Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک منبع نظامی در یگان پهپادی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن به المسیره گفت، عملیات هجومی یگان پهپادی محل نگهداری جنگنده‌های ائتلاف متجاوز عربی در فرودگاه نجران واقع در جنوب غرب عربستان را هدف گرفت.

این منبع بر موفقیت‌آمیز بودن این حمله نظامی تاکید کرد و افزود: جنگنده‌های هدف گرفته شده در فرودگاه برای انجام حملات هوایی علیه غیرنظامیان بی‌دفاع و بی‌گناه یمن استفاده می‌شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که انصارالله روز سه شنبه نیز انبار تسلیحاتی فرودگاه نجران عربستان را هدف حمله پهپادی قرار داده بود که آتش‌سوزی گسترده‌ای را در این انبار به دنبال داشت.

انصارالله در عین برعهده گرفتن این حملات اما اعلام کرده هیچ حمله‌ای با موشک بالستیک به سمت مکه مکرمه آنطور که سعودی‌ها مدعی‌ هستند، انجام نداده است.

ائتلاف متجاوز عربی برای جلب حمایت جهانی برای ادامه تجاوزاتش علیه یمنی‌ها مدعی شده انصارالله موشک‌های بالستیکی را به سمت الطائف و جده در منطقه مکه مکرمه شلیک کرده است.

این ائتلاف روز گذشته نیز ادعا کرد، انصارالله اهداف و تاسیسات غیرنظامی را در شهر نجران هدف گرفته است.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: فرودگاه نجران عربستان پهپاد انصارالله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۵۰۷۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام زائران در امنیت کامل/ ممنوعیت ۱۴ قلم دارو در کشور عربستان

فرمانده یگان‌های انتظامی و حفاظتی فراجا تمهیدات این یگان در مورد اعزام زائران به عمره را تشریح کرد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار رضا بنی اسدی فر فرمانده یگان‌های انتظامی و حفاظتی فراجا، با اشاره به اعزام اولین گروه زائران عمره از فرودگاه حضرت امام خمینی (ره)، گفت: اعزام زائران با امنیت کامل و در آرامش شروع شده و در ۱۱ ایستگاه پروازی ادامه خواهد یافت.

وی ادامه داد: پس از ۹ سال وقفه از سوم اردیبهشت ماه سال جاری عملیات اعزام زائران حج عمره از سر گرفته شد که پلیس فرودگاه‌های فرماندهی یگان‌های انتظامی و حفاظتی فراجا با آمادگی کامل تا ۱۳ اردیبهشت ماه عملیات رفت را به پایان خواهد رساند.

این مقام ارشد انتظامی افزود: امسال با هماهنگی صورت گرفته تمام پرواز‌ها توسط هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران صورت می‌پذیرد و بیش از ۵ هزار زائر عمره و خدمه، از طریق فرودگاه‌های مشخص شده، اعزام خواهند شد.

سردار بنی اسدی فر در خصوص دارو‌های ممنوعه در کشور عربستان، گفت: ۱۴ قلم دارو در کشور عربستان ممنوع استکه شامل هیرومرفین، آمپول پتیدین، آمپول مرفین، شربت اکسپکترانت کدئین، قرص و آمپول ترامادون، قرص متیل فنیدات، آمپول و قرص بوپرنورفین، آمپول و قرص دیازپام، قرص استامینوفن کدئین، شربت و قرص متادون است و زائران مراقب این مسأله باشند.

فرمانده یگان‌های انتظامی و حفاظتی فراجا گفت: همکاران من در فرودگاه‌های سراسر کشور عملیات حج عمره را به عنوان یک فرصت تلقی کرده و متقاضی خدمت به زائرین خانه خدا در این ایام است.

دیگر خبرها

  • اردوغان: نتانیاهو شبیه هیتلر است/ عربستان سعودی: تداوم ارتکاب جنایات جنگی از سوی نیروهای اشغالگر اسرائیلی در غزه را محکوم می کنیم/ حزب الله مقر تیپ گولانی در عکا را هدف حمله پهپادی قرار داد/ رسانه صهیونیستی: داستان حقیقی این است که ما آنگونه که نتانیاهو م
  • همراه داشتن ۱۴ قلم دارو در عربستان برای زائران حج ممنوع است
  • ممنوعیت ۱۴ قلم دارو در کشور عربستان 
  • اعزام زائران در امنیت کامل/ ممنوعیت ۱۴ قلم دارو در کشور عربستان
  • همراه داشتن این دارو‌ها در عربستان ممنوع است
  • همراه داشتن کدام داروها در عربستان ممنوع است؟
  • هشدار به زائران حج عمره | این ۱۴ قلم دارو در عربستان ممنوع است
  • ببینید | اولین فیلم از حمله موشکی یا پهپادی حزب الله به اسرائیل؛ دود آسمان را پر کرد
  • (ویدیو) حمله پهپادی اسرائیل به یک خودرو در جنوب لبنان
  • فیلم/ حمله پهپادی اسرائیل به یک خودرو در جنوب لبنان