Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بُرنا در هرمزگان ؛ در مراسم معارفه و تکریم مدیرعامل شرکت هواپیمایی کیش که دوشنبه 30 اردیبهشت در تهران برگزار شد دکترمظفری با اشاره به تدوین برنامه های راهبردی سه ساله در بخش های مختلف سازمان و شرکت های تابعه گفت: در بخش های مختلف به ویژه در زمینه تامین منابع، برنامه های راهبردی خوبی تدوین شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دکتر مظفری با اشاره به تدوین برنامه عملیاتی سازمان در سال 98 اظهار داشت: از تمامی بخش ها انتظارمی رود تا با تعامل پویا و هماهنگی درجهت اجرایی شدن موفق این برنامه ها و ارتقاء کمی و کیفی خدمات در سازمان منطقه آزاد کیش گام بردارند.

همچنین فرزانه شرفبافی سرپرست شرکت هواپیمایی کیش در این مراسم توسعه ناوگان هوایی، افزایش مسیرهای پروازی و تقویت کارایی منابع انسانی را از مهم ترین اولویت های کاری این شرکت بر شمرد و گفت: منطقه آزاد کیش از ظرفیت های ارزشمندی در زمینه توسعه صنعت گردشگری برخوردار است و شرکت هواپیمایی کیش می کوشد تا با استفاده بهینه از امکانات موجود در جهت افزایش جذب گردشگر عملکرد موثر و رو به رشدی داشته باشد.

وی با اشاره به تاکید دکتر مظفری مبنی بر ضرورت برنامه ریزی های جامع کوتاه مدت و بلند مدت اظهار داشت: تدوین برنامه های راهبردی برای سه سال آینده، همسویی و هم افزایی را قوت بخشیده و ما را یاری می کند تا از امکانات خوبی که شرکت هواپیمایی کیش در مقایسه با سایر خطوط هوایی کشور در سطح ملی و بین المللی دارد به نحو مطلوب استفاده کرده و شاهد افزایش دو برابری شمار مسافران این شرکت هواپیمایی باشیم.

سرپرست شرکت هواپیمایی کیش بر لزوم همسو بودن برنامه های شرکت با اهداف و برنامه های کلان سازمان منطقه آزاد کیش در جهت توسعه گردشگری و رونق همه جانبه جزیره کیش تاکید کرد.

وی اظهار داشت در حوزه بین الملل با تامین هواپیماهای پهن پیکر و با برد بلند تلاش می کنیم تا با برقراری مسیر های جدید پروازی از مقاصد اروپایی به جزیره کیش جایگاه این منطقه آزاد به عنوان مقصدی مطلوب برای جذب گردشگران داخلی و خارجی ارتقاء یابد.

لازم به ذکر است شرکت هواپیمایی کیش یکی از شرکت های تابعه سازمان منطقه آزاد کیش است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: صنعت گردشگران داخلی و خارجی گردشگری مسافران معارفه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۵۰۹۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه های مدیرعامل شرکت پاکسان برای سال جدید اعلام شد

شهریار محمدی راد مدیرعامل شرکت پاکسان با بیان اینکه هدف گذاری و برنامه محوری توام با پویایی و خلاقیت جزو راهبردهای تحول آفرین در این مجموعه تعریف شده است به طرح اهداف شرکت پاکسان در سال پیش‌رو پرداخت. - اخبار بازار -

به گزارش مدیریت ارتباطات و اطلاع رسانی، محمدی راد در مصاحبه اختصاصی احداث پروژه سولفوناسیون را به عنوان گام بلندی به منظور ایجاد پاکسان صنعتی معرفی کرد و گفت: با راه اندازی خط جدید سولفوناسیون جایگاه این شرکت در عرصه تولید محصولات پایه صنعت شوینده به میزان قابل توجهی ارتقاء پیدا خواهد کرد.

همچنین وی از دیگر برنامه های مجموعه به گسترش و تنوع بخشی سبد محصولات داخلی و صادراتی اشاره نمود که در این رابطه نیز اقدامات ارزشمندی صورت پذیرفته است که در سال مالی جدید نتایج مطلوبی را به همراه خواهد داشت.

مدیرعامل پاکسان، طرح توسعه و گسترش حوزه بسته بندی و چاپ پس از ادغام شرکت یاران توسعه در این مجموعه را از دیگر اهداف این شرکت بر شمرد و تصریح کرد: در سال 1403 شاهد تحول در بسته بندی و افزایش کیفیت محصولات پاکسان خواهیم بود.

وی در پایان افزود: امید است با مد نظر قرار دادن اهداف تدوین شده و گسیل ظرفیت ها و امکانات موجود به سمت برنامه ها شاهد پیشرفت و نوآوری در مجموعه وزین پاکسان باشیم.

دیگر خبرها

  • آیین تکریم و معارفه استاندار لرستان
  • اعطای گواهینامه فرودگاهی به فرودگاه بین المللی شیراز
  • اعطای گواهینامه فرودگاهی به فرودگاه بین المللی شیراز به عنوان نخستین فرودگاه
  • تکریم فرزندان مستقل بهزیستی در البرز
  • برگزاری آیین تکریم و معارفه سرپرست بیمارستان شهید جلیل یاسوج
  • مشتری جت های شخصی در ایران چه کسانی هستند؟ | ۲۵۰ هواپیمای شخصی در ایران
  • آیین تکریم و معارفه معاونت امور بین‌الملل بنیاد سعدی
  • برنامه های مدیرعامل شرکت پاکسان برای سال جدید اعلام شد
  • خرید جت برای عموم مردم آزاد است!
  • رییس سازمان هواپیمایی : خرید جت‌ های خصوصی برای عموم آزاد است