Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-25@16:01:10 GMT

عده‌ای از امام حسن (ع) یک چهره صلح‌جو ساخته‌اند

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۵۱۷۹۲

حجت الاسلام غلامرضا اکبرزاده امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خوی، اظهار کرد: خداترسی، انس با قرآن، مهربانی، شجاعت و فروتنی از جمله بارزترین صفات امام حسن (ع) است.

این مسوول گفت: امام حسن (ره) تمام عمر خود را صرف خدمت به مردم، هدایت و راهنمایی آنان کرد و با توجه به اینکه در شرایط بد اجتماعی به امامت رسید، مشکلات عدید‌ای را در جامعه اسلامی پشت سر گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: امام حسن(ره) الگوی رفتاری و اجتماعی برای تمامی بشریت است و هر چند دشمنان سعی دارند از ایشان به عنوان صلح جو یاد کنند، ولی ما به عنوان یک فرد مسلمان وظیفه داریم با بصیرت دهی و روشنگری مردم را آگاه سازیم و بدانیم که امام برای زنده نگه داشتن اسلام تلاش زیادی کرده بود و نقش بی‌بدیل ایشان برای ترویج دین بر هیچ کسی پوشیده نیست.

حجت الاسلام اکبرزاده در ادامه با توجه به فرا رسیدن ماه بندگی خدا، همگان را به تقوا و دوری از گناهان سفارش کرد و گفت: همه کارهای ما در درگاه خداوند وقتی باقی می‌ماند و اثربخش است که نباید اخلاص در آن فراموش شود و باید بدانیم خداوند متعال از همه کردار ما آگاه است.

انتهای پیام 

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۵۱۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساختمانی که زیر یک تپه مصنوعی ساخته شد + فیلم

ساختمان اپرا و کتابخانه ملی یونان با ویژگی‌های خاص مهندسی ساخته شده است. بنای این ساختمان زیر تپه‌ای مصنوعی قرار گرفته و در برابر زلزله نیز مقاوم‌سازی شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • سازمان ملل هماهنگی با اسرائیل برای تخلیه رفح را رد کرد
  • سناریوی زندانی شدن ترامپ روی میز سرویس مخفی آمریکا
  • سناریو زندانی شدن ترامپ روی میز سرویس مخفی آمریکا
  • ساختمانی که زیر یک تپه مصنوعی ساخته شد + فیلم
  • همه تاریخ خوان باشیم و تاریخ را بدانیم
  • واکنش به یک شایعه جنجالی درباره توماج صالحی
  • آیا مذاکرات مستقیم میان ایران و آمریکا در جریان است؟
  • گرامیداشت صدسالگی کافکا در کارلووی واری/ تجلیل از ۲ چهره سینمایی
  • تأکید بر آگاه سازی دانش آموزان از نحوه برگزاری امتحانات نهایی
  • «تغییر چهره ۲» ساخته می‌شود/ بازگشت نیکلاس کیج و جان تراولتا