Web Analytics Made Easy - Statcounter

سلسله نشست‌های روایت ماندگار با محوریت نخست «روایت تجربه حضور فعالان مردمی و جهادی در جریان سیل اخیر خوزستان» توسط موسسه آموزشی و پژوهشی صراط انقلاب با حضور طلاب، دانشجویان و فعالان فرهنگی در اهواز برگزار شد. ۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۹ استانها خوزستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، حجت‌الاسلام علی مرشدیان در سلسله نشست‌های روایت ماندگار با محوریت «روایت تجربه حضور فعالان مردمی و جهادی در جریان سیل اخیر خوزستان» که در مسجد الغدیر اهواز برگزار شد اظهار داشت: سیل سبب برکت برای استان خوزستان شد به طوری که مردم مناطق مختلف نسبت به محرومیت استان خوزستان آگاهی پیدا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این‌که ستاد به معنای تقسیم‌بندی کارها به نحو احسن است، بیان کرد: در سیل خوزستان آیا هم‌‌افزایی بین ستادهای مختلف وجود داشت؟ بنابراین در بحران‌های آینده نیازمند ستادی به نحو احسن هستیم.

مسئول قرارگاه جهادی مرکز عصر ظهور اهواز بیان کرد: 284 روستا بر اثر سیل اخیر به زیر آب رفتند همچنین 100 هزار نفر و 3 هزار خانه درگیر بحران سیل شدند.

وی با گله‌مندی از نقش سازمان تبلیغات اسلامی خوزستان، اداره ارشاد و امور مساجد در سیل خوزستان خاطرنشان کرد: امیدواریم با کار کارشناسی و هماهنگ شده بتوان امدارسانی را به پیش ببریم.

اهواز| برخی با شایعه‌پراکنی به دنبال تضعیف حرکت‌های جهادی برای سیل‌زدگان هستندخدمات‌رسانی قرارگاه جهادی «مرکز عصر ظهور» اهواز به سیل‌زدگان ادامه داردامام جمعه اهواز: مردم قابل‌توجهی در مناطق سیل‌زده ‌در سخت‌ترین شرایط زندگی می‌کنند

مرشدیان گفت: اطلاعاتی که درباره ورود سیل به سمت روستاها و شهرها از طرف برخی افراد که به نیروهای جهای داده می‌شد نادرست بود.

مسئول قرارگاه جهادی مرکز عصر ظهور اهواز اظهار داشت: مدیریت سیل خوزستان بهترین نوع مدیریت آب بوده و مسئولان استانی بخش‌های مختلف تلاش‌های بسیاری داشتند.

به گزارش تسنیم سلسله نشست‌های روایت ماندگار با محوریت نخست «روایت تجربه حضور فعالان مردمی و جهادی در جریان سیل اخیر خوزستان» توسط موسسه آموزشی و پژوهشی صراط انقلاب وابسته به مرکز فرهنگی جهادی عصر ظهور برگزار شد.

انتهای پیام/ح

R41468/P/S6,57/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۵۱۳۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پزشکان جهادی در مناطق کم برخوردار

 

به گزارش خبر گزاری صدا و سیمای مرکز زنجان؛  اردوی جهادی دانشجویان علوم پزشکی زنجان در برخی مناطق شهرستان صائین قلعه برگزار شد.

در این اقدام خیرخواهانه و نوع‌دوستانه خدماتی نظیر ویزیت پزشکی، دندانپزشکی، دارویی، غربالگری قند و فشار خون، مشاوره تغذیه، روانشناسی، فرهنگی، مامایی و پرستاری، شنوایی‌سنجی، نوار قلب و تزریقات، آموزش بهداشت، توزیع داروی رایگان ارائه شد.

این اردوی جهادی در بازه زمانی دو روزه با حضور ۵۰ نفر از جهادگران دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان برگزار گردید.

دیگر خبرها

  • اشعار و کلام شاعران و ادیبان میراث ماندگار نسل‌های آینده است
  • ساخت ۲۶۰۰ واحد مسکونی برای معلمان خوزستانی
  • صعود فولاد خوزستان به مرحله نهایی یگ برتر فوتبال نوجوانان
  • سه کشته در تصادف جاده هفتکل - اهواز
  • فعال شدن گشت نظارت بر کیفیت پخت نان در اهواز
  • پزشکان جهادی در مناطق کم برخوردار
  • تشییع جانباز شهید کلیوند عباسی در اهواز
  • برگزاری اولین برنامه طرح شمیم و همیاران آرامش اجتماعی در اهواز
  • قاب ماندگار اکران مردمی متفاوت فیلم آپاراتچی در اهواز
  • شهادت جانباز ۷۰ درصد کلیوند عباسی در اهواز