Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی شورای نگهبان رؤسای جمهور را طبق قانون اساسی دارای اختیارات وسیعی دانست. ۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۵ سیاسی مجلس و دولت ایران نظرات - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه پارلمانی خبرگزاری تسنیم، عباسعلی کدخدایی سخنگو و قائم‌مقام دبیر شورای نگهبان با انتشار مطلبی در فضای مجازی نسبت به اختیارات رئیس‌جمهور طبق قانون اساسی اظهار نظر کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو هیئت رئیسه‌ مجلس: آقای روحانی بیشترین اختیارات را دارید؛ پاسخگو باشیدبادامچیان: دولت در مدیریت اقتصاد اختیارات مطلقه داردانتقاد یک اصلاح‌طلب از اظهارات اخیر روحانی درباره اختیاراتش

متن کامل مطلب کدخدایی را در زیر بخوانید:

به گزارش خبرگزاری تسنیم، این اظهارات کدخدایی درشرایطی مطرح می‌شود که پیشتر حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور اعلام کرده بود که در دوران دفاع مقدس با اختیارات ویژه رئیس‌جمهور، کارهای ویژه‌ای انجام شده است و آن دوران را با شرایط فعلی کشور مقایسه کرده بود. 

انتهای پیام/

R1011202/P/S1,15/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۵۱۸۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قانون اساسی برخاسته از نماز + فیلم

صحبت‌های حجت‌الاسلام ماندگاری در برنامه «سمت خدا» در مورد طهارت،  یکی از مهمترین قانون هایی که خداوند به آن در نماز اشاره دارد صحبت می کند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • قانون اساسی برخاسته از نماز + فیلم
  • شورای اداری استان سمنان برگزار شد
  • توهین جدید ترامپ به بایدن؛ او بدترین رئیس‌جمهور تاریخ آمریکا است
  • واکنش واعظی به ادعای خیالی مشاور وزیر کشور درباره روحانی و ظریف
  • قصد رئیس جمهور گرجستان برای وتوی قانون عوامل خارجی
  • واکنش واعظی به ادعایِ خیالی مشاور وزیر کشور درباره روحانی و ظریف /دولت به دنبال انحراف افکار عمومی است
  • رئیس جمهور هوادار روسیه در سودای نخست‌وزیری کرواسی
  • آقای احمدی نژاد! اسرائیل، کشور است؟ /ناگفته هایی درباره واکنش معنادار رئیس جمهور پیشین به حمله موشکی سپاه
  • زلنسکی قانون بحث برانگیز سربازی اجباری را امضا کرد
  • تاکید رئیسی بر اجرای دقیق قانون ساماندهی و نظارت بر کولبران