیم فرهنگ، ارزش ها و هنجارهای جامعه خود و دیگر جوامع را از رسانه ها دریافت می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در بحث استفاده بهینه آب در کنار رسانه ها باید بحث خانواده و جامعه نیز برجسته شود و در این زمینه بهتر است به میراث اجتماعی و اعتقادات دینی توجه جدی کنیم خاطر نشان کرد: خبرگزاریها می توانند همچنین با انتشار مطالب کارشناسان در حوزه آب سطح آگاهی عامه مردم را افزایش داده و از سوء تفاهم هایی که در پی انتشار برخی مطالب غیرکارشناسی در شبکه های اجتماعی در بین مردم بوجود می آید، جلوگیری کنند .

ملایی با تاکید بر ضرورت اعتماد و تعامل گسترده بین روابط عمومی ها و رسانه ها گفت: از آنجایی که روابط عمومی ها پل ارتباط بین مردم و مسئولان هستند و صدای مردم را به گوش مسئولان می رسانند و عملکرد مسئولان را به مردم ارایه می دهند بنابراین بهترین حلقه ارتباطی آن ها با مردم رسانه ها هستند و باید خوراک آن ها نیز از سوی روابط عمومی ها تامین شود.

 در پایان تنیده رئیس دفترخبرگزاری ایرنا تأکید کرد :  آماده هرگونه همکاری با شرکت آب منطقه ای هرمزگان هستیم  چرا که اگر آب نباشد هیچ چیز دیگر هم  وجود ندارد.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ترویج فرهنگ جامعه رسانه صرفه جویی هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۵۰۷۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نحوه صحیح استفاده از انواع محصولات مراقبت پوست برای حفظ شادابی و سلامت

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از بهداشت نیوز، نکات مراقبتی پس از مصرف یک فرآورده، رعایت و اجرا شود (به ویژه مصرف ضد آفتاب ها)؛ به عنوان مثال سرم های پوستی حاوی رتینول که برای کاهش تیرگی و رفع چین و چروک صورت و بصورت بدون نسخه در اختیار قرار می گیرد، می تواند باعث افزایش حساسیت بافت پوست به نور خورشید شود. بنابراین توصیه می شود پس از مصرف این فرآورده (در طول روز) از ضد آفتاب ها استفاده کرد.

از مصرف بیش از میزان توصیه شده محصولات خودداری شود؛ برای نمونه، مصرف بیش از حد برخی فرآورده های لایه بردار حاوی سالیسیلیک اسید یا گلایکولیک اسید که برای بهبود خطوط ریز و اسکار آکنه (جای جوش) عرضه می شود، می تواند منجر به قرمزی پوست، التهاب و کاهش تولید چربی سطح پوست شود.

به زمان مناسب مصرف هر فرآورده توجه شود؛ به طور مثال اگر مصرف همزمان سرم های پوستی حاوی ویتامین C و رتینول (هر دو به منظور جوانسازی و رفع تیرگی پوست) در برنامه مراقبت پوستی فرد باشد، باید زمان مصرف سرم ویتامین C به صبح و زمان مصرف سرم رتینول به شب موکول شود.

کسانی که پوست حساس دارند فقط با این روش از ویتامین C استفاده کنند

در هر برنامه مراقبت پوستی باید مرطوب کننده سازگار با نوع پوست را تهیه کرد؛ این امر علاوه بر حفظ شادابی پوست، منجر به جذب مناسب تر فرآورده های پوستی می شود.

کد خبر 846383 برچسب‌ها مهارت‌ها فوت‌ و فن خبر مهم پوست

دیگر خبرها

  • مسئولان روش‌های مشارکت مردم در تحقق شعار سال را تبیین کنند
  • مردم باید ثمره دوستی ایران و چین را در مظاهر توسعه مشاهده کنند
  • برگزاری نخستین کارسوق سواد رسانه‌ای ویژه دانش آموزی درآمل
  • فرهنگ عبور صحیح از خیابان
  • ترویج فرهنگ مطالعه رسالت همگانی است
  • رسانه‌ها در ارتباط با مردم و فرهنگ‌سازی نقش مهمی دارند
  • فرهنگ زیست محیطی در جامعه ترویج شود / هیچ اقدامی بدون پیوست زیست محیطی معنا ندارد
  • فرهنگ کتابخوانی را بین پیشکسوتان جهاد و مقاومت ترویج دهیم
  • نحوه صحیح استفاده از انواع محصولات مراقبت پوست برای حفظ شادابی و سلامت
  • ترویج فرهنگ کتابخوانی نیاز امروز جامعه است