Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرنگار، گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام،همایش دوچرخه سواری عمومی به مناسبت ماه مبارک رمضان و آزاد سازی خرمشهر با حضور پرشور ورزشکاران و خانواده‌ها در شهر صالح آباد توسط هیات ورزش‌های همگانی این بخش برگزار شد

خسروی نژاد سرپرست ورزش‌های هیات همگانی استان ایلام،حسینی دبیر هیات ورزش‌های همگانی استان، شهریار نصیری روابط عمومی اداره ورزش وجوانان استان، ' اعضای شورای شهر، یاری مسئول اداره ورزش وجوانان بخش صالح آباد، رحمتی مسئول هیات ورزش‌های همگانی بخش صالح آباد و عموم مردم حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پایان از طرف هیات ورزش‌های همگانی و سایر دستگا‌های اجرایی به ۱۲نفر به قید قرعه جوایزی اهدا شد.

 

انتهای پیام/با

 برگزاری همایش دوچرخه سواری عمومی در بخش_صالح_آباد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۵۱۲۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح تقاطع غیرهمسطح صالح‌آباد طبق زمان‌بندی تکمیل شود

استاندار ایلام گفت: طرح‌های اربعین در حوزه راه و شهرسازی باید با شتاب بیشتری دنبال و پروژه تقاطع غیرهمسطح صالح‌آباد طبق زمان‌بندی تعیین شده تکمیل شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، حسن بهرام‌نیا امروز _پنجشنبه سی‌ام فروردین‌_ در بازدید از پروژه پل رانشی ماربره واقع در مسیر ایلام - مهران، اظهار کرد: لازم است از پل رانشی تا سه‌راهی جندالله روکش آسفالت شود و در اسرع وقت عملیات روکش انجام گیرد.

وی افزود: پروژه‌های اربعین در حوزه راه و شهرسازی باید با شتاب بیشتری دنبال شود.

استاندار ایلام با تاکید بر تسریع در تکمیل پروژه، خاطرنشان کرد: پروژه تقاطع غیرهمسطح صالح‌آباد طبق زمانبندی تعیین شده تکمیل شود.

بهرام‌نیا اضافه کرد: طبق زمان‌بندی سازهای بتونی و عملیات خاکریز این پروژه تا قبل از اربعین انجام می‌شود و برای این پروژه تا بهره‌برداری از آن حدود ۱۰۰ میلیارد تومان نیاز است.

در این بازدید استاندار و همراهان از پروژه تقاطع غیرهمسطح صالح آباد واقع در مسیر ایلام - مهران بازدید کردند.

کد خبر 745742

دیگر خبرها

  • همایش پیاده روی خانوادگی در شهرستان تربت جام برگزار شد
  • طرح تقاطع غیرهمسطح صالح‌آباد طبق زمان‌بندی تکمیل شود
  • طرح تقاطع غیرهمسطح صالح آباد در حال اجراست
  • بردسکن میزبان سیزدهمین همایش ورزش‌های پهلوان زورخانه‌ای
  • همایش دوچرخه سواری در شهر خور
  • سومین همایش «روایت پیشرفت» در خرم‌آباد برگزار شد
  • ضرورت احیای دوچرخه سواری در تهران
  • قهرمان مشهور تور دو فرانس از بیمارستان مرخص شد
  • انتصاب ۲ عضو جدید در هیات رییسه فدراسیون ورزش‌های همگانی
  • احیای دوچرخه‌سواری در پایتخت