Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-19@06:48:38 GMT

2 کودک میبدی غرق شدند

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۵۱۵۳۳

2 کودک میبدی غرق شدند

روابط عمومی مدیریت بحران استانداری یزد اعلام کرد: بامداد چهارشنبه در مسیر روستای « درین» به شهر میبد در شمال استان، 2 کودک که به همراه پدرشان از منزل خارج شده بودند بر اثر جاری شدن روان آب ناشی از بارندگی گرفتار و جان خود را از دست دادند. مرگ دو کودک

به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی مدیریت بحران استانداری یزد ، این 2 کودک هنگام عبور از روان آب کنترل خود را از دست دادند و غرق شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میبد

اداره کل مدیریت بحران استانداری یزد از مردم خواست هنگام روبرو شدن با سیل و روان آب توصیه های ایمنی را جدی گرفته و از حضور در مجاورت رودخانه ها پرهیز کنند.

یزد

بارندگی های 2 روز گذشته در استان یزد موجب جاری روان آب در برخی مناطق شد و بخشی از جاده ده بالای شهرستان تفت عصر روز سه شنبه تخریب شد و پس از 2 ساعت بازگشایی شد .
میبد در 50 کیلومتری شمال شهر یزد قرار دارد./ایرنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۵۱۵۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقوع سیلاب در کرمان خسارت جانی نداشت

مدیرکل بحران استانداری کرمان با بیان اینکه سیلاب‌ها خسارت جانی در استان کرمان نداشت، گفت: برآورد خسارات سیل پس از فروکش کردن سیلاب‌ها انجام می‌شود. - اخبار استانها -

حمید سالخورده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان، با اشاره به آخرین وضعیت بارندگی‌ها و جاری شدن سیلاب‌ها در جنوب استان کرمان، اظهار داشت: با توجه به صدور هشدارهای سطح قرمز هواشناسی، از چند روز گذشته در استان اطلاع‌رسانی‌ها انجام و تمهیدات لازم اندیشیده شده بود و خوشبختانه تاکنون نزولات جوی جنبه رحمت اللهی را داشته و خسارت جانی خاصی را نداشتیم.

وی با تشکر از مردم صبور جنوب استان کرمان که همکاری خوبی داشتند، گفت: مجموعه عوامل مدیریتی و عوامل ستاد مدیریت بحران شهرستان‌های جنوبی استان، تیم‌های واکنش سریع را از دو روز قبل آماده کرده و ادوات مقابله با سیل در جنوب استان کرمان فراهم شده بود و همه در آماده باش بودند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمان با اشاره با اینکه این سامانه جوی تا فردا در استان کرمان فعال است و همه باید همکاری لازم را با مجموعه مدیریتی و اعضای ستاد مدیریت بحران استان داشته باشند تا به سلامت از این شرایط عبور کنیم، بیان کرد: تاکنون تلفات جانی ناشی از سیل در استان نداشتیم.

وی با بیان اینکه به دلیل احتمال جاری شدن سیلاب‌ها چند شهرک در جنوب استان و در شهرستان منوجان، در شهرستان قلعه گنج، در منطقه چاه‌دادخدا حوزه رمشک و در منطقه کروچان شهرستان جازموریان تخلیه شدند، ادامه داد: ساکنان این مناطق درهای محل‌ امن، اسکان اضطراری داده شدند.

سالخورده با اشاره با اینکه امروز بارش باران در جنوب استان نسبت با دیروز کمی فروکش کرده است، گفت: با توجه به طغیان رودخانه‌های فصلی و وجود گل‌ولای در جنوب استان برآورد خسارات وارد شده با ابنیه راه‌ها و محصولات کشاورزی فعلاً امکان‌پذیر نیست.

وی با اشاره به اینکه بارش‌ها تا فردا در سطح استان وجود دارد، بیان کرد: پس از فروکش کردن سیلاب‌ها و رودخانه‌ها ارزیابی‌ها از خسارات سیلاب‌ها در استان انجام و به مدیریت بحران استانداری ارسال می‌شود.

انتهای پیام/511/

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت برق و آب مناطق سیل زده هرمزگان
  • تدابیر پیشگیری از سیل از ۶ ماه قبل در استان کرمان انجام شد
  • تلاش برای رفع مشکلات قطعی آب ۲۰ روستا و برق ۱۶ روستا در هرمزگان ادامه دارد
  • قطعی آب ۲۰ روستا و قطع برق ۱۶ روستا در هرمزگان
  • قطعی آب ۲۰ روستا و برق ۱۶ روستا در هرمزگان
  • وقوع سیلاب در کرمان خسارت جانی نداشت
  • سیل باعث تخلیه ۳ روستای جنوب استان کرمان شد
  • بارندگی‌های شدید در هرمزگان؛ مسدود شدن دو محور در شرق
  • برق ۳۰ روستا در هرمزگان قطع است/ انسداد محور بندرلنگه به خمیر
  • جزئیات واژگونی لودر راهداری و فوت ۳ نفر در سیستان و بلوچستان