Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@23:26:35 GMT

خدمات شبانه‌روزی متروی تهران در لیالی قدر

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۵۱۳۴۰

خدمات شبانه‌روزی متروی تهران در لیالی قدر

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه با اشاره به تسهیلات ویژه مترو در شب‌های قدر، گفت: متروی تهران در تمامی خطوط درون شهری از ساعت ۲۳ تا ۵:۳۰ صبح، به مردم خدمات‌رسانی می‌کند.

به گزارش ایسنا، فرنوش نوبخت - نایب رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات شهروندان افزود: متروی تهران همواره سعی کرده است تا در مناسبت‌های ملی و مذهبی تسهیلات لازم را برای تردد مسافران فراهم کند، امسال هم در لیالی پربرکت قدر جهت تکریم شب‌زنده‌داران و تسهیل تردد آنها به مساجد، حسینیه‌ها و اماکن مذهبی همچون حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)، امامزاده صالح (ع) و حرم مطهر امام خمینی (ره)، متروی تهران در خطوط درون شهری به‌صورت شبانه‌روزی فعال خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی تصریح کرد: دراولین شب قدر در شامگاه جمعه (۳ خردادماه ۹۸) خدمات‌رسانی ویژه خود را آغاز می‌کند و در این راستا سرویس‌دهی شبانه در خطوط یک، دو، سه، چهار، شش و هفت متروی تهران از ساعت ۲۳ تا ۵:۳۰ صبح روز بعد (شنبه ۴ خردادماه ۹۸)، با فاصله هر ۳۰ دقیقه یک قطار انجام خواهد شد.

بنابر اعلام روابط عمومی مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه، نوبخت در ادامه با اشاره به خدمات رسانی ویژه متروی تهران در سایر شب‌های قدر نیز گفت: همانند شب نوزدهم ماه مبارک رمضان، در شب‌های قدر ۲۱ ماه مبارک رمضان (یکشنبه ۵ خرداد) و(سه شنبه ۷ خردادماه) ۹۸ همزمان با ۲۳ ماه مبارک رمضان سرویس دهی شبانه از ساعت ۲۳ تا ۵:۳۰ صبح روز بعد در خطوط یک، دو، سه، چهار، شش و هفت متروی تهران با فاصله هر ۳۰ دقیقه یک قطار انجام می‌شود.

مدیر عامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه خاطرنشان کرد: متروی تهران در ایام لیالی قدر در خط ۵ (تهران- گلشهر) و بالعکس و ایستگاه‌های پایانه‌های یک، دو و چهار، شش فرودگاه مهرآباد و امام خمینی(ره) خدمات رسانی ندارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: لیالی قدر مترو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۵۱۳۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جلسه تحویل خط انتقال آب روستای آغبلاغ ولدیان شهرستان خوی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خوی در این جلسه با ارائه گزارش از وضعیت آبی روستای آغبلاغ ولدیان اظهار داشت: با بهره برداری از این پروژه وضعیت آب شرب این روستا ارتقا یافته و شاهد برقراری آب پایدار در روستای آغبلاغ ولدیان خواهیم بود.

در ادامه جلسه با حضور سرپرست معاونت بهره برداری شرکت و پیمانکار و مشاوره پروژه از خط انتقال روستای آغبلاغ ولدیان بازدید و تحویل موقت شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی شد.

شایان ذکر است؛ روستای آغبلاغ ولدیان با ۲۰۵ خانوار و ۶۸۰ نفر جمعیت از روستا‌های عشایری شهرستان خوی بوده و پروژه مذکور توسط اداره عشایر اجرا شده و بهره برداری و نگهداری این خط انتقال بر عهده شرکت آب و فاضلاب است.

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از ۲۷۰۰ پروژه بهداشتی در دولت مردمی
  • مسدود شدن ۲۰۵ چاه غیرمجاز در مازندران
  • تعیین تکلیف حدود ۷ هزار چاه کشاورزی در مازندران
  • بهره‌برداری پارکینگ طبقاتی ١۵٠٠ واحدی میدان شهدا تا پایان بهار ۱۴۰۳
  • بهره‌برداری از فاز توسعه شرکت کلران در سمنان
  • کاهش سرفاصله حرکت قطار‌ها در خط ۷ متروی تهران
  • ۵۸۰ روستای آذربایجان شرقی دارای مشکل آبی است
  • زرد، آبی، بی‌خوابی/ چگونه تلفن هوشمند چرخه زیستی را مختل می‌کند؟
  • برگزاری جلسه تحویل خط انتقال آب روستای آغبلاغ ولدیان شهرستان خوی
  • کمبود مراکز خدمات رفاهی در آزاد راه پر تردد قزوین - رشت+ فیلم