Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-16@18:36:25 GMT

صاعقه 23 راس دام را در فریمان تلف کرد

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۵۱۸۱۸

صاعقه 23 راس دام را در فریمان تلف کرد

مشهد- ایرنا- فرماندار فریمان گفت: برخورد صاعقه به نقطه ای که گله ای از گوسفندان در آن بودند در روستای مزار این شهرستان 23 راس گوسفند را تلف کرد.

عباسعلی صفایی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در اثر این حادثه که بامداد امروز رخ داد همچنین سه نفر به صورت سطحی آسیب دیدند که پس از انتقال به بیمارستان حضرت زهرا(س) فریمان و اقدامات درمانی مرخص شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی همچنین گفت: گزارشهایی از تلفات دام در اثر بارش باران و سیلابهای دیروز از روستاهای کاریز سوخته، چاربید، مزار و چناربو دریافت شده که کارشناسان در حال بررسی و برآورد خسارت هستند.
مرکز شهرستان 104 هزار نفری فریمان در فاصله 77 کیلومتری جنوب شرق مشهد واقع است.
بنابر پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی بارشهای رگباری تا پایان هفته در این استان ادامه دارد. بیشترین حجم این بارندگی برای دیشب و امروز پیش بینی شده لذا احتمال آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیلها نیز وجود دارد.
3221/1858

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد صاعقه دام فريمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۵۱۸۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لغو تمام پروازهای فرودگاه مشهد

تمام پروازهای فرودگاه مشهد امروز، یکشنبه ۲۶ فروردین لغو شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان‌رضوی و بر اساس اعلام وبگاه اطلاعات پرواز فرودگاه مشهد امروز _یکشنبه بیست‌وششم فروردین_، تمام پروازهای داخلی ورودی و خروجی فرودگاه شهید هاشمی‌نژاد لغو شده است.

براساس این اطلاعیه، تمام مسافران، پیش از عزیمت به سمت فرودگاه مشهد حتماً وضعیت پرواز خود را از طریق سایت اطلاعات‌پرواز یا شماره ۱۹۹ بررسی کنند.

کد خبر 744487

دیگر خبرها

  • اجرای نمایش کمدی و موزیکال «مبارک و راز شهر قصه» در فریمان
  • کشف ۴ تن چوب قاچاق در فریمان
  • بارندگی شدید در پاکستان ۴۰ کشته برجای گذاشت
  • ۴۱ انشعاب غیرمجاز آب در شهرستان مشهد قطع شد
  • صاعقه در پنجاب بلوچستان جان ۲۵ نفر را گرفت
  • هم اکنون بارش باران در ۹ شهرستان خراسان رضوی
  • قطع ۴۱ انشعاب غیرمجاز آب در شهرستان مشهد
  • سیلاب فروکش کرده و تمامی راه‌های ارتباطی فریمان باز هستند
  • لغو تمام پروازهای فرودگاه مشهد
  • نگاهی به بارش باران و تگرگ در جاده مشهد - فریمان