Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-19@08:18:16 GMT

همتی: در برخورد با متخلفین جدی هستیم

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۵۱۰۰۹

همتی: در برخورد با متخلفین جدی هستیم

رئیس بانک مرکزی گفت: این اطمینان را به مردم می دهم که بانک مرکزی در خصوص برخورد با متخلفین و سوء استفاده کنندگان از منابع و امکانات بانکها، در هر سطح و موقعیتی، جدی و مصمم است.

«عبدالناصر همتی» روز چهارشنبه در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت: در جریان دادگاه روز گذشته متهمین بانک سرمایه، در مورد مکاتبات معاونت نظارت بانک مرکزی با دادسرای جرائم پولی و مالی مطالبی مطرح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در ادامه می افزاید: من هیچ اطلاعی از مکاتبات حوزه نظارت با دادستانی نداشتم. دلایل معاونت نظارت در مورد پاسخ های ارسالی و روند استعلام و پاسخگویی را به دقت بررسی و نظر بانک مرکزی اعلام خواهد شد.
 در جلسه روز گذشته (سه شنبه) محمد هادی رضوی متهم ردیف اول بانک سرمایه عنوان شد که رئیس شعبه سوم دادگاه رسیدگی به جرایم اقتصادی گفت: بانک مرکزی به وظایف قانونی خود در خصوص استعلامات دادگاه عمل نمی کند اما در اسرع وقت پاسخ استعلام برخی متهمان را می دهد.
رضوی گفت که نامه ای به بانک مرکزی ارسال کرده است و پاسخ آن را برای دادگاه قرائت کرد.
قاضی مسعودی مقام اظهار داشت: بانک مرکزی به وظایف خود عمل نمی کند و چند ماه طول می کشد تا استعلامات ما را پاسخ دهد درحالی که مرسوم نیست بانک مرکزی به استعلامات متهمان پاسخ دهد.
همچنین در ادامه این جلسه «علی محمدی» رئیس وصول مطالبات بانک سرمایه از همتی رئیس بانک مرکزی خواست که از طریق روابط عمومی به این ادعای متهم پاسخ دهد آیا بانک مرکزی طی نامه ای رسمی اعلام کرده است که نحوه تسهیلات آقای رضوی قانونی بوده است؟ /ایرنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۵۱۰۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمبود نیروی انسانی و فضای اداره استاندارد مرکزی پیگیری می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، فرزاد مخلص الائمه عصر پنجشنبه در نشست با مدیرکل استاندارد استان مرکزی به منظور تبریک موفقیت فنی سازمان ملی استاندارد ایران در ارزیابی هم‌ترازی مرکز ملی تأیید صلاحیت ایران، افزود: برخی از دستگاه‌های اجرایی به لحاظ اعمال نظارت، با محدودیت‌هایی مواجه هستند که انتظار می‌رود سازمان ملی استاندارد به این موضوع توجهی نداشته باشد و در انجام وظایف محوله از هیچ کوششی دریغ نکند.

استاندار مرکزی، سازمان ملی استاندارد را از مهمترین سازمان‌های تنظیم گر کشور بیان کرد و گفت: نظارت سازمان ملی استاندارد ایران باید حداکثری باشد تا شرایط بهتری برای زندگی مردم فراهم شود.

وی گفت: بخشی از زندگی شهروندان به شکلی به موضوع استاندارد گره خورده است.

استاندار مرکزی با تقدیر از زحمات کارکنان سازمان ملی استاندارد ایران افزود: در دوره مدیریت اسلام پناه، ریاست سازمان ملی استاندارد ایران، موفقیت‌های زیادی کسب شده همچنین مشکلات متعددی در سطح ملی و بین المللی در این حوزه رفع شده است.

استاندار مرکزی ادامه داد: حجم کار عقب افتاده از دولت‌های گذشته به گونه‌ای است که با افزایش ساعات شبانه روز، نمی‌توان کارهای زمین مانده را جبران کرد.

مخلص الائمه اظهار کرد: حق کارکنان سازمان ملی استاندارد و برخی از سازمان‌های مشابه اینکه مسئولیت‌های بسیاری بر عهده دارند، در گذشته به خوبی ادا نشده است که می‌طلبد از طریق تعامل و هم افزایی با دیگر قوا، کمبودها و ابزارهای این ارگان سازمان تأمین شود.

مخلص الائمه تصریح کرد: مشکلات اداره کل استاندارد استان مرکزی مانند کمبود نیروی انسانی و فضای فیزیکی با جدیت پیگیری خواهد شد.

کد خبر 6082066

دیگر خبرها

  • واکنش بانک مرکزی به چاپ ایران چک ۵۰۰ هزار تومانی/ مدیرعامل اسبق بانک صادرات: ارز باید تک نرخی شود/ معاون رئیس جمهور: تلاش دولت این است که شاهد کاهش بیشتر در نرخ تورم باشیم
  • کمبود نیروی انسانی و فضای اداره استاندارد مرکزی پیگیری می‌شود
  • نظارت استاندارد بر کیفیت محصولات خام کشاورزی مرکزی
  • برخورد قاطع با پیمانکاران متخلف
  • لزوم مقابله با گران فروشی در داروخانه‌های قم
  • باید با گران فروشی در داروخانه‌ها برخورد جدی صورت بگیرد
  • بیش از ۴۳۰۰ مورد نمونه برداری از مرکز تولیدی مرکزی انجام شد
  • (ویدئو) انتقاد تند و صریح رئیس سازمان بورس از بانک مرکزی
  • نظارت بر نانوایی‌های شفت تشدید شود
  • ماجرای کارت سوخت و مالیات مهریه!