Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - زاهدان- ايرنا- رئيس سازمان صنعت، معدن و تجارت سيستان و بلوچستان گفت: سال گذشته 8 هزار و 223 بازرسي از واحدهاي نانوايي در سطح استان انجام که اين امر منجر به تشکيل 361 پرونده تخلف به ارزش 2 ميليارد و 600 ميليون ريال شده است.

نادر ميرشکار روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا ارزش پرونده هاي تشکيل شده را 2 ميليارد و 600 ميليون ريال عنوان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي بيان کرد: هدف از بازرسي‌ هاي صورت گرفته حمايت از حقوق مصرف‌کننده توسط سازمان صنعت، معدن و تجارت سيستان و بلوچستان است و با واحدهايي که قوانين نظام صنفي و مشتري مداري را رعايت نمي‌کنند برخورد مي‌شود.
رئيس سازمان صنعت، معدن و تجارت سيستان و بلوچستان عمده تخلفات شناسايي شده را کم فروشي و گرانفروشي عنوان کرد.
وي تصريح کرد: هزار و 312 نانوايي در سطح سيستان و بلوچستان وجود دارد که از اين تعداد هزار و 88 نانوايي حمايتي و 224 نانوايي آزاد پز است.
ميرشکار از نانواداران خواست در تمامي مراحل توليد نان نکات بهداشتي را رعايت و از افزودني هاي غيرمجاز خودداري کنند.
9914**3213
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۵۰۹۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال پرونده تخلف صنفی در آذربایجان‌غربی تشکیل شد

ایرج مرندی معاون نظارت و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان اداره‌کل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی گفت: در طول اجرای طرح نظارتی ویژه ماه رمضان و نوروز امسال در استان ۱۱ هزار و ۹۴۵ مورد بازرسی از واحد‌های صنفی، تولیدی، خدماتی، انبار و سردخانه‌ها، عمده‌فروشی‌ها، خرده‌فروشی‌ها انجام شد.

وی اضافه کرد: در طول این ایام بیشترین تخلفات پرونده‌های تشکیل شده مربوط به درج نکردن قیمت با هزار و ۱۰۷ مورد، گران‌فروشی با ۴۶۰ مورد و کم‌فروشی با ۱۰۱ مورد بود که پرونده‌های متخلفان پس از تکمیل برای رسیدگی و رای نهایی به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

مرندی ادامه داد: در بازه زمانی اجرای طرح ویژه ماه رمضان و نوروز ۱۴۰۳ که از ۱۶ اسفندماه سال ۱۴۰۲ آغاز و در ۲۴ فروردین‌ماه ۱۴۰۳ به پایان رسید، ۴۱ اکیپ بازرسی در سطح استان در ۲ شیفت صبح و بعدازظهر از واحد‌های مختلف صنفی بازرسی و اقدام به نظارت میدانی و تشکیل پرونده‌های مختلف تعزیراتی کردند.

معاون نظارت و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان اداره‌کل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی در ادامه گفت: همچنین در راستای اجرای مصوبات جلسات ستاد خدمات سفر استان، اکیپ‌های مشترک بازرسی با حضور نمایندگان صنعت، معدن و تجارت، تعزیرات حکومتی و میراث‌فرهنگی تشکیل و نسبت به نظارت و بازرسی از رستوران‌های شهری و بین شهری، هتل‌ها، مهمان‌پذیری‌ها، غذاخوری‌ها و خدمات مورد نیاز مسافران نوروزی در طول تعطیلات نوروزی اقدام و با متخلفین برخورد قانونی صورت پذیرفت.

مرندی افزود: همشهریان در طول سال می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلفات صنفی از سوی واحد‌های صنفی و غیر صنفی اعم از احتکار، قاچاق، عدم فروش کالا، گران‌فروشی، کم‌فروشی، صادرنکردن فاکتور، عدم درج قیمت بر روی کالا و خدمات و ... را از طریق سامانه شبانه روزی ۱۲۴ ستاد خبری اداره کل صنعت، معدن وتجارت در میان بگذارند تا در اسرع وقت مورد بررسی و رسیدگی قرار گیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • افتتاح یک واحد تولید باطری در گرمسار با حضور وزیر صمت
  • تأکید وزیر صمت بر حمایت از صادرکنندگان
  • ۲ هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال پرونده تخلف صنفی در آذربایجان‌غربی تشکیل شد
  • نظارت بر بازار شرط تحقق شعار سال است
  • شرط تحقق شعار سال نظارت و بازرسی بر بازار است
  • وزیر صمت به سمنان سفر می‌کند/ افتتاح ۴ پروژه اقتصادی
  • سال گذشته ۱۹ هزار میلیارد ریال پرونده تخلف صنفی در قم تشکیل شد
  • استخراج بیش از ۲میلیون تن زغال سنگ کک شو از معادن خراسان جنوبی
  • استخراج ۲ میلیون و ۶۵۰ هزار تُن زغال سنگ از معادن خراسان جنوبی
  • ایجاد بیش از ۶ هزار شغل در بخش صمت در کردستان