Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان، محمد کلامی در جمع مسئولان شرکت کننده در طرح مفتاح الجنه گفت: این طرح پیوند میان مسئولان و طبقه محروم جامعه است.

وی ادامه داد: مددجویان تنها نیاز مادی ندارند و نیاز عاطفی آن ها مقدم بر هر نیازی است و انتظار محبت از سوی مسئولان نسبت به آنها وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کلامی با بیان اینکه مبارزه با فقر محدود به کمیته امداد نیست، افزود: باید ستاد هماهنگی مبارزه با فقر در استان تشکیل شود چرا که پدیده مبارزه با فقر به همه نهادها و آحاد مردم مربوط می شود.

وی تاکید کرد: تمام عناصر و اجزای مدیریت استان می توانند در کنترل و یا دامن زدن به فقر نقش داشته باشند بنابراین باید هماهنگی لازم بین مدیریت های استان در خصوص مقابله با فقر صورت گیرد.

کلامی در تشریح سیاست های امداد استان در سالجاری گفت: امسال توجه ویژه ای به مسکن ایتام خواهیم داشت و در نظر داریم 1000 مسکن برای ایتان احداث یا خریداری کنیم.

مدیر کل کمیته امداد استان ادامه داد: سال گذشته برای تمام ایتام حامی جذب کردیم اما امسال بدلیل نوسانات اقتصادی و جذب 15000 خانوار جدید، هم اکنون 5000 کودک یتیم بدون حامی داریم که در انتظار حمایت مردم خیر استان هستند.

در طرح مفتاح الجنه مسئولان دستگاه های مختلف استان بطور جداگانه با حضور در منازل مددجویان، از نزدیک در جریان مشکلات آن ها قرار می گیرند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۵۱۷۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قضات و کارکنان عدلیه کرمان حامی ۱۳۵ کودک یتیم شدند

محمدباقر اسلامی معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری کل استان کرمان گفت: طرح اکرام ایتام با مشارکت دادگستری استان کرمان و همراهی اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان در ماه مبارک رمضان صورت پذیرفت و ۸۹ نفر از قضات و کارکنان اداری دادگستری و شورای حل اختلاف مرکز استان کرمان در این طرح شرکت کردند.

معاون قضایی دادگستری استان کرمان گفت: در ماه مبارک رمضان پرسنل دادگستری کرمان با تکمیل فرم حمایت از کودکان ایتام استان، در طرح اکرام ایتام و محسنین کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان شرکت کردند.

کارکنان عدلیه کرمان با تقبل حمایت از ۱۳۵ کودکان یتیم، به‌صورت ماهانه هزینه‌ای برای حمایت از این کودکان نیازمند پرداخت خواهند کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • جذب ۳ هزار و ۱۰۱ حامی جدید برای حمایت از فرزندان ایتام و محسنین
  • ۷۵۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان ایلام پرداخت شد
  • احداث و تعمیر بیش از هزار واحد مسکونی مددجویی در البرز
  • خودکفایی ۲ هزار خانوارتحت حمایت کمیته امداد
  • احداث و تعمیر ۱۰۹۳ واحد مسکونی مددجویان در البرز
  • حمایت ۶۲ ایرانی ساکن خارج کشور از ایتام زنجانی
  • کمیته امداد امام خراسان شمالی از نوغانداران حمایت ویژه می‌کند
  • کمک ۷ میلیارد ریالی حامیان خارج از کشور به ایتام زنجانی
  • قضات و کارکنان عدلیه کرمان حامی ۱۳۵ کودک یتیم شدند
  • توزیع ۱۵۰۰ جعبه تخم نوغان میان مددجویان خراسان‌شمالی