Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از آسین ایج، این شکایت توسط فرزندخوانده آهنگسازی به نام هارولد آرلن بر علیه شرکت‌های اپل، آمازون، گوگل و مایکروسافت تقدیم دادگاه شده است. این شرکت‌ها به فروش بدون اجازه ۶۰۰۰ قطعه موسیقی تنظیم شده توسط این فرد متهم شده‌اند.

فرزندخوانده هارولد آرلن، این اقدام اپل، آمازون، گوگل و مایکروسافت را به معنای نقض حقوق مالکیت معنوی خود دانسته و خواستار دریافت غرامتی ۴.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۵ میلیون دلاری از آنها شده است.

در شکایت تنظیم شده فرزندخوانده این آهنگساز چنین آمده که خدمات پخش موسیقی آنلاین موجب دریافت و ذخیره سازی بدون اجازه آثار وی شده‌اند و کپی‌های غیرمجاز موسیقی‌های وی با قیمت‌هایی کمتر از کپی‌های مجاز و اصلی به فروش رسیده‌اند. با توجه به اینکه این کار بدون رضایت و اطلاع آرلن انجام شده وی در تلاش برای دریافت غرامت از اپل، آمازون، گوگل و مایکروسافت است.

هارولد آرلن که در سال ۱۹۸۶ درگذشته است آهنگساز و ترانه سرای اهل ایالات متحده آمریکاست که در سال ۱۹۳۹ میلادی، برندهٔ جایزه اسکار بهترین ترانه فیلم شد. از فیلم‌ها یا مجموعه‌های تلویزیونی که وی در آن‌ها نقش داشته است می‌توان به جادوگر شهر از و ستاره‌ای متولد شده است، اشاره کرد.

کد خبر 4623289

منبع: مهر

کلیدواژه: اینترنت کپی رایت موسیقی کلاسیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۵۱۵۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیشترین سرچ ایرانی ها در گوگل در فروردین ۱۴۰۳ چه بوده است؟ (اینفوگرافی)

مهم‌ترین اتفاقی که نه تنها در ایران، بلکه در جهان جستجو شد، پاسخ و حمله موشکی و پهپادی ایران به اسرائیل بود. بعد از آن، ماه رمضان و شب قدر و دعاهای این ماه بیشترین جست‌وجو را داشتند. نکته جالب اینجاست، مردمی که دعای مجیر جست‌وجو می‌کنند، مرگ «فرامرز اصلانی» خواننده هم برایشان مهم است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • رونمایی از کوچک‌ترین مدل هوش مصنوعی مایکروسافت
  • رونمایی از هوش مصنوعی مایکروسافت برای انجام کارهای ساده
  • ابتکار گوگل به مناسبت روز زمین + فیلم
  • ۱۶ زوج اردبیلی پشت نوبت سرپرستی فرزندخوانده هستند
  • ۱۶ زوج اردبیلی پشت نوبت دریافت فرزندخوانده هستند
  • (ویدئو) ابتکار گوگل به مناسبت روز زمین
  • مایکروسافت ظاهراً به‌دنبال افزایش همکاری با سامسونگ در حوزه هوش مصنوعی است
  • بیشترین سرچ ایرانی ها در گوگل در فروردین ۱۴۰۳ چه بوده است؟ (اینفوگرافی)
  • انقلاب در بسته‌بندی‌های آمازون
  • این هوش مصنوعی مایکروسافت عکس‌ها را سخنگو می‌کند