Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-19@09:54:53 GMT

سیل به فرصتی برای شناخت بهتر مردم ایران تبدیل شد

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۵۱۲۶۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در اهواز، سرهنگ عبدالرضا حاجتی، معاون هماهنگ کننده سپاه ولی عصر (عج) خوزستان، شامگاه گذشته در نشست قرارگاه جهادی دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان، با بیان اینکه گروه‌های جهادی آنجا که نتوانستیم حضور پیدا کنیم، ورود پیدا کرده و بخش بزرگی از مشکلات ما را کم کردند، اظهار داشت: کارشناسان آب دنیا بر این باور بودند که با وجود حجم عظیم آب می‌بایست بخشی از اهواز، حمیدیه، سوسنگرد، هویزه و رفیع به زیر آب می‌رفتند، اما لطف و عنایت خداوند شامل حال ما شد و دست‌های مقدس همچون دوران جنگ یاریگر خوزستان بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون هماهنگ کننده سپاه ولی عصر (عج) خوزستان با بیان اینکه جهانیان از اقدامات ملت ایران، انگشت به دهان ماندند، تصریح کرد: گروه‌های جهادی دانشجویی یک نشان افتخار برای دانشگاه آزاد اسلامی استان است که در حوزه علمی مشغول خدمت می‌باشد؛ چرا که دانشجویان این دانشگاه افزون بر حوزه‌های علمی تخصصی، یک گام جلوتر بودند و به واقع همچون شهید باکری‌ها و همت ها، مملکت را حفظ کردند.

این مقام مسؤول ادامه داد: تشکیل قرارگاه جهادی دانشگاه آزاد نیاز ما در اهواز بود و به فرمانده سپاه استان بطور مرتب عرض می‌کردم که تشکیل چنین قرارگاهی بخشی از مسکلات ما را حل کرد.

سرهنگ حاجتی افزود: ۶۷ وسیله نقلیه کمک مردمی از شهرستان باغملک به مناطق سیل زده ارسال شد و با چنین اقدامی آن‌هایی که به دنبال تفرقه عرب و غیرعرب و مطرح سازی کوچ اجباری عرب‌ها بودند، عملا مأیوس شده و تهدید سیل به فرصتی برای شناخت بهتر مردم ایران شد.

وی با بیان اینکه خوزستان، نبض کشور و محل آمد و رفتن‌ها است، عنوان داشت: انبار‌های در نظر گرفته شده برای سیل زدگان در حال پر شدن است و امیدواریم تا عید فطر کمک‌ها ادامه داشته باشد و پرداخت خسارت‌ها از این به بعد باید مورد توجه قرار گیرد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۵۱۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهادت جانباز ۷۰ درصد کلیوند عباسی در اهواز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان گفت: سلمان کلیوند عباسی جانباز ۷۰ درصد دوران دفاع مقدس شهرستان اهواز منطقه یک پس از سال‌ها جراحت‌های ناشی از جنگ دعوت حق را لبیک گفت و به خیل شهدا پیوست.

حسن نورانی افزود: این جانباز سرفراز در یکم مهرماه ۱۳۲۶ متولد شد و در ۱۹ مهر ماه ۱۳۵۹ بر اثر اصابت ترکش گلوله توپ دشمن بعثی در منطقه عملیاتی خرمشهر به درجه جانبازی نائل آمد که در تاریخ در ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ به همرزمان شهیدش پیوست.

وی ادامه داد: مراسم تشییع پیکر مطهر این شهید گرانقدر فردا پنج شنبه ۳۰ فروردین برگزار و در گلزار شهدای اهواز به خاک سپرده می‌شود. 

 

 

دیگر خبرها

  • تشییع جانباز شهید کلیوند عباسی در اهواز
  • برگزاری اولین برنامه طرح شمیم و همیاران آرامش اجتماعی در اهواز
  • شهادت جانباز ۷۰ درصد کلیوند عباسی در اهواز
  • آلودگی هوا در ۲ شهر خوزستان
  • چرا شیرخشک در بازار خوزستان کمیاب شده؟
  • مراسم رژه‌ نیروهای مسلح در اهواز برگزار شد
  • برگزاری مراسم رژه نیرو‌های مسلح در اهواز
  • سند تحول و تعالی دانشگاه نظام فناوری را به جامعه نوآور تبدیل می‌کند
  • سند تحول و تعالی دانشگاه نظام فناوری به جامعه نوآور تبدیل می‌کند
  • «وعده صادق» نویدبخش روزهای بهتر برای جهان اسلام است