Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-25@04:17:58 GMT

قتل راننده پژو با رگبار گلوله‌های کلاشینکف در مشهد

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۵۱۰۳۶

دقایق اولیه بامداد روز گذشته جوان ۳۳ ساله‌ای سوار بر یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ نقره‌ای در جاده کلات حرکت می‌کرد که ناگهان صدای وحشتناک شلیک رگباری گلوله، فضای سنگین و خلوت جاده را شکافت.

به گزارش خراسان، گلوله‌های سربی که از اسلحه کلاشینکف به سوی خودروی ۴۰۵ شلیک می‌شدند، شیشه‌های خودرو را فرو می‌ریختند و بدنه آهنین آن را سوراخ سوراخ می‌کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شلیک‌های رگباری گویی پایانی نداشتند و پژوی نقره‌ای با حرکاتی که گویی در کنترل راننده نبود، به سمت شانه خاکی جاده منحرف و متوقف شد.

با فرار عامل یا عاملان این شلیک‌های وحشتناک شبانه از محل، رانندگان عبوری با دیدن این صحنه هولناک و جوانی که غرق در خون پشت فرمان خودرو افتاده بود بلافاصله با پلیس ۱۱۰ تماس گرفتند و جنایتی وحشتناک را گزارش کردند.

راننده جوان با اصابت گلوله به ناحیه سر و پشت فرمان خودرو جان باخته و بدنه پژو ۴۰۵ نقره‌ای وی نیز با شلیک‌های رگباری آبکش شده بود.

اگرچه مدتی قبل نیز جنایت تگزاسی شبیه این ماجرا در ابتدای جاده مشهد – سرخس رخ داده بود و در آن حادثه نیز عاملان جنایت با شلیک به سوی یک دستگاه پژوی ۴۰۵ نقره‌ای، راننده آن را به طرز فجیعی به قتل رسانده بودند، اما بررسی‌های کارآگاهان پلیس آگاهی خراسان رضوی و همچنین تحقیقات گسترده میدانی قضات ویژه قتل عمد مشهد بیانگر آن است که دو جنایت مذکور هیچ ارتباطی با یکدیگر ندارند و در دو حادثه با انگیزه‌های متفاوت رخ داده اند.

اما در عین حال برخی سرنخ‌ها از احتمال ارتباط پرونده جنایت تگزاسی جاده کلات با تیراندازی حدود یک هفته قبل در حاشیه شهر مشهد حکایت دارد؛ بنابراین گزارش، حدود یک هفته قبل نیز جوانی با شلیک گلوله از سلاح وینچستر هدف قرار گرفت و از ناحیه دست مجروح شد که تحقیقات گسترده کارآگاهان در این باره همچنان ادامه دارد.

شایان ذکر است، بررسی‌های میدانی قاضی ویژه قتل عمد و کارآگاهان اداره جنایی که تا سپیده دم روز گذشته به طول انجامید نشان می‌داد که برخی اختلافات قبلی انگیزه عامل یا عاملان جنایت تگزاسی در جاده است که همین سرنخ ها، مسیر تحقیقات را به سوی افرادی کشاند که به عنوان مظنون تحت تعقیب قرار گرفتند.

منبع: فرارو

کلیدواژه: قتل راننده پژو کلاشینکف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۵۱۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیلاب جاده تربت جام - صالح آباد در خراسان رضوی را مسدود کرد

رییس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی گفت: جاده تربت جام - صالح آباد شامگاه چهارشنبه به علت وقوع سیلاب و نبود ایمنی در محدوده روستای "یخک"، تا اطلاع بعدی مسدود شد.

یوسف بنی اسدی در گفت وگو با ایرنا افزود: بارش باران در جاده های اصلی و فرعی شهرستان های کلات، مشهد، طرقبه-شاندیز، نیشابور، صالح آباد، قوچان و باخرز را لغزنده کرده است.

وی گفت: همچنین بارش باران جاده های ترانزیتی سرخس- مشهد در محدوده گردنه مزداوند و درگز- قوچان در محدوده تیوان و آزادراه و جاده قدیم مشهد- باغچه را تحت تاثیر قرار داده است.

بنی اسدی ادامه داد: مه غلیظ نیز موجب کاهش دید افقی رانندگان در جاده ترانزیتی درگز - قوچان در محدوده های تیوان و "زوباران" شده است.

براساس اعلام هواشناسی خراسان رضوی بارش های بهاری چهارشنبه در روز پنجشنبه نیز تداوم خواهد یافت و بارش ها به اوج خود خواهد رسید که احتمال آبگرفتگی و ایجاد روان‌آب در مناطق مستعد دور از انتظار نخواهد بود.

طول راه‌های استان خراسان رضوی ۲۰ هزار و ۶۱۵ کیلومتر است که از این میزان ۵۴۵ کیلومتر آن مربوط به گردنه‌های شهری، ۵۷۴ کیلومتر آن مربوط به گردنه‌های روستایی و ۵۸۶ کیلومتر آن مربوط به مناطق کولاک و مه‌گیر است.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: وقوع سیلاب شدید در منطقه کویری (فیلم) پیدا شدن جسد دومین کشته سیل تربت جام

دیگر خبرها

  • جاده تربت جام- صالح آباد به علت وقوع سیلاب مسدود شد
  • سیلاب جاده تربت جام - صالح آباد در خراسان رضوی را مسدود کرد
  • تصادفات جنوب سیستان و بلوچستان ۴۶ کشته برجا گذاشت
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت /بارش برف و باران در محورهای ۱۱ استان
  • توپ گوستاو؛ بزرگ ترین قطعه توپخانه تاریخ به وزن ۱,۴۹۰ تن با گلوله های ۷.۵ تنی (+عکس)
  • واژگونی سه خودرو شوتی در جاده یاسوج - اصفهان | سه راننده جان باختند + فیلم
  • دستگیری دزدان جادوگر با شلیک گلوله!
  • ◄ استخدام فوری 10 هزار راننده با فراخوان سازمان راهداری و نکات مهمی درباره آن
  • ◄ قتل یک راننده کامیون توسط اشرار مسلح
  • پاک سازی ۱۰ کیلومتر از جاده میامی در بخش رضویه