Web Analytics Made Easy - Statcounter

همزمان با شام ولادت امام حسن(ع) مراسم مولودی‌خوانی و مدیحه‌سرایی با حضور نمایندگان بیوت برخی از مراجع و نیز مردم در حسینیه آیت‌الله تقوی شیرازی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه قرآن و معارف خبرگزاری شبستان، جشن میلاد سبط النبی(ص)، امام حسن مجتبی(ع) با حضور برخی از اعضای نمایندگان مراجع تقلید، روحانیون، طلاب و سایر گروه های مردم و در محضر آیت الله سید عبدالعلی تقوی شیرازی، فقیه مکتب اهل بیت (ع) و استاد حوزه علمیه، بامداد چهارشنبه، اول خردادماه در حسینیه آیت الله تقوی شیرازی واقع در تهران، خیابان ری، خیابان دردار برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

تعدادی از مداحان اهل بیت (ع) هر یک در حد چند دقیقه، به ساحت مقدس کریم آل یاسین(ع) عرض ارادت کردند.

 

بنا بر این گزارش، حجت الاسلام «مرتضی اعتمادیان» در مراسم جشن میلاد حضرت حسن بن علی(ع) در حسینیه آیت الله تقوی شیرازی، با بیان اینکه جامعه ما نیازمند کرامت امام حسن مجتبی(ع) است، گفت: بزرگان و علمایی همچون آیت الله تقوی شیرازی، مفهوم کرامت حسنی را در جامعه اسلامی، معنا بخشیدند.

 

یادآور می شود، حسینیه آیت الله تقوی شیرازی از جمله هیات های مذهبی است که مرکز مداحان تهران به ویژه جنوب این شهر است.

 

در ادامه تصاویری از مراسم ولادت باسعادت امام حسن(ع) در این حسینیه تقدیم حضورتان می شود:

 

 

 

پایان پیام/397

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه رمضان جشن روزه اولی ها مجلس روزه اولی ها کانون های فرهنگی هنری مساجد مسجد خراسان جنوبي کانون های مساجد خبرگزاری شبستان اردبیل ولادت امام حسن مجتبي ع مولودی خوانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۵۱۸۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفره ۱کیلومتری ولادت امام حسن(ع) در قبله تهران+فیلم

سفره ۱ کیلومتری و جشن باشکوه میلاد با سعادت امام حسن مجتبی(ع) به همت موکب‌های حسینی بلوار قدس با پذیرایی از ۲۰ هزار نفر در بلوار قدس دولت‌آباد برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ری، سفره 1 کیلومتری و جشن باشکوه میلاد باسعادت امام حسن مجتبی(ع) شامگاه دوشنبه در محله بلوار قدس دولت‌آباد شهرری برگزار و بیش از 20 هزار نفر در این سفره کریمانه پذیرایی شدند.

جشن میلاد امام حسن مجتبی(ع) در قاین برگزار شد

40 موکب حسینی در بلوار قدس در برگزاری این مراسم مشارکت داشتند و هزینه‌های برپایی این سفره 2 میلیارد تومان عنوان شده است که علاوه بر پذیرایی انواع برنامه‌های شاد و متنوع ازجمله مولودی‌خوانی، تواشیح‌خوانی، نورافشانی، بازی و سرگرمی برای کودکان در مراسم شب ولادت امام حسن(ع) در بلوار قدس دولت‌آباد اجرا شد.

.

انتهای پیام/

 

 

دیگر خبرها

  • جشن میلاد امام حسن مجتبی (ع) در روستای سرمازغ هرمزگان
  • برگزاری جشن میلاد امام حسن (ع) در خوی موجب آزادی هشت زندانی شد
  • ضیافت کریمانه امام حسنی‌ها در زرین دشت برگزار شد
  • مراسم جشن میلاد امام حسن (ع) در امامزاده سید بهلول خوی + تصاویر
  • غرس ۱۴۰۳ درخت به مناسبت میلاد امام حسن (ع) در یزدان آباد
  • مراسم جشن میلاد امام حسن مجتبی (ع) در استان یزد
  • سفره ۱کیلومتری ولادت امام حسن(ع) در قبله تهران+فیلم
  • جشن میلاد امام حسن مجتبی(ع) در قاین برگزار شد
  • کیش، غرق در نور و شادمانی میلاد کریم اهل بیت (ع)
  • جشن میلاد امام حسن مجتبی (ع) در شهر سردشت برگزار می شود