Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی از اراک؛ عباس موزونی مدیر کانون بسیج مهندسین صنعتی اراک اظهار داشت : مهندسین بسیجی در قالب گروه های جهادی صنعتی جهت اجرائی شدن طرح جهاد روشنایی با حضور در روستا های محروم و رایزنی با مسئولین حوزه های بسیج روستایی ، دهیاری و شناسایی خانوار های محروم توانسته اند تا کنون بیش از 30 خانوار که دارای شرایط مناسب جهت نصب نیروگاه های برق 5 کیلوواتی خورشیدی بر بام منزلشان را دارا میباشند را شناسائی و شناسنامه دار نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


موزونی تاکید کرد: در این طرح روستاییان با اشتغال به نیروگاه‌داری و فروش برق تولیدی نیرو‌گاه‌های خود در قالب طرح تشویقی وزارت نیرو در خصوص خرید تضمینی برق تجدید‌پذیر برای مدت 20 سال، ضمن باز پرداخت تسهیلات از محل فروش برق، از یک درآمد نسبتاً خوب و مستمر بهره‌مند شده و با عزت به فعالیت بیشتر در محیط روستا می‌پردازند تا زندگی بهتری را برای خود و فرزندانشان رقم بزنند.

وی تصریح کرد:مهندسین و متخصصین علاقه مند میتوانند جهت همکاری در این طرح به کانون بسیج مهندسین اراک مراجعه نموده و یا با شماره 32242421 تماس برقرار نمایند .

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۵۱۸۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل مردم اراک و ساوه از پلیس در اجرای طرح نور

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ جمعی از مردم و بانوان در راستای اجرای طرح نور و در حمایت از اقدام کارکنان فراجا در تجمعاتی از کارکنان انتظامی با اهدای گل و توزیع شیرینی تجلیل کردند.

شرکت کنندگان در این اجتماعات اقدامات فراجا را قدمی در جهت ارتقاء امنیت روانی و اجتماعی جامعه و تکریم فرهنگ عفاف و حجاب دانستند و بر حمایت از مجریان این طرح تأکید کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بسیج اساتید باید کارکرد متفاوتی در جهاد تبیین داشته باشد
  • تجلیل مردم اراک و ساوه از پلیس در اجرای طرح نور
  • راه‌یابی کاندیداها از یک لیست به مجلس بعید است
  • محرومیت‌زدایی در حوزه آب شرب از سیاست‌های وزارت نیرو است
  • بهبود سرعت و کیفیت اینترنت با اجرای فیبرنوری در خوزستان
  • ۲ پروژه روشنایی معابر در منطقه شهرک جهاد زاهدان در حال اجرا است
  • جهاد تبیین اولویت اول برنامه های سپاه
  • سیستان و بلوچستان بالاترین ظرفیت معادن را دارد
  • نصب ۳۶۰ تابلو و علائم هشداردهنده جاده‌ای در جاده های تکاب
  • ارائه بیش از ۳۵ میلیون خدمت رایگان در نقاط محروم و صعب‌العبور برای مدیریت بیماری‌های دامی