Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@15:37:19 GMT

رئیس لالیگا: سیتی و PSG تیم‌های حکومتی هستند

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۵۱۳۹۷

رئیس لالیگا: سیتی و PSG تیم‌های حکومتی هستند

رئیس لالیگا، خاویر تباس با انتقاد شدید از دو باشگاه منچسترسیتی و پاری سن ژرمن، که از آنها به عنوان باشگاه‌های حکومتی یاد کرد گفت این دو باشگاه در حال خراب کردن فوتبال اروپا هستند.

به گزارش "ورزش سه"، رئیس لالیگا، خاویر تباس، با انتقادی بسیار تند و بی‌سابقه از دو باشگاه منچسترسیتی و PSG به عنوان باشگاه‌هایی حکومتی یاد کرد که به بازیچه‌ی میلیاردرها تبدیل شده و در حال خراب کردن وضعیت در فوتبال اروپا هستند چون باشگاه‌های دیگر توان رسیدن به این دو باشگاه را ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

منچسترسیتی که مالکیتش در اختیار شیخ منصور، یکی از اعضای خانواده سلطنتی امارات است و PSG که مالکیتش را سرمایه‌گذاران قطری به دست دارند در سالهای اخیر در لیگهای ملی کشورهای خود موفقیتهای بزرگی بدست آورده‌اند که بخش عمده‌ای از آن به دلیل سرمایه‌گذاری‌های هنگفت مالکین دو باشگاه بوده.

 

تباس که معتقد است موفقیت این دو باشگاه برای دیگر باشگاه‌های اروپایی بهای گزافی داشته به فایننشل تایمز گفت:" مشکل PSG و سیتی این است که اینها دو باشگاه حکومتی هستند که یکی از آنها با پول نفت می‌گردد و دیگری با پول گاز".

 

رئیس لالیگا در ادامه گفت:" تاثیر مخرب این دو باشگاه بر فوتبال اروپا خیلی وسیع است چون آنها در حال ایجاد تورم در بازار هستند و بنابراین باشگاه‌های دیگر مجبورند برای حفظ بازیکنان‌شان رقمهایی پرداخت کنند که واقعا مسخره است".

 

تباس در ادامه اضافه کرد:" این دو باشگاه وقتی می‌خواهند بازیکنی را جذب کنند به درآمدهای واقعی‌شان هیچ توجهی ندارند چون درآمدشان از یک حکومت تامین می‌شود. این باعث می‌شود باشگاه‌های دیگر از نظر اقتصادی با شرایطی بسیار بغرنج روبرو شوند و این در کل تعادل ساخترا فوتبال اروپا به شدت به هم زده است".

 

پاری سن ژرمن منچستر سیتی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پاری سن ژرمن منچستر سیتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۵۱۳۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عرضه خارج از شبکه آرد در دزفول

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، کورش آذربخت گفت: پرونده یک واحد صنفی نانوایی برای عرضه خارج از شبکه ۲۰ کیسه ۴۰ کیلویی آرد در شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی دزفول رسیدگی شد.

رئیس تعزیرات حکومتی دزفول افزود: شعبه با تحقیقات لازم اتهام را محرز و متهم را به پرداخت یک میلیارد ریال جزای نقدی محکوم کرد.

به گفته آذربخت، اجرای احکام تعزیرات حکومتی پس از انجام مراحل قانونی جریمه صادره را از متهم وصول کرد .

رئیس تعزیرات حکومتی دزفول افزود: بازرسان اداره صمت دزفول این گزارش را تهیه و به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

دیگر خبرها

  • عبدالله ویسی: شاید فردا به تیم دیگری بروم؛ مگر گواردیولا از مونیخ به سیتی نرفت؟
  • موفقیت بهای سنگینی دارد؛ «ستارگان نفس بریده»
  • تِراِشتگن: نداشتن فناوری خط دروازه شرم‌آور است
  • حضور تام بریدی در جشن رئال مادرید و ملاقات با بازیکنان این تیم + عکس
  • واکنش خاویر تباس به صحنه جنجالی ال کلاسیکو با انتشار تصاویری از اشتباه‌های تکنولوژی خط دروازه!
  • عرضه خارج از شبکه آرد در دزفول
  • اقدام گواردیولا برای عامل حذف از لیگ قهرمانان اروپا
  • آخرین فرصت بارسا برای ماندن در کورس/ رئال پازل را تکمیل می‌کند
  • فوتبال از دریچه فان؛ رافائل واران پس از ورود زیدان به منچستریونایتد
  • دستاورد بزرگ شگفتی‌ساز لالیگا: سهمیه اروپایی