Web Analytics Made Easy - Statcounter

آنگلا مرکل، صدر اعظم آلمان، امانوئل مکرون، رئیس‌جمهوری فرانسه و ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهوری روسیه در یک گفت‌وگوی تلفنی تنش در رابطه بین ایران و آمریکا و کاهش تعهدات ایران در برجام را به بحث گذاشتند و با یکدیگر تبادل نظر کردند.

آنگلا مرکل، صدر اعظم آلمان، امانوئل مکرون، رئیس‌جمهوری فرانسه و ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهوری روسیه در یک گفت‌وگوی تلفنی تنش در رابطه بین ایران و آمریکا و کاهش تعهدات ایران در برجام را به بحث گذاشتند و با یکدیگر تبادل نظر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش «انتخاب»؛ دفتر صدر اعظم آلمان با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که سران سه کشور آلمان، فرانسه و روسیه در یک گفت‌وگوی تلفنی به این نتیجه رسیدند که ایران را می‌بایست مجاب کرد همچنان به برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) پایبند بماند.

سرویس مطبوعاتی کرملین  نیز گزارش داد: پوتین، مرکل و مکرون تعهد کشورهایشان را در همکاری با ایران در عرصه تجارت و اقتصاد تایید کردند.

در ادامه این بیانیه آمده است: در جریان بحث درباره وضعیت برجام به اهمیت حفظ این توافقنامه که عامل اصلی حفظ ثبات و امنیت بین المللی است، اشاره شد و تعهد روسیه، فرانسه و آلمان برای افزایش همکاری های متقابل و سودمند با ایران در عرصه تجارت و اقتصادی مورد تاکید قرار گرفت./ 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۵۰۷۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان رویای پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس برای بسکتبال با ویلچر ایران

تیم ملی بسکتبال با ویلچر ایران از کسب سهمیه بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس باز ماند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، روز چهارم و پایانی رقابت‌های بسکتبال با ویلچر انتخابی پارالمپیک 2024 پاریس به‌‌عنوان آخرین رویداد گزینشی این بازی‌ها، امروز (دوشنبه 27 فروردین) در شهر نیس فرانسه پیگیری شد. در دومین بازی امروز تیم ایران به مصاف آلمان رفت و با قبول شکست 70 بر 39 مقابل این حریف، از کسب سهمیه پارالمپیک باز ماند.

تیم کشورمان که در مرحله گروهی یک برد مقابل کانادا و 2 باخت به فرانسه و هلند کسب کرده بود، در هر چهار کوارتر عملکرد بهتری نسبت به آلمان نداشت و نتایج زیر بدست آمد:

* کوارتر اول: ایران 10 - آلمان 15
* کوارتر دوم: ایران 7 - آلمان 19
* کوارتر سوم: ایران 11 - آلمان 11
* کوارتر چهارم: ایران  11 - آلمان 25

در پایان این بازی محمدحسن سیاری باز هم امتیازآورترین بازیکن تیم ایران لقب گرفت و 13 امتیاز بدست آورد.

تیم ایران پس از نایب قهرمانی در مسابقات قهرمانی آسیا، فرصت حضور مستقیم در پارالمپیک را از دست داد و این سهمیه را تقدیم استرالیا کرد و در نهایت در آخرین فرصت کسب سهمیه پارالمپیک نیز ناکام ماند.

نکته مهم اینکه شاگردان محمدرضا دستیار سال گذشته و در رقابت‌های جهانی که به میزبانی امارات برگزار شد، هم فرانسه (89 بر 79)، هم هلند (72 بر 54) و هم آلمان (70 بر 68) را شکست داده و به مقام سوم جهان رسیده بودند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • روسیه نگرانی از مواضع چین در قبال اوکراین ندارد
  • زلنسکی قانون بحث برانگیز سربازی اجباری را امضا کرد
  • گفت‌وگوی تلفنی پوتین و رئیسی اقدام تلافی ‎جویانه ایران علیه اسرائیل
  • گفت‌وگوی خدمه روسی کشتی توقیف شده اسرائیلی با خانواده‌اش
  • گفت‌وگوی خدمه روسی شناور توقیف شده اسرائیلی با خانواده‌اش
  • واکنش تازه ماکرون به حمله ایران | به درخواست اردن موشک‌ها و پهپادها را زدیم
  • تیم ملی ایران از صعود به المپیک بازماند
  • پایان رویای پارالمپیک‌ برای بسکتبال با ویلچر
  • پایان رویای پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس برای بسکتبال با ویلچر ایران
  • ماکرون: به درخواست اردن موشک‌های ایرانی را رهگیری کردیم