Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان خراسان رضوی گفت: ۲۵۰ واحد صنعتی و معدنی غیرفعال در استان مورد شناسایی قرار گرفته اند که این واحد ها برای فعالیت مجدد نیاز به ۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات دارند.

حسن مونسان در گفتگو با قدس آنلاین اظهار داشت: سهم تسهیلات وام ازدواج از منابع بانکی استان خراسان رضوی نسبت به سال گذشته ۲درصد افزایش خواهد داشت و از ۱۶ درصد به ۱۸ درصد در سال جاری رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
وی با اشاره به افزایش  وام ازدواج به ۳۰میلیون تومان برای هرکدام از زوجین،  تصریح کرد:در راستای توجه به امر ازدواج و تشکیل خانواده، شبکه بانکی استان نهایت تلاش خود را برای پرداخت به موقع تسهیلات به زوجین بکار خواهد گرفت و در این راستا تسهیلات وام ازدواج از ۱۳۰۹میلیارد تومان در سال گذشته به ۲۷۰۰میلیارد تومان در سال جاری افزایش پیدا کرده است . دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های خراسان رضوی افزود:  صف انتظار وام ازدواج در استان کاهش پیدا کرده و از ۳۰ هزار نفر در پایان سال ۹۶ به کمتر از ۸ هزار نفر در پایان سال ۹۷ رسیده است و میانگین زمان انتظار نیز برای دریافت این تسهیلات به کمتر از ۶ ماه رسیده است که هدف گذاری شبکه بانکی استان در سال جاری نیز تداوم این موضوع است. مونسان ادامه داد: از طرفی مطالبات معوق نفس بانک های استان را گرفته است و بالغ بر چهل هزار میلیارد تومان مطالبات معوق در استان در حال حاضر وجود دارد و در صورتی که این مطالبات تحقق پیدا نکنند قدرت بانک ها در پرداخت تسهیلات تضعیف می شود. وی افزود: در بخش صنعت و معدن استان خراسان رضوی نیز  ۱۵۰ واحد نیمه تمام شناسایی شده که نیازمند ۷۵۰ میلیارد تومان تسهیلات هستند، همچنین  ۲۵۰ واحد صنعتی و معدنی غیرفعال نیز در استان مورد شناسایی قرار گرفته اند که این واحد ها نیز برای فعالیت مجدد نیاز به  ۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات دارند.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: صف انتظار مونسان وام ازدواج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۵۱۴۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درحال ساختن بودن۱۵۰۰ واحد مسکونی برای محرومین در حاشیه شهر مشهد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان رضوی گفت: هم‌اکنون در حاشیه شهر مشهد ۱۵۰۰ واحد مسکونی برای محرومین و افراد کم‌درآمد مانند مددجویان کمیته امداد امام (ره) و بهزیستی درحال ساخت است.

سید خلیل منبتی افزود:همچنین علاوه بر این، عملیات عمرانی ۳۵۰۰ واحد دیگر نیز در سرتاسر استان در دستور کار قرار دارد و در تلاش هستیم تا حتی با حداقل آورده سرپرستان خانوار، خانه و سرپناهی برای آن‎ها فراهم شود.

وی گفت: بنیاد مسکن در خصوص کلانشهر مشهد طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی بسیاری را در شهرستان‌های زیر ۵۰ هزار نفر، روستاهاو بخشداری‌هادر دست اجرا دارد.

مدیر کل بنیاد مسکن خراسان رضوی یکی از ویژگی‌های بنیاد مسکن را درآمد هزینه برشمرد و افزود: ما همچون شهرداری هیچ بودجه‌ای از دولت دریافت نمی‌کنیم و این یک امتیاز محسوب می‌شود. امیدواریم دست در دست هم و با مشارکت و همکاری سایر نهاد‌ها بتوانیم گره از کار مردم بگشاییم و بیشتر در خدمت مردم باشیم.

 

دیگر خبرها

  • شناسه یکتا مهمترین راهکار برای مقابله با عوامل اقتصاد پنهان
  • ساخت هزار و ۵۰۰ مسکن برای خانواده های کم درآمد مشهدی
  • ساخت ۱۵۰۰ واحد مسکن محرومین در حاشیه شهر مشهد
  • درحال ساختن بودن۱۵۰۰ واحد مسکونی برای محرومین در حاشیه شهر مشهد
  • افزایش تسهیلات ازدواج در هرمزگان
  • افزایش تسهیلات ازدواج درهرمزگان
  • ۱۴ هزار زوج اردبیلی وام ازدواج دریافت کردند
  • آغاز واکسیناسیون زائران حج تمتع ۱۴۰۳ در خراسان رضوی 
  • ۱۱ هزار متقاضی در اردبیل تسهیلات فرزندآوری دریافت کرده اند
  • ۴۰۰ روستایی در چناران تسهیلات ساخت مسکن دریافت کردند