Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-04-23@11:21:19 GMT

کاهش ۶ تا ۸ درجه ای هوا در شمال شرق کشور

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۵۱۰۷۰

کاهش ۶ تا ۸ درجه ای هوا در شمال شرق کشور

به گزارش جام جم آنلاین از میزان ، فریبا گودرزی درباره وضعیت آب و هوایی کشور طی امروز گفت: برای امروز نیمه شرقی کشور با رگبار رعد و برق و وزش باد‌های شدید را دارند. این شرایط به ویزه در شمال شرق و دامنه‌های جنوبی زاگرس شدیدتر است.

وی در ادامه بیان کرد: طی امروز در خراسان رضوی، خراسان شمالی و بخش‌های شمالی سمنان احتمال وقوع تگرگ وجود دارد و بارش‌ها در این مناطق شدیدتر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گودرزی در ادامه بیان کرد: دمای هوا طی امروز چهارشنبه در شمال شرق کشور بین ۶ تا ۸ درجه کاهش پیدا می‌کند. فردا بیشتر برای ساعات بعد از ظهر و اوایل شب رگبار و رعد برق برای نیمه شرقی و شمال غرب را داریم و در استان های کرمان، شمال خراسان رضوی، خراسان جنوبی و سیستان و بلوچستان بارش‌ها از شدت بیشتری برخوردار است.

وی افزود: از بعد از ظهر امروز طی روز پنج شنبه در نوار شرقی و بخش‌هایی از جنوب و جنوب غرب وزش باد‌های شدید را داریم. برای برخی از مناطق شرقی در استان‌های خراسان رضوی، خراسان جنوبی و سیستان و بلوچستان مخصوصا منطقه زابل گرد و خاک و کاهش دید را خواهیم داشت.

این کارشناس سازمان هواشناسی در ادامه افزود: از امروز بعد از ظهر طی روز پنج شنبه غرب تنگه هرمز و شرق خلیج فارس مواج و طوفانی می‌شود.

وی در ادامه درباره هوای امروز تهران نیز گفت: تهران امروز در برخی ساعات ابری همراه با رگبار و رعد و برق و وزش باد خواهد بود.

وی در ادامه افزود: امروز شهرکرد با دمای هوای صفر سردترین استان و اهواز با دمای هوای ۴۰ گرمترین استان کشور است.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: کاهش دما شمال شرق کشور کاهش ۶ تا ۸ درجه ای هوا در شمال شرق کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۵۱۰۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش‌های رگباری در خراسان رضوی / وقوع سیلاب در برخی مناطق پیش بینی می‌شود

به گزارش قدس خراسان، زهرا آهنگرزاده اظهار کرد: بارش‌های رگباری در مناطق کوهستانی همراه با رعد و برق و تگرگ خواهد بود و با شدت گرفتن آن در ساعات بعدازظهر احتمال وقوع سیلاب در مناطق مستعد دور از انتظار نخواهد بود.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی ادامه داد: از عصر امروز با افزایش رشد ابر، آسمان در بیشتر نقاط خراسان رضوی ابرناک می‌شود که بارش‌ها به طور پراکنده از ظهر امروز در مناطق غربی استان آغاز خواهد شد.

وی تصریح کرد: همچنین وزش باد همراه با وقوع خسارت از دیگر پدیده‌های جوی است که به تدریج بر مناطق مرکزی و جنوبی خراسان رضوی تاثیر خواهد گذاشت.

آهنگرزاده عنوان کرد: در شبانه روز گذشته، قوچان با هفت و سرخس با ۳۴ درجه سانتیگراد به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستان‌های استان بوده‌اند و در همین مدت کلانشهر مشهد نوسانات دمایی ۱۵ تا ۲۸ درجه را به ثبت رسانده است.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی اضافه کرد: دمای کنونی مشهد ۲۶ درجه است و طبق تحلیل نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی امروز بین ۱۶ تا ۲۸ درجه در نوسان خواهد بود.

دیگر خبرها

  • هوای خنک در راه استان خراسان رضوی است
  • دمای هوای خراسان رضوی خنک می‌شود
  • جدیدترین پیش‌بینی وضعیت دما و بارش‌ها تا خرداد + وضعیت بارش‌ها در کشور و ۴ استان کم‌ بارش
  • بارش‌های مطلوب بهاری تا نیمه خرداد
  • پیش‌بینی وضعیت دما و بارش کشور تا نیمه خرداد
  • بارش‌های رگباری در خراسان رضوی / وقوع سیلاب در برخی مناطق پیش بینی می‌شود
  • آغاز بارش‌ها در کشور از امروز | بارش‌ شدید در تهران و ۷ استان | کاهش دما در این مناطق از فردا
  • شدت گرفتن بارش‌ها در کشور/ دمای هوا کاهش می‌یابد
  • باران مهمان آسمان خراسان شمالی است/ کاهش ۱۰ درجه‌ای دمای هوا
  • بارش پراکنده در خراسان جنوبی