Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: دمای هوا طی امروز چهارشنبه در شمال شرق کشور بین ۶ تا ۸ درجه کاهش پیدا می‌کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فریبا گودرزی در گفت و گو با میزان، درباره وضعیت آب و هوایی کشور طی امروز گفت: برای امروز نیمه شرقی کشور با رگبار رعد و برق و وزش باد‌های شدید را دارند. این شرایط به ویزه در شمال شرق و دامنه‌های جنوبی زاگرس شدیدتر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی در ادامه بیان کرد: طی امروز در خراسان رضوی، خراسان شمالی و بخش‌های شمالی سمنان احتمال وقوع تگرگ وجود دارد و بارش‌ها در این مناطق شدیدتر است.   گودرزی در ادامه بیان کرد: دمای هوا طی امروز چهارشنبه در شمال شرق کشور بین ۶ تا ۸ درجه کاهش پیدا می‌کند. فردا بیشتر برای ساعات بعد از ظهر و اوایل شب رگبار و رعد برق برای نیمه شرقی و شمال غرب را داریم و در استان های کرمان، شمال خراسان رضوی، خراسان جنوبی و سیستان و بلوچستان بارش‌ها از شدت بیشتری برخوردار است.   وی افزود: از بعد از ظهر امروز طی روز پنج شنبه در نوار شرقی و بخش‌هایی از جنوب و جنوب غرب وزش باد‌های شدید را داریم. برای برخی از مناطق شرقی در استان‌های خراسان رضوی، خراسان جنوبی و سیستان و بلوچستان مخصوصا منطقه زابل گرد و خاک و کاهش دید را خواهیم داشت.   این کارشناس سازمان هواشناسی در ادامه افزود: از امروز بعد از ظهر طی روز پنج شنبه غرب تنگه هرمز و شرق خلیج فارس مواج و طوفانی می‌شود.   وی در ادامه درباره هوای امروز تهران نیز گفت: تهران امروز در برخی ساعات ابری همراه با رگبار و رعد و برق و وزش باد خواهد بود.   وی در ادامه افزود: امروز شهرکرد با دمای هوای صفر سردترین استان و اهواز با دمای هوای ۴۰ گرمترین استان کشور است.   انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۵۱۴۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی هواشناسی کشور ۲۵ و ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ / رگبار باران و رعد و برق این استان ها را فرا می گیرد

به گزارش صدای ایران،امروز شنبه در شرق سواحل دریای خزر شمال شرق و نوار شرقی کشور واقع در استان های خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، همچنین در ارتفاعات و دامنه های البرز مرکزی و شرقی، ارتفاعات و دامنه های زاگرس مرکزی واقع در استان های چهار محال بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، جنوب اصفهان، شمال فارس، مناطقی از یزد و کرمان، رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقتی پیش بینی می شود.

یکشنبه در شمال شرق و نوار شرقی کشور واقع در استان های خراسان شمالی، خراسان رضوی، کرمان، کهگیلویه و بویراحمد و بعد از ظهر در شمال استان های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و اردبیل بارش رخ خواهد داد.

دوشنبه در برخی نقاط شمال غرب، شمال شرق، نیمه جنوبی سیستان و بلوچستان و بعد از ظهر در ارتفاعات البرز مرکزی، ارتفاعات زاگرس مرکزی و استان های آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید پیش بینی می شود. همچنین از اواخر وقت دوشنبه با نفوذ سامانه بارشی از جنوب کشور، بارش در استان های بوشهر و فارس آغاز خواهد شد.

سه شنبه با تقویت این سامانه بارشی در استان های بوشهرف فارس، چهار محال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، جنوب اصفهان، هرمزگان، کرمان، سیستان و بلوچستان و جزایر خلیج فارس، رگبار و رعد و برق گاهی همراه با وزش باد شدید و در مناطق مستعد بارش تگرگ پیش بینی می شود. همچنین سه شنبه بعد از ظهر در مناطقی از مرکز دامنه های جنوبی البرز، شمال شرق و شرق کشور، وزش باد شدید و در مناطق مستعد خیزش گردوخاک رخ می دهد.

چهارشنبه این وضعیت در استان های فارس، کرمان، هرمزگان، سیستان و بلوچستان، جنوب یزد و جنوب خراسان جنوبی رخ خواهد داد. همچنین در ارتفاعات البرز مرکزی رگبار پراکنده پیش بینی می شود.

امروز نیمه شرقی دریای خزر و از امروز تا دوشنبه خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان مواج خواهد بود.

دیگر خبرها

  • رگبار باران در شمال تهران
  • وقوع رگبار‌های پراکنده و تندباد در آسمان خوزستان
  • ورود سامانه بارشی به کشور از دوشنبه | این استا‌ن‌ها منتظر رگبار و وزش باد شدید باشند
  • رگبار، رعدو برق و وزش باد شدید در نوار شرقی کشور
  • ورود سامانه بارشی به کشور طی دوشنبه/ رگبار و وزش باد شدید در این استان‌ها
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز شنبه ۲۵ فروردین / ترافیک سنگین و نیمه سنگین در محورها
  • رگبار باران و رعد و برق کشور را فرا می گیرد
  • ورود سامانه بارشی به کشور طی دوشنبه/ رگبار و وزش باد شدید در بیشتر استان‌ها
  • سامانه بارشی جدید کی وارد کشور می‌شود؟ | امروز ؛ رگبار باران و رعد و برق در ۱۰ استان | خیزش گرد و خاک در بخش‌هایی از کشور
  • پیش بینی هواشناسی کشور ۲۵ و ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ / رگبار باران و رعد و برق این استان ها را فرا می گیرد