Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-25@11:41:42 GMT

افتتاح مسجد روستای سرخره سفلی هندیجان

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۵۰۸۰۳

صادق بحرکانی در شب سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان اظهار کرد: پس از در خواست اهالی روستای سرخره سفلی و بررسی های بعمل آمده از مسجد امام علی (ع) که قدیمی می باشد با همکاری قرارگاه محرومیت زدایی و مشارکت خیرین و بسیج سازندگی و گروه جهادی کار بازسازی و مرمت بسیج انجام گرفته شد.

وی افزود: حدود یک ماه کار باز سازی مسجد امام علی (ع) بطول انجامید که خوشبختانه در ماه مبارک رمضان و در آستانه سالروز آزاد سازی خرمشهر قهرمان با حضور مسئولان و اهالی روستا افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بابیان هزینه بازسازی مسجد روستای سرخره سفلی هندیجان گفت: با همکاری قرار گاه محرومیت زدایی استان و کمک خیرین و اهالی روستا حدود ۱۴میلیون تومان هزینه شد که سقف آن ۷۳۰متر ایزوگام و محیط داخل مسجد گچ کاری شد.

بحرکانی مسئول بسیج سازندگی ناحیه سپاه هندیجان عنوان کرد: در سطح روستاها هر جا که درخواستی از طرف اهالی در بازسازی خانه های محرومین، مساجد و دیگر و امکانات رفاهی بوده بسیج سازندگی و گروه های جهادی بسیج پای کار بوده و خدمات رسانی عمرانی در قالب طرح ها و پروژه های محرومیت زدایی را انجام داده اند.

وی بااشاره به پیگیری حوضچه های روستایی بیان کرد : در روزهای آینده کار ساخت و باز سازی حوضچه روستایی با همکاری گروه جهادی انجام خواهد گرفت و دیگر برنامه ها با بررسی میدانی پیگیری خواهد شد که بسیج سازندگی اقدامات خوبی برای رفاه حال محرومین منطقه انجام داده است.

مسئول بسیج سازندگی ناحیه سپاه هندیجان تصریح کرد: در طول سال ۹۷تا کنون در سال ۹۸حدود ۱۰طرح و پروژه در ساخت ، بازسازی و مرمت مساجد، سرویس های بهداشتی و منازل محرومین شهری وروستایی در قالب پروژه های محرومیت زدایی با تلاش بسیج سازندگی و همکاری گروه جهادی انجام شده است.

بحرکانی در باره پیگیری طرح های روستایی بیان داشت : رفع مشکلات با یک حرکت جهادی و مشارکت خوب خیرین و تلاش بسیج سازندگی با جدیت در مناطق روستایی انجام و همچنان برای رفع مشکلات متعدد محرومین روستایی ادامه دارد.

وی بابیان توزیع بسته های مواد غذایی در میان محرومین هندیجان عنوان کرد: با تلاش گروه جهادی شهید نصرالله گشتیل بیش از ۱۰۰بسته مواد غذایی در ماه مبارک رمضان در میان نیازمندان شهرستان هندیجان توزیع شدند و هر جا نیاز باشد گروه جهادی آماده خدمات رسانی هستند.

و همچنین در ادامه گزارش، مسئول گروه جهادی شهید نصرالله گشتیل هندیجان از افطاری به ایتام تحت پوشش خبر داد و گفت : با تلاش کمیته امداد امام راحل و مشارکت هیات میثاق با شهدا و گروه جهادی شهید نصرالله گشتیل شهرستان هندیجان به بیش از ۵۰۰نفر از ایتام تحت پوشش کمیته امداد امام راحل در یادمان شهدای گمنام افطاری داده شد که از پیگیرهای مستمر کمیته امداد امام راحل تقدیر و تشکر می شود.

محمد حسین عنانات تاکید کرد : با همکاری گروه جهادی شهید نصرالله گشتیل و هیات میثاق با شهدای هندیجان برنامه های متنوعی در ایام ماه مبارک رمضان مخصوصا جشن ولادت حضرت امام حسن مجتبی (ع) بر پا شد و تا پایان ماه مبارک رمضان اینگونه برنامه‌های مذهبی ادامه خواهد داشت.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۵۰۸۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاشت ۸۰ هکتار باغ زیتون در لرستان

 سرهنگ احسان جهان‌بخش، در دورۀ منطقه‌ای آموزش و توانمندسازی تسهیلگران اقتصاد مقاومتی گفت: ۸۰ کیلومتر کانال آب‌بر در مزارع لرستان با اعتبار ۲۰ میلیارد تومان از ابتدای شیوع کرونا تاکنون احداث شده‌است.

او با بیان اینکه تمام اقدامات سپاه و بسیج سازندگی در راستای تحقق تولید و ایجاد اشتغال است، اضافه کرد: ۸۱۲ صندوق قرض‌الحسنه در لرستان فعال است.

مسئول بسیج سازندگی سپاه لرستان با اشاره به فعالیت ۱۴ تعاونی سپاه یادآور شد: سپاه این استان از افراد معرفی‌شده برای عضویت در صندوق‌های قرض‌الحسنه حمایت می‌کند.

جهان‌بخش با تأکید به عقب‌ماندگی‌های مداوم لرستان با وجود آب فراوان و خاک حاصلخیز متذکّر شد: اجرای طرح جهاد آب‌‎رسانی در جهت انتقال آب شرب به مناطق محروم این استان است.

او با بیان هدف‌گذاری برای احداث گلخانۀ ۳۲۰۰ متری در لرستان، بیان کرد: ۸۰ هکتار باغ زیتون توسط سپاه این کاشت شده‌است و توسعۀ این باغ را در دستور کار داریم.

مسئول بسیج سازندگی سپاه لرستان با تأکید به فعالیت شبانه‌روزی برای رونق اشتغال در این استان، اعلام کرد: خدمت‌رسانی سپاه در ۱۶۰ شهر در حال انجام است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • امدادرسانی گروه‌های جهادی کاشان در سیل + فیلم
  • ساخت مسجد در روستای دره بید در بخش ممبی توسط گروه جهادی
  • برگزاری نخستین اردوی جهادی مدیران دستگاه‌های اجرایی در شهرستان کیار
  • کاشت ۸۰ هکتار باغ زیتون در لرستان
  • تجلیل از مؤسسات خیریه، گروه‌های جهادی و مراکز نیکوکاری فارس
  • معرفی برگزیدگان «نمایش» و «سرود» جشنواره روستایی رضوی
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توسط ستاد اجرایی فرمان امام
  • توزیع بسته‌های معیشتی در مناطق سیل زده جنوب
  • مستند ستاره دنباله دار؛ روایت حضور جهادگران اصفهانی در بزنوید لرستان +فیلم
  • ویزیت رایگان اردو‌های جهادی در مناطق محروم روستایی بخش کوهسار سلماس