Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-24@02:59:36 GMT

رونق اشتغال، محور سیاست های بانک ملی

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۵۰۸۴۵

رونق اشتغال، محور سیاست های بانک ملی

پول‌نیوز - بانک ملی ایران در ادامه سیاست های حمایتی خود از بازار کار، در سال 98 نیز توجه ویژه ای به بخش های اشتغال با محوریت خوداشتغالی و مشاغل خانگی داشته است.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، این بانک از ابتدای سال جاری تا پایان فروردین ماه بیش از 44 میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه خوداشتغالی و بالغ بر 22 میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه مشاغل خانگی با معرفی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان های حمایتی پرداخت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بر این اساس در مدت مذکور، سهم تسهیلات خوداشتغالی کمیته امداد امام خمینی (ره) از مجموع تسهیلات قرض الحسنه پرداختی بانک ملی ایران بالغ بر 184 فقره به ارزش 33 میلیارد و 370 میلیون ریال و تسهیلات خوداشتغالی بهزیستی بالغ بر 45 فقره به ارزش هشت میلیارد و 505 میلیون ریال بوده است.

همچنین این بانک، پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی به سازمان های حمایتی را نیز در دستور کار خود قرار داده که بر این اساس در مدت مذکور، 910 میلیون ریال از این تسهیلات به کمیته امداد امام خمینی (ره) و 100 میلیون ریال به سازمان بهزیستی پرداخت شده است.

طی این مدت دو میلیارد و 900 میلیون ریال نیز تسهیلات مشاغل خانگی و خوداشتغالی به بنیاد شهید تخصیص داده شده است.

پرداخت 166 فقره تسهیلات مشاغل خانگی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به ارزش 21 میلیارد و 450 میلیون ریال از دیگر اقدامات بانک ملی ایران در راستای حمایت از بازار کسب و کار کشور بوده است.

این بانک در سال گذشته نیز با رویکرد حمایت از بازار اشتغال 41 هزار و 237 فقره تسهیلات قرض الحسنه خوداشتغالی و بالغ بر 24 هزار و 927 فقره تسهیلات قرض الحسنه مشاغل خانگی تخصیص داده است.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: بانک ملی ایران رونق تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۵۰۸۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۵۵ هزار میلیارد ریال تسهیلات غیرحضوری ازطریق سامانه «آسان» بانک کشاورزی

امتداد - با گذشت تنها 8 ماه از آغاز فعالیت سامانه جدید تسهیلات غیرحضوری بانک کشاورزی با نام «آسان» بالغ بر 43 هزار فقره تسهیلات به مبلغ 55 هزار میلیارد ریال از طریق این سامانه پرداخت شده است.

 به گزارش پایگاه خبری امتداد ، کلیه مراحل دریافت تسهیلات شامل ثبت درخواست، ارائه تضامین، بارگذاری مدارک، اعتبار سنجی و تایید و پرداخت نهایی از طریق سامانه «آسان» بانک کشاورزی و به صورت غیرحضوری قابل انجام است.

شایان ذکر است در مرحله اول راه اندازی سامانه «آسان»، امکان پرداخت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج و فرزندآوری توسط این سامانه میسر شد و درحال حاضر پرداخت سایر تسهیلات نیز توسط سامانه «آسان» امکانپذیر شده است.

بر اساس این گزارش، محاسبه میانگین حساب، بررسی مجوزها، استعلام های آنلاین از سامانه سمات، ثبت احوال، ثبت اسناد، سپاد و … مراحل معرفی ضامن و تکمیل مدارک ضامن، مدیریت اسناد وبارگذاری مدارک، امکان مکاتبه و تبادل پیغام متنی با شعبه و قابلیت اتصال به همراه بانک کشاورزی، از جمله امکانات سامانه آسان بانک کشاورزی در فاز نخست اجرای آن است و به زودی امکانات جدیدی از جمله ثبت امضای دیجیتال، ثبت وثیقه، استفاده از امکانات چک و سفته و … نیز به سامانه «آسان» افزوده می شود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • پرداخت بیش از یک هزار میلیارد ریال تسهیلات به فعالان مشاغل خانگی در همدان
  • بانک‌های استان سمنان تخصیص بیشتر تسهیلات تبصره ۱۸ را افزایش دهند
  • اختصاص ۲۰۰ میلیاردتومان تسهیلات اشتغال مددجویان مازندران
  • ۱۲ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال به مددجویان شاهرودی پرداخت شد
  • پرداخت ۱۴۶ هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه توسط بانک کشاورزی در سال ۱۴۰۲
  • پرداخت ۵۵ هزار میلیارد ریال تسهیلات غیرحضوری ازطریق سامانه «آسان» بانک کشاورزی
  • جذب حدود ۵۳ میلیارد ریالی تسهیلات دولتی برای مشاغل خانگی نیشابور
  • صدور ۳۰۰ مجوز مشاغل خانگی در کاشمر
  • پرداخت ۳۶ هزار و ۷۳ میلیارد ریال وام ازدواج در همدان
  • از تعطیلی پلی‌اکریل تا خیاطی در منزل؛ داده‌های اشتغال‌زایی گمرا‌ه‌کننده‌اند