Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-04-25@16:38:41 GMT

دستگیری سارقان مدارس تهران

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۵۱۰۶۹

دستگیری سارقان مدارس تهران

به گزارش جام جم آنلاین، سرهنگ جلیلیان در گفتگو با ایسنا در این باره اظهار کرد: چندی پیش یکی از مسئولان مدرسه با مراجعه به پلیس از وقوع سرقت در مدرسه‌ای در جنوب تهران خبر داد که در پی آن ماموران رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار داده و به مدرسه اعزام شدند.

وی ادامه داد: ماموران پس از اعزام به محل وقوع سرقت که مدرسه‌ای در جنوب تهران بود وقوع سرقت را تایید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از انجام بررسی‌های لازم در خصوص ارزش اموال مسروقه مشخص شد که اموالی از جمله کامپیوتر، لپ تاپ و.. به سرقت رفته است و ارزش آن بیش از ۸۰میلیون تومان است. همچنین مشخص شد که این افراد پس از تخریب در این مدرسه وارد ساختمان شدند و سپس اقدام به انجام سرقت کردند.

سرهنگ جلیلیان در ادامه درباره نحوه دستگیری سارقان نیز گفت: پس از انجام تحقیقات پلیسی مشخص شد این سرقت از سوی سه نفر که از مجرمان سابقه دار در زمینه مواد مخدر هستند انجام شده، بنابراین دستگیری آنها نیز در دستور کار قرار گرفت و این افراد پس از شناسایی محل ترددشان دستگیر و به کلانتری منتقل شدند. اموال مسروقه نیز حین بازرسی از منزل این افراد کشف و به کلانتری منتقل شد.

سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری پایتخت با اشاره به شیوه سرقت این مجرمان از مدارس گفت: این مجرمان معمولا مدارس را تحت نظر قرار داده و پس از اینکه از نبود دوربین مداربسته در مدرسه اطمینان حاصل می‌کردند، دست به انجام سرقت می زنند.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: سرقت اموال مسروقه مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۵۱۰۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۳ سارق سابقه در گرمسار/ ۵۰ قبضه چاقو و قمه کشف شد

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ داوود آقازاده صبح سه شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی گرمسار ضمن بیان اینکه در پی وقوع چندین سرقت موضوع در دستور کار رسیدگی قرار گرفت، ابراز داشت: با هوشیاری مأموران انتظامی کردوان هویت سارقان و مخفیگاه آنها شناسایی شد.

وی ضمن بیان اینکه طی عملیات غافلگیرانه سه متهم پرونده دستگیر شدند، افزود: همگی این سارقان سابقه دار به انجام سه فقره سرقت در شهرستان اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی گرمسار ضمن بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه این افراد پنجاه قبضه چاقو و قمه کشف شد، ابراز داشت: انواع مواد مخدر، مشروبات الکلی و یک دستگاه گنج یابی دیگر کشفیات این پرونده بود.

موقوفه‌ای بابیان اینکه متهمان روانه زندان شدند، در ادامه تصریح کرد: دوچرخه، دینام، کپسول گاز، کف کش، دستگاه جوش، ترانس برق از اقلام سرقتی کشف شده این پرونده بودند.

وی افزود: با توجه به کشف اموال مسروقه مال‌باختگان می‌توانند برای شناسایی اموال خود در ساعات اداری به پاسگاه انتظامی کردوان مراجعه کنند.

کد خبر 6086252

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقان حرفه ای در اهواز
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در تنکابن
  • دستگیری سارقان وسایل منزل در نیشابور
  • دستگیری سارقان اماکن خصوصی در بهار
  • دستگیری سارقان محتویات خودرو و کشف ۲۰ پرونده سرقت
  • کشف بیش از ۵۰۰ موبایل سرقتی در عملیات پلیس آگاهی پایتخت / کاهش آمار وقوع سرقت مسلحانه
  • دستگیری سارقان مسلح طلا و جواهرات در اهر
  • شناسایی و دستگیری سارقان قطعات خودرو در مشهد
  • دستگیری ۳ سارق سابقه در گرمسار/ ۵۰ قبضه چاقو و قمه کشف شد
  • دستگیری سارقان موبایل در کهگیلویه