Web Analytics Made Easy - Statcounter

«کاسبان ترس» یا آن مزدورانی هستند که قصد بزرگ کردن دشمن را دارند یا آن فرصت‌طلبانی هستند که می‌خواهند با ترساندن مردم فضایی را ایجاد کنند که از طریق آن فضا منفعت اقتصادی کسب کنند/ «کاسبان ترس» باید شناسایی شوند و پاسخگوی این عملیات روانی که راه می‌اندازند باشند

سردار کوثری جانشین قرارگاه ثارالله سپاه گفت: با وجود اینکه خود آمریکایی‌ها بارها و بارها در نهان و آشکار گفته‌اند که درگیری نظامی با ایران به مصلحت آمریکا نیست اما کاسبان ترس دائما برای حمله نظامی آمریکا به ایران زمان تعیین می‌کنند و آن شرایط را تصویرسازی می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سردار کوثریسردار «اسماعیل کوثری» در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان، اظهار کرد: افرادی که طی روزهای گذشته دائما بر طبل این موضوع کوبیدند که آمریکا به ایران حمله نظامی خواهد کرد «کاسبان ترس» هستند.

وی افزود: «کاسبان ترس» یا آن مزدورانی هستند که قصد بزرگ کردن دشمن دارند یا آن فرصت‌طلبانی هستند که می‌خواهند با ترساندن مردم فضایی را ایجاد کنند که از طریق آن فصا منفعت اقتصادی کسب کنند.

جانشین قرارگاه ثارالله سپاه با بیان اینکه آمریکایی‌ها می‌گویند جنگ نمی‌کنیم اما کاسبان ترس می‌گویند جنگ می‌شود، عنوان کرد: با وجود اینکه خود آمریکایی‌ها بارها و بارها در نهان و آشکار گفته‌اند که درگیری نظامی با ایران به مصلحت آمریکا نیست اما کاسبان ترس دائما برای حمله نظامی آمریکا به ایران زمان تعیین می‌کنند و آن شرایط را تصویرسازی می‌کنند.

سردار کوثری همچنین خاطرنشان کرد: «کاسبان ترس» باید شناسایی شوند و پاسخگوی این عملیات روانی که راه می‌اندازند باشند.

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۵۱۸۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزینه‌های جایگزینی ژاوی/ سرمربی بارسلونا سفیر می شود

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال بارسلونا با هدایت «ژاوی آلونسو» در فصل جاری عملکرد پرفراز و نشیبی از خود به جا گذاشت. این تیم در حال حاضر در جدول رده بندی لالیگا اسپانیا با ۸ امتیاز کمتر نسبت به رئال مادرید در رده دوم قرار دارد و در لیگ قهرمانان اروپا موفق شد به جمع ۸ تیم راه یافته به مرحله یک چهارم نهایی صعود کند و باید در این مرحله با پاری سن ژرمن فرانسه روبرو شود.

در این فصل بارها زمزمه‌های خروج یا برکناری ژاوی از نیمکت بارسلونا بارها به گوش رسیده است و به نظر می‌رسد در پایان فصل باید شاهد جدایی او از تیم کاتالان‌ها باشیم. پایگاه خبری «Mundo Deportivo» از جدایی ژاوی و بارسلونا در پایان فصل صحبت کرده است و «هانسه فلیک» سرمربی کنونی بایرن مونیخ، لوییز انریکه سرمربی پاری سن ژرمن و رافا مارکز مدافع پیشین بارسلونا را به عنوان گزینه‌های جایگزینی ژاوی معرفی کرده است.

همچنین طبق اطلاعاتی که برنامه رادیویی «Barça Reservat» منتشر کرده است بارسلونا در حال بررسی استفاده از ژاوی به عنوان سفیر بنیاد این باشگاه است. ژاوی در دروان بازیگری خود در بارسلونا میراثی ارزشمند از خود به جا گذاشت و توانست خود را به عنوان یکی از اسطوره‌های این باشگاه معرفی کند.

کد خبر 6064002

دیگر خبرها

  • دیدار نوروزی فرماندهان نظامی با قالیباف
  • اعتراف سارق خارجی به ۳۰ فقره سرقت
  • گزینه‌های جایگزینی ژاوی/ سرمربی بارسلونا سفیر می شود
  • امیدوارم کاسبان تحریم در سال ۱۴۰۳ کم کارتر شوند!
  • بیانیه ارتش سوریه درباره حمله هوایی آمریکا به دیرالزور
  • رهبر انصارالله یمن: از ایران و مقاومت قدردانی می‌کنیم
  • رهبر انصارالله یمن: از ایران ومقاومت قدردانی می‌کنیم
  • رهبر جنبش انصارالله در نهمین سالگرد روز ملی مقاومت یمن: از ایران ومقاومت قدردانی می‌کنیم
  • قلعه نویی جانشین سردار آزمون را مشخص کرد | زوج جذاب و جدید در خط حمله تیم ملی
  • زیان حکام عرب در پیروی از آمریکا/از ایران ومقاومت قدردانی می‌کنیم