Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی راگبی کشور، فدراسیون جهانی راگبی 15 بانو در جهان را در این زمینه برگزید که ناهید بیارجمندی مسئول توسعه راگبی بانوان ایران و مربی باشگاه داتیس تهران هم در این فهرست جای گرفت.این توفیق جدید در حالی بدست آمد که نامبرده در جمع چهار نفر برگزیده از قاره آسیا قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در فهرست بانوان تاثیر گذار در پروژه توسعه راگبی زنان جهان، بیارجمندی به همراه نمایندگان چین، هند و مالزی به این موفقیت دست یافت.بر اساس این گزارش، قرار است در مراسمی از نامبرده و کمیته‌های برتر توسعه راگبی استان‌های کشور تقدیر به عمل آید.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: خبرگزاری برنا فدراسیون انجمن های ورزشی انجمن راگبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۵۱۱۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خیلی تاثیرگذار بود!

درحالی که مقامات رژیم صهیونیستی از حمله تلافی جویانه در پاسخ به عملیات وعده صادق سخن میگفتند، خرابکاری امروز تعدادی ریزپرنده در شرق اصفهان، دستخوش طنز و شوخی کاربران فضای مجازی شده است و برخی از کاربران با انتشار متن‌های کنایی در شبکه‌های اجتماعی، این عملیات را «بسیار تأثیرگذار» توصیف کرده‌اند!

به گزارش خبرگزاری ایمنا، حوالی ساعت ۴ بامداد امروز _جمعه سی و یکم فروردین_ برخی از منابع خبری از شنیده شدن صدای انفجار در منطقه شرق اصفهان خبر دادند که به گفته امیر میهن دوست، ارشد نظامی ارتش در استان اصفهان، شنیده شدن صدای نسبتاً شدید در شرق اصفهان، مربوط به شلیک پدافند هوایی اصفهان به یک شیء مشکوک بوده و هیچ خسارت و حادثه‌ای نداشته‌ایم.

در پی این اتفاق، برخی از رسانه‌های خارجی مدعی حمله موشکی اسرائیل به پایگاه هسته‌ای اصفهان شدند در حالی که گزارش‌های میدانی از همان ساعات اولیه انتشار اخبار این حادثه، نشان می‌داد نه تنها حمله موشکی در کار نبوده است بلکه عملیات محدودی توسط ریز پرنده‌های هدایت پذیر که از داخل مرزهای ایران هدایت شده بودند در منطقه شرق اصفهان انجام گرفته که همگی به وسیله پدافند هوایی دفع شده‌اند.

وضعیت فعلی شهر اصفهان و دیگر شهرهای کشور نیز در حالت عادی است و برخی پروازهای فرودگاه‌های امام خمینی (ره) و مهرآباد که صبح امروز دچار تأخیر یا تعلیق شده بود، مجدداً به حالت سابق بازگشته است.

این اتفاق در حالی است که برخی از مقامات رژیم صهیونیستی در روزهای اخیر و پس از عملیات «وعده صادق» که بزرگترین حمله پهپادی جهان و بزرگترین حمله موشکی ایران محسوب می‌شد، از واکنش متقابل و انتقام از حمله گسترده ایران به پایگاه‌های نظامی این رژیم سخن گفته بودند.

حالا پس از حادثه امروز در اصفهان، ماجرای حمله ریز پرنده ها به عنوان واکنش رژیم صهیونیستی به عملیات وعده صادق دستخوش طنز و شوخی کاربران فضای مجازی شده است و برخی از کاربران با انتشار متن‌های کنایی در شبکه اجتماعی ایکس، این عملیات را «بسیار تأثیرگذار» توصیف کرده‌اند!

این حادثه، واکنش کاربران خارجی انگلیسی و عرب زبان را نیز در پی داشت و جکسون هینکل، فعال رسانه‌ای آمریکایی با تمسخر ادعای رهگیری ۹۹ درصدی موشک‌های ایران توسط سامانه گنبدآهنین نوشت: «ایران گزارش می‌دهد که ۹۹.۹۹۹۹۹۹ درصد از موشک‌های اسرائیل را رهگیری کرده است.»

یک کاربر فلسطینی ساکن غزه نیز در حساب کاربری خود نوشت: «در پی حملات اسرائیل به ایران ۵ نفر از شدت خنده کشته شدند و ۱۰ نفر نیز بعد از اینکه تهران مورد حمله موشکی قرار گرفت مصدوم شدند.»

کاربر عرب زبان دیگری نوشت: «ایران فقط یک قدرت نظامی منطقه‌ای نیست بلکه به یک ابرقدرت جهانی تبدیل شده است.»

کد خبر 745924

دیگر خبرها

  • سفرای ایران از فرصت نمایشگاه کتاب تهران در توسعه دیپلماسی فرهنگی استفاده کنند
  • خیلی تاثیرگذار بود!
  • فهرست تحریم‌های جدید انگلیس و آمریکا علیه ایران
  • ستاره تاثیرگذار استقلال سرباز می‌شود؟
  • نقش هوانیروز مهم و تاثیرگذار است
  • تسلیمی مدیرکل دفتر سیاست‌گذاری و توسعه ورزش بانوان شد
  • فهرست بازیکنان ذوب آهن در دربی اصفهان اعلام شد
  • کشور‌های اسلامی بیش از گذشته وحدت داشته باشند
  • برنامه تیراندازان ایران در قهرمانی جهان قطر
  • برنامه تیراندازان ایران در قهرمانی جهان قطر اعلام شد