Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-19@14:24:50 GMT

185 میلیون تومان در جشن گلریزان دماوند جمع شد

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۵۱۸۸۲

185 میلیون تومان در جشن گلریزان دماوند جمع شد

185 میلیون تومان در جشن گلریزان دماوند جمع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 ایجاد اشتغال خدمات رسانی دانشجو دماوند دوره های آموزشی 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۵۱۸۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم پایتخت در حمایت از عملیات «وعده صادق» راهپیمایی کردند

خبرگزاری مهر - گروه استان‌ها- مردم و نمازگزاران سراسر استان تهران بعد از نمازجمعه در حمایت و دفاع مشروع از سپاه و نیروهای مسلح با برگزاری تظاهرات، جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کردند و با مشت‌هایی گره کرده شعار «مرگ بر اسرائیل» سر دادند و انزجار خود را از این رژیم خونخوار و سفاک فریاد زدند.

راهپیمایی نمازگزاران ملاردی در حمایت از عملیات وعده صادق

نمازگزاران ملاردی پس از برگزاری فریضه نماز عبادی سیاسی جمعه، در حمایت از عملیات وعده صادق راهپیمایی کردند.

مسئولان و نمازگزاران ملاردی پس از انجام فریضه نماز جمعه این هفته به امامت حجت الاسلام خوبانی، در حمایت از عملیات وعده صادق در پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی در این راهپیمایی حضور پیدا کردند.

راهپیمایان با سردادن شعارهای «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر آمریکا» حمایت خود را از عملیات نیروی هوا فضای سپاه و نیروهای مسلح علیه منافع اسرائیل غاصب اعلام کردند.

امین اسدی، سرپرست فرمانداری ملارد در حاشیه این راهپیمایی با قدردانی از سربازان سپاه اسلام در نیرو هوافضای سپاه گفت: عملیات غرور آفرین وعده صادق که بر اساس اصل دفاع مشروع و منطبق بر موازین بین‌المللی در پاسخ به جنایت‌های رژیم صهیونیستی صورت گرفت، جلوه‌ای دیگر از عزت و اقتدار ایران اسلامی را در جهان به نمایش گذاشت.

شهریاری‌ها با حضور گسترده در راهپیمایی حمایت از سپاه مقدر راهپیمایی کردند

مردم و نمازگزاران شهر اندیشه پس از خواندن نماز باشکوه و دشمن شکن جمعه که در مصلی و مسجد جامع امام علی (ع) به امامت حجت‌الاسلام بابائیان امام جمعه شهر اندیشه برگزار شد، با حضور علیرضا فاتحی نژاد فرماندار شهریار و جمعی از مسئولین شهرستان راهپیمایی کردند.

بر اساس این گزارش مردم همیشه در صحنه شهرستان شهریار و شهر اندیشه همزمان با سراسر کشور در حمایت از مظلومیت غزه و عملیات غرورآفرین «وعده صادق» پس از اقامه نماز جمعه امروز ۳۱ فروردین ماه ۱۴۰۳ از مصلی و مسجد جامع امام علی (ع) اندیشه تا چهارراه میلاد، با شعارهای کوبنده «مرگ بر اسرائیل و آمریکا» حمایت قاطع خود را از محور مقاومت اعلام کردند.

اجتماع نمازگزاران در حمایت از مردم غزه و قدردانی از نیروهای مسلح در شهر آبسرد

اجتماع نمازگزاران نماز جمعه آدینه ۳۱ فروردین به منظور حمایت مردمی از مقاومت مردم مظلوم غزه و نیز از دفاع مشروع نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران نسبت به پاسخ دندان شکن به تجاوز رژیم صهیونیستی به حریم کنسولگری سفارت ایران در مصلی نماز جمعه آبسرد برگزار شد.

راهپیمایی مردم دماوند به‌منظور حمایت از مقاومت و دفاع مشروع نیروهای مسلح ایران‌

مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه شهرستان دماوند با برپایی راهپیمایی حمایت خود را از مقاومت و دفاع مشروع نیروهای مسلح ایران را اعلام کردند.

این راهپیمایی به منظور حمایت مردمی از مقاومت مردم مظلوم مقتدر غزه قهرمان و نیز از دفاع مشروع نیروهای مسلح ایران به‌ویژه سپاه عظیم القدر نسبت به پاسخ دندان شکن به تجاوز رژیم کودک کش صهیونیستی به حریم کنسولگری سفارت ایران اسلامی در سوریه راهپیمایی از مسجد جامع به میدان ۱۷ شهریور شهر دماوند برگزار شد.‌

در این راهپیمایی حجت‌الاسلام کریمانی امام جمعه موقت شهرستان دماوند، سرگرد صفری‌پور جانشین فرمانده سپاه شهرستان دماوند، سرهنگ بیگی جانشین فرمانده انتظامی شهرستان دماوند، حسین‌پور بخشدار مرکزی دماوند، افضلی رئیس اداره میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان دماوند، رضایی‌مهر شهردار دماوند و جمعی از مسئولان حضور داشتند.

نمازگزاران رباط‌کریم پس از اقامه نماز جمعه در حمایت از «عملیات «وعده صادق» راهپیمایی کردند

نمازگزاران رباط‌کریم پس از اقامه نماز دشمن شکن جمعه راهپیمایی، ضمن محکومیت جنایات رژیم غاصب صهیونیستی، حمایت خود را از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به جهت انجام عملیات وعده صادق اعلام کردند.‌️

بر اساس این گزارش در این راهپیمایی افراد حاضر با سردادن شعارهای «مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا» بار دیگر خشم و انزجار خود را از دشمنان فریاد زدند و از اقتدار سپاه پاسداران در تنبیه متجاوز که موجب عزت و سرافرازی کشور شد قدردانی کردند.

شعار «مرگ بر اسرائیل» در میان راهپیمایان فیروزکوهی طنین انداز شد

تجمع نمازگزاران جمعه فیروزکوه در حمایت و تشکر از دفاع مشروع و مقتدرانه سپاه و نیروهای مسلح در عملیات وعده صادق علیه رژیم صهیونیستی برگزار شد.

بر اساس این گزارش در این تجمع که با حضور محمد حیدری منش فرماندار فیروزکوه، حجت الاسلام حیدری امام جمعه شهرستان، بخشدار ارجمند و جمعی از مسئولین شهرستان در کنار نمازگزاران ولایی و انقلابی برگزار شد، علاوه بر حمایت قاطع از عملیات «وعده صادق» علیه رژیم اشغالگر قدس، شعارهای «مرگ بر آمریکا، اسرائیل و انگلیس» در میان راهپیمایی کنندگان طنین انداز شد.

کد خبر 6082610

دیگر خبرها

  • مسوولان دماوند در امر جمع آوری سگ های بلاصاحب بیشتر تلاش کنند
  • مردم پایتخت در حمایت از عملیات «وعده صادق» راهپیمایی کردند
  • نخبگان دماوند تجلیل شدند
  • برگزاری جشن گلریزان، دست‌های ماندگار در نوشهر
  • رفع تصرف فوری ۸۷ هزار مترمربع از اراضی ملی دماوند
  • برگزاری جشن گلریزان در بروجن
  • گلریزان ۴۰ میلیارد ریالی فعالان اقتصادی بندر امیرآباد
  • بیش از یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در جشن گلریزان عنبرآباد جمع آوری شد
  • دشت شقایق و دماوند باشکوه
  • جشن تکلیف هزار و ۲۰۰ دانش آموز دختر در دماوند