Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@09:58:18 GMT

پاسگاه انتظامی در بخش دشت سر آمل ایجاد می شود

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۵۰۸۶۶

پاسگاه انتظامی در بخش دشت سر آمل ایجاد می شود

سرهنگ حسن مفخمی شهرستانی در حاشیه جلسه قرارگاه فرعی کاهش تصادفات در فرماندهی انتظامی آمل در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت اضافه شدن پاسگاه جدید انتظامی در بخش دشت سرآمل به عنوان یکی از مصوبه‌های استانی ناجا است و به عنوان یکی از اولویت‌های جدید فرماندهی انتظامی مازندران نیز در سال جاری درامر تکمیل، تجهیز وافتتاح خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در پاسخ به این پرسش که تکلیف ایجاد پاسگاه انتظامی در شمال آمل در منطقه اوجی آباد که پیش از این به عنوان مطالبه مردم بوده است، افزود: ایجاد پاسگاه در منطقه اوجی آباد که در مسیر بین شهری آمل به سرخرود محمودآباد واقع شده است، در اولویت بعدی ناجا قرار دارد و با اولویت بندی که امسال ناجا تعیین کرده، پاسگاه انتظامی در بخش دشت سر ایجاد وافتتاح خواهد شد.

جانشین فرمانده انتظامی آمل اضافه کرد، اولویت این فرماندهی و موافقت ناجا براساس تعداد جمعیت، موقعیت جغرافیایی منطقه ونوع جرایمی که در بخش هست، دسته بندی وایجاد خواهد شد.

در شهرستان حدود ۴۰۵ هزار نفری آمل پیش از این پاسگاه‌های انتظامی در بخش‌های امامزاده عبداله، هراز و دابودشت راه اندازی شده است

کد خبر 4623337

منبع: مهر

کلیدواژه: نیروی انتظامی مازندران آمل کلانتری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۵۰۸۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لایروبی ۱۲۰۰ کیلومتر از رودخانه‌های اولویت‌دار آذربایجان شرقی

به گزارش خبرگزاری مهر، حامد رئیسی با اشاره به فعالیت‌های اصلی مهندسی رودخانه‌ها و سواحل اظهار کرد: بیش از ۱۷ کیلومتر عملیات ساماندهی شامل بازگشایی، رفع تصرفات، آزادسازی و لایروبی رودخانه‌های شهرستان‌های استان به ترتیب اولویت مدیریت بحران مستقر در فرمانداری شهرستان‌ها طی سال ۱۴۰۲ صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه اقدامات انجام شده از محل اعتبارات طرح‌های عمرانی یا بسیج ماشین آلات سایر دستگاه‌های اجرایی تأمین شده، افزود: بیش از ۴۱۰ هزار مترمربع در راستای حفاظت و صیانت از اراضی ملی و رفع خطرات جانی و مالی سیلاب رفع تصرف شده است.

معاون حفاظت و بهره‌برداری شرکت آب منطقه‌آذربایجان‌شرقی ادامه داد: از ۱۷ کیلومتر ساماندهی شده، ۱۲ کیلومتر از محل اعتبارات طرح‌های عمرانی و ۵ کیلومتر نیز از محل بسیج ماشین آلات بوده است.

رئیسی با اشاره به آمار ساماندهی رودخانه‌ها از سال ۹۰ تاکنون خاطرنشان کرد: حدود ۱۲۰۰ کیلومتر از رودخانه‌ها و سواحل شهرستان‌ها شامل رفع تصرفات غیرمجاز از بستر قانونی، بازگشایی و لایروبی ساماندهی شده که ۱۱۰ میلیون مترمربع از اراضی ملی حاصل شده است.

علی اخوندزاده، مدیر مهندسی رودخانه‌ها و سواحل شرکت آب منطقه‌ای آذربایجان‌شرقی نیز در این زمینه افزود: در این بخش برنامه‌ریزی و آینده‌نگری مثبتی صورت گرفته که طبق آن در سال‌جاری نیز ۱۱ کیلومتر از رودخانه‌های استان در نقاط مشخص شده ساماندهی خواهد شد.

کد خبر 6085493

دیگر خبرها

  • راه خروج از رکود تورمی، مولدسازی است
  • منطقه پیام، از اولویت‌های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات
  • کشف ۲۵۶ کیسه آرد خارج از شبکه در نهاوند
  •  کشف بیش از ۵۶۷ هزار لیتر سوخت قاچاق در استان سمنان
  • احیای واحدهای تولیدی در مازندران اولویت است
  • لایروبی ۱۲۰۰ کیلومتر از رودخانه‌های اولویت‌دار آذربایجان شرقی
  • سرگرد اکبر دهقانی فرمانده پاسگاه سی ریز شد
  • بازگشایی پاسگاه محیط بانی دریاچه تار/ ورود گردشگران و طبیعت‌گردان به منطقه ممنوع است
  • ممنوعیت ورود گردشگران به منطقه دریاچه تار دماوند
  • دستگیری عوامل نزاع در پارک جنگلی سکوتپه