Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-23@11:57:48 GMT

مورينيو - رونالدو؛ اين بار در يوونتوس!

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۵۱۳۱۹

مورينيو - رونالدو؛ اين بار در يوونتوس!

خبرگزاري آريا- بعد از آن که مشخص شد آلگري در پايان فصل از يوونتوس جدا مي شود، صحبت هاي زيادي در مورد جانشين وي مطرح شد.
به گزارش آريا، برخي رسانه ها در ايتاليا مدعي شدند که رونالدو ستاره سابق منچستريونايتد و رئال مادريد از سران باشگاه خواسته تا مورينيو را استخدام کنند. حتي اين رسانه ها مدعي شده اند که رونالدو با مورينيو نيز در اين باره صحبت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اما ژوزه مورينيو سرمربي سابق يونايتد که از زمان اخراج از الدترافورد، هدايت تيمي را نپذيرفته در صحبت هاي اخيرش با بين اسپورت، موضوعي را فاش ساخته است که امکان دارد به همين قضيه ارتباط داشته باشد: «يکي از بازيکناني که رابطه خيلي خوبي با او دارم و اکنون در تيمي حضور دارد، به من گفته که فصل بعد به تيم او بيايم. او گفت که: "سه بازي را پيروز شو و آنوقت هواداران کم کم عاشقت مي شوند." اين گونه است. ما حرفه اي هستيم و براي همديگر احترام زيادي قائليم، هر چند که واکنش هاي بدي در زمين يا کنفرانس خبري از ما ديده باشيد. ما افرادي از يک حرفه هستيم که براي هم احترام قائل هستيم.»
اين در شرايطي است که گفته مي شد رابطه رونالدو و مورينيو خوب نيست و اين موضوع هم ريشه در اواخر دوران سرمربي پرتغالي در مادريد دارد که رابطه اين دو نفر خراب شد.
اخبار حاکي از تماس کريستيانو رونالدو با سرمربي سابق خود در رئال مادريد است و خود مورينيو نيز تلويحا اين موضوع را امروز تاييد کرد. اما عليرغم ابراز تمايل رونالدو در اين مقطع، مديران يوونتوس نگرانند مشکلات اين دو پرتغالي در يوونتوس نيز تکرار شود و به همين دليل در مورد مورينيو هنوز مردد هستند.
ژرژ مندس، مدير برنامه مشهور پرتغالي که هم با مورينيو و هم رونالدو کار مي کند، به مديران يوونتوس تضمين داده مشکلي بين طرفين در تورين ايجاد نخواهد شد. مندس مدعي شده خود مورينيو شخصا مسئوليت بهبود رابطه را بر عهده خواهد گرفت و از اين نظر بايد خيال مديران باشگاه راحت باشد.
مشکل بعدي، رابطه بد سرمربي پرتغالي با هواداران يوونتوس از زمان هدايت اينتر تا امروز است. مورينيو امروز اگرچه نامي از بازيکني که با وي تماس گرفته نبرد، اما مدعي شد آن بازيکن معتقد است بعد از کسب چند پيروزي، هواداران نيز به تو علاقمند خواهد شد و در اين خصوص هم مشکلي وجود ندارد.
بعد از جدايي مکس آلگري از يوونتوس، در روزهاي اخير نام هاي زيادي براي هدايت بيانکونري مطرح شده که يکي از آنها ديديه دشان، بهترين سرمربي جهان در سال 2018 بوده است. دشان که 178 بار لباس يوونتوس را بر تن کرده و در اواسط دهه قبلي و در سري بي يک فصل سرمربي اين تيم نيز بوده است، از ماندن در تيم ملي فرانسه ابراز رضايت کرده و مدعي شد قصدي مبني بر جدايي ندارد.
ديديه دشان گفت: "وضعيت روشن و مشخص بوده و تمام انرژي و تمرکز من درگير صعود تيم ملي فرانسه به رقابت هاي يورو 2020 است. خوشحال کننده است که نام خود براي هدايت باشگاه هاي بزرگ مطرح شود و يوونتوس نيز بين آن تيم ها قرار دارد، اما آينده من در تيم ملي فرانسه رقم مي خورد و هيچ دري براي خروج باز نيست."
دشان همچنين در مورد شرايط پل پوگبا و احتمال انتقال او به رئال مادريد در تابستان امسال گفت: "اين فقط پل پوگبا نيست که دچار افت شده و اگر او در مورد انتقال به رئال مادريد نظر من را بخواهد، من وي را راهنمايي خواهم کرد."

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: مورينيو رونالدو يوونتوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۵۱۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوسمار ویرا: مسی یا رونالدو؟ مسی؛ رونالدوی اصلی، رونالدوی برزیلی است!

اوسمار ویرا اعتقاد دارد رونالدوی اصلی، رونالدوی برزیلی است.

طرفداری | اوسمار ویرا می گوید مسی را به کریستیانو رونالدو ترجیح می دهد.

در بخشی از برنامه شب گذشته فوتبال برتر، صحبت از سوالات تک جوابی شد. اوسمار ویرا وقتی با سوالی درباره رونالدو و مسی مواجه شد، تصور کرد منظور محمدحسین میثاقی رونالدوی برزیلی است ولی بعد که فهمید CR7 را می گوید، پاسخ جالبی داد.

مسی یا رونالدو؟

مسی. من فکر کردم درباره رونالدو نازاریو یا رونالدینیو صحبت می‌کنید. رونالدوی اصلی آنها هستند.

لیگ برتر یا لیگ قهرمانان آسیا؟

سخت است. لیگ ایران زندگی ماست و در آن زندگی می‌کنیم و لیگ قهرمانان آسیا آرزوی همه است.

قهرمانی لیگ یا برد دربی؟

قهرمانی لیگ.

گواردیولا یا کلوپ؟

کلوپ.

تیکی تاکا یا دفاع- ضدحمله؟

میکس.

بازیکن جوان یا باتجربه؟

بازیکن خوب.

آزادی یا ماراکانا؟

ماراکانا.

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • ولاهوویچ: کریستیانو رونالدو الگویم است؛ رویای توپ طلا و جام بردن با یوونتوس را دارم
  • اوسمار ویرا: مسی یا رونالدو؟ مسی؛ رونالدوی اصلی، رونالدوی برزیلی است!
  • پاسخ تمسخرآمیز سرمربی پرسپولیس به مهم‌ترین سوال تاریخ فوتبال
  • با عبور از ژوزه مورینیو؛ سیمونه اینزاگی به دومین سرمربی پرافتخار تاریخ اینتر تبدیل شد
  • بن‌بست ژاوی؛ رکوردهای تاریخی بارسلونا پس از چهارمین باخت پیاپی مقابل رئال مادرید
  • پیروزی 2-1 رئال مادرید مقابل بارسلونا در نیوکمپ با درخشش رونالدو (لالیگا اسپانیا - 21 آوریل، 2012) / فیلم
  • تیاگو موتا گزینه اصلی هدایت یوونتوس؛ کونته پلن بیِ کم‌رنگ
  • واکنش آنچلوتی به انتقاد‌ها به بازی برابر سیتی در آستانه الکلاسیکو
  • عکس| رونالدو را با ریش ببینید
  • پلی به گذشته؛ گل کریستیانو رونالدو به بارسلونا در وقت های اضافه فینال کوپا دل ری 2011 / فیلم