Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-25@05:12:27 GMT

قلعه‌نویی از مربی خارجی 18 میلیاردی بهتر است

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۵۱۳۰۴

قلعه‌نویی از مربی خارجی 18 میلیاردی بهتر است

صادق ورمزیار پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: سرمربیگری استقلال برای فرهاد کار خیلی سختی است و بهتر است که فصل آینده هم دستیار باشد.

به گزارش مشرق، صادق ورمزیار در خصوص عملکرد مجیدی در ۵ بازی که هدایت استقلال را بر عهده داشت، اظهار داشت: نمی‌شود با ۵ بازی درباره مربیگری مجیدی نظر داد چون عملکرد هر مربی را باید از زمانی که تیم بسته می‌شود در نظر گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در مورد اینکه آیا مجیدی توانایی هدایت استقلال را در فصل بعد دارد یا خیر، گفت: سرمربیگری استقلال برای فرهاد کار خیلی سختی است و بهتر است که فصل آینده هم دستیار باشد. البته او بهترین تصمیم را خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید:

فرهاد مجیدی گزینه سرمربیگری استقلال

پیشکسوت استقلال درباره اینکه اگر مجیدی به عنوان سرمربی این تیم انتخاب شود آیا به سرنوشت منصوریان دچار نمی‌شود، تصریح کرد: منصوریان و خیلی از بازیکنان بزرگی که به عنوان مربی به استقلال و پرسپولیس برگشتند به این خاطر که بازگشت آنها در زمان مناسبی صورت نگرفت نتوانستند عملکرد موفقی در مربیگری داشته باشند و در نهایت هم کنار رفتند. امیدوارم این اتفاق برای مجیدی رخ ندهد.

ورمزیار در پاسخ به این سوال که آیا قلعه‌نویی می‌تواند ناجی استقلال باشد، اظهار داشت: قلعه‌نویی مربی کاربلد و امتحان پس داده ای است. البته باید فضا برای کار کردن امیر مهیا باشد. به نظر من به جای مربی خارجی که هزینه ۱۷، ۱۸ میلیاردی دارد قلعه نویی انتخاب بهتری است.

وی در مورد اینکه بهتر نیست فصل آینده رحمتی از استقلال جدا شود تا حاشیه‌های فصل گذشته تکرار نشود، گفت: هم حسینی و هم رحمتی بازیکنان بزرگی هستند. به نظر من مشکل رحمتی یا حسینی نیست مشکل اصلی نبود مدیریت است. اگر مدیریت درست وجود داشته باشد مسی و رونالدو هم کنار هم و بدون هیچ مشکلی بازی خواهند کرد.

منبع: میزان

منبع: مشرق

کلیدواژه: رونق تولید وعده های روحانی بازار سکه و ارز پرسپولیس استقلال امیر قلعه نویی پیشکسوت سرمربی صادق ورمزیار فرهاد مجیدی فوتبال لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۵۱۳۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت ۱۸۴ میلیاردی به بنا‌های تاریخی سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سیستان و بلوچستان گفت: بر اثر بارندگی‌های سیل‌آسای اخیر بیش از ۱۸۴ میلیارد ریال به بنا‌ها و آثار تاریخی استان آسیب وارد شده است.
 محمدهادی طهرانی‌مقدم افزود:در بارندگی‌های شدیدی که هفته‌های اخیر در استان رخ داد بخش زیادی از بنا‌ها و آثار تاریخی استان خسارت‌هایی از ۱۵ تا ۹۰ درصد دیده‌اند.
وی افزود:  پس از ارزیابی و بررسی‌های کارشناسان میراث‌فرهنگی استان، مسجد تاریخی عبدالقادر واقع در شهرستان نیکشهر با ریزش حصار، دیوار‌ها و نفوذ آب مواجه شد که طبق ارزیابی کارشناسان حدود ۹۰ درصد دچار خسارت شده که بیشترین خسارت را در میان آثار دیده است.
او ادامه داد: قلعه فیروزآباد راسک و آتشکده کله گنگ نیز به دلیل ریزش دیوار‌ها ۵۰ درصد تخریب شده‌اند. همچنین بافت قلعه نو زهک، قلعه کنت سراوان و مقابر سورو و شیشه ریز سیب و سوران به دلیل ریزش دیوار‌ها و نفوذ آب و رطوبت و از بین رفتن کاهگل‌ها تا ۴۵ درصد دچار تخریب شده‌اند.
طهرانی‌مقدم، افزود: برج‌ها و دیوار‌ها و فضا‌های داخلی قلعه‌هایی مانند انوشیروان چابهار، دانش‌سرای مقدماتی زاهدان، قلعه تیس چابهار و قلعه بمپور هم به دلایلی همچون شستشوی کاهگل ها، نفوذ آب و ریزش دچار تخریب شده و خسارت‌هایی تا ۴۰ درصد به هر کدام از این بنا‌ها وارد شده است.
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سیستان و بلوچستان بیان کرد: در مجموع بارندگی‌های اخیر به ۶۰ اثر و بنای تاریخی در سطح استان سیستان وبلوچستان خسارت‌هایی بین ۱۵ تا ۹۰ درصد وارد کرده است.
وی تصریح کرد: تا این لحظه میزان برآورد خسارت وارده شده به این بنا‌ها بر اثر بارندگی و سیلاب‌ها بیش از ۱۸۴ میلیارد ریال تخمین زده شده است و بر اساس پیش بینی‌های هواشناسی ممکن است بارندگی‌هایی که در روز‌های آینده خواهیم داشت میزان خسارت را افزایش دهد.

دیگر خبرها

  • تیم ملی یک مربی جدید می‌خواهد
  • گلایه ستاره سابق استقلال از علی دایی و کارلوس کی‌روش!
  • مربی جدید تراکتور با اجازه قلعه نویی انتخاب شد!
  • خسارت ۱۸۴ میلیاردی به بنا‌های تاریخی سیستان و بلوچستان
  • من استرس رفتن علی دایی را داشتم | زوج من و مهدوی کیا نادیده گرفته شد
  • گلایه خسرو حیدری از علی دایی!
  • گلایه خسرو حیدری از علی دایی و کی‌روش!
  • هدایت تراکتور به دستیار قلعه‌نویی سپرده شد
  • کادر فنی تیم ملی منتظر جلسه قلعه نویی با رییس فدراسیون
  • اعلام زمان دو دیدار بعدی شاگردان قلعه‌نویی