Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم شهرکرد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه حرکت شهرکرد به سمت توسعه با تقویت وحدت و انسجام درونی شتاب می گیرد، گفت: با توجه به وجود همه اقشار و اقوام مختلف در شهرکرد باید این انسجام و همدلی و وحدت روز به روز گسترش یابد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، اردشیر نوریان شب گذشته(31 اردیبهشت) در آیین نکوداشت روز شهرکرد که با حضور جمعی از مسئولین استان و مردم شهرکرد در فرهنگسرای ارشاد برگزار شد، گفت: روز شهرکرد فرصتی ارزشمند برای افزایش همدلی و انسجام بین مردم این شهر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نماینده مردم شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی شهرکرد را ویترین هویت چهارمحال و بختیاری دانست و افزود: تعالی و پیشرفتی در استان صورت نمی گیرد مگر مقدمات این پیشرفت در مرکز استان فراهم شود.

 

وی روز شهرکرد را بهانه ای برای قدردانی از تلاش مشاهیر، مفاخر، شعرا، اندیشمندان، جوانان و نخبگان شهر خواند و اظهار کرد: این برنامه فرصتی مغتنم است تا ظرفیت های ارزشمند شهرکرد به همگان معرفی شود.

 

نوریان با تاکید بر اینکه مردم شهرکرد نقش خود در دوران پیش از انقلاب، جنگ و سال های پس از انقلاب را به خوبی ایفا کرده اند، ادامه داد: متأسفانه آنچه که شایسته مردم این شهر بوده به دلیل نارسایی ها و خلأها تحقق نیافته است هرچند تلاش های بسیاری هم شده است.

 

نماینده مردم شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه حرکت شهرکرد به سمت توسعه با تقویت وحدت و انسجام درونی شتاب می گیرد، خاطرنشان کرد: با توجه به وجود همه اقشار و اقوام مختلف در شهرکرد باید این انسجام و همدلی و وحدت روز به روز گسترش یابد.

 

نوریان همدلی، برادری، همزیستی، رعایت آداب و سنن و جلوگیری از اختلاف ها را لوازم ویترین شدن شهرکرد برای استان برشمرد و اضافه کرد: باید مردم و مسئولان با شناخت و معرفی ظرفیت های ناشناخته شهرکرد به کشور و جهان مسیر توسعه استان را هموار کنند.

 

پایان پیام/512

منبع: شبستان

کلیدواژه: جشن روزه اولی ها ماه رمضان مجلس دختران روزه اولی روزه اولی ها کانون های فرهنگی هنری مساجد خبرگزاری شبستان کانون های مساجد گلپایگان مسجد روز شهرکرد همایش روز شهرکرد چهارمحال و بختیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۵۱۲۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقویت روابط ایران و پاکستان مطلوب برخی بیگانگان نیست

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت‌الله «سید ابراهیم رییسی» رییس‌جمهور کشورمان صبح امروز دوشنبه در بدو ورود به پاکستان با «محمد اسحاق‌دار» وزیر امور خارجه این کشور که برای خوش‌آمدگویی در هتل محل اقامت رییس جمهور حضور یافته بود، دیدار کرد.

رییس‌جمهور در این دیدار روابط دو کشور را فراتر از همسایگی صرف و متکی بر برادری و روابط قلبی عمیق و تاریخی توصیف کرد که دل‌ها و اعتقادات دو ملت را به یکدیگر پیوند داده و گفت: با وجود آنکه تقویت روابط ایران و پاکستان مطلوب برخی بیگانگان نیست، اما با توجه به ظرفیت‌های متنوع، متعدد و متقابل موجود، روابط دو کشور اسلامی باید ناظر بر تأمین منافع دو ملت بیش از پیش گسترش یابد.

آیت‌الله رییسی با بیان اینکه اگر همه کشورها و ملل اسلامی با یکدیگر وحدت داشتند، رژیم صهیونیستی نمی‌توانست تا این حد به فلسطینیان مظلوم، بی‌گناه و بی‌دفاع غزه ظلم کند، اظهار داشت: صهیونیست‌ها از اختلافات میان کشورهای اسلامی سوءاستفاده می‌کنند، لذا در برابر راهبرد دشمن برای تداوم اختلاف میان امت اسلامی، راهبرد ما وحدت است.

«محمد اسحاق‌دار» نیز در این دیدار ضمن خوش‌آمدگویی به رییس جمهور، رهبری جمهوری اسلامی ایران برای امت اسلامی به خصوص در مسئله فلسطین را حائز اهمیت ویژه دانست و تصریح کرد: امت اسلامی به رهبرانی همچون رهبر جمهوری اسلامی ایران نیاز دارد.

وزیر امور خارجه پاکستان ضمن اعلام آمادگی کشورش برای همکاری‌های گسترده و سازنده با ایران خاطرنشان کرد: امت اسلامی امروز بیش از هر زمان دیگری نیاز به وحدت و تقویت همبستگی دارد.

کد خبر 6085360

دیگر خبرها

  • وحدت و انسجام، نیاز ضروری و مهم امروز جهان اسلام است
  • روند تخصیص اعتبارات باندهای دوم خراسان‌جنوبی شتاب می‌گیرد
  • ساخت باندهای دوم محورهای مواصلاتی خراسان جنوبی شتاب می‌گیرد
  • تأکید استاندار لرستان بر همدلی بین نخبگان و مردم
  • برای توسعه لرستان باید طبق برنامه بلندمدت و کوتاه‌مدت حرکت کنیم
  • توسعه بدون وحدت بین مسئولان و مردم امکان‌پذیر نیست
  • ضرورت انسجام جهان اسلام برای مقابله مؤثر با هر گونه اجحاف به کشورهای اسلامی
  • ضرورت انسجام جهان اسلام برای مقابله موثر با هر گونه اجحاف به کشور‌های اسلامی
  • نشست جبهه مردمی ایران قوی با نامزد‌های دور دوم انتخابات برگزار شد
  • تقویت روابط ایران و پاکستان مطلوب برخی بیگانگان نیست