Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان گفت: فرمانداران نظارت بر پیشگیری از عدم کشت خشخاش در استان را در برنامه‌های خود قرار دهند. ۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۹ استانها زنجان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، خدابخش مرادی نافچی شامگاه سه‌شنبه در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان اظهار داشت: شورای هماهنگی جایگاه سیاست‌گذاری، برنامه‌ریزی، راهبردی در جهت تحقق جهت‌گیری برنامه‌ها و ایجاد فضای مطلوب در حوزه اجتماعی, فرهنگی و مشارکتی کردن این فضا در حوزه مواد مخدر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی با اشاره به اینکه امروز در جامعه ما مواد مخدر سن جنس شغل و رتبه نمی‌شناسد, گفت: در جامعه امروز نوع مواد مخدر از سنتی به صنعتی سن، جنس، انواع مشاغل تغییر کرده است.

پلیس در جریان کشت 70 هکتاری خشخاش نیست؟/دعوت جهرمی از زاهدیان برای مشاهده اطلاعات ماهواره‌ایبیش از 5 تن دانه خشخاش در گمرک اینچه‌برون کشف شدکرمانشاه| 5.5 میلیون گرز "خشخاش" در کرمانشاه معدوم شد

معاون سیاسی, امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان خاطرنشان کرد: طبق آمار حدود 42 درصد دستگیرشدگان مواد مخدر 15 تا 30 ساله هستند که جمعیت فعال کشور را تشکیل می‌دهند.

به گفته وی موضوع مواد مخدر موضوع عام جامعه است و موضوعی است که جامعه را دچار آسیب می‌کند و به عنوان یک دغدغه برای فرد, خانواده و جامعه محسوب می‌شود.

 مرادی با اشاره به اینکه اعتیاد یک مسئله است و مسئولان، مسئولیت بزرگ در این رابطه دارند, افزود: بحث‌ها و راهکارها را فقط منوط به جلسات نکنیم  جلسات باید خروجی‌های مثبت داشته باشد و باید  راهکار و اقدام اساسی در رابطه با  مبارزه با مواد مخدر داشته باشیم و باید در رابطه با این مسئله وقت کافی گذاشته شود و همین طور به جوانان توجه بیشتری شود که به راحتی از دست نروند.

 وی با بیان اینکه طبق فرمایشات مقام معظم رهبری که اعتیاد را به عنوان بزرگترین آسیب جامعه عنوان کرده‌اند, افزود: در پیمایش انجام شده در استان زنجان از حدود 800 نفر، از نگاه مردم اعتیاد به عنوان اصلی‌ترین مسئله و آسیب جامعه عنوان شده است.

معاون سیاسی, امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان تصریح کرد: تکرار موضوعات باعث کم شدن حساسیت نسبت به موضوع می‌شود و عدم بیان خوب باعث کم شدن به این حساسیت می‌شود.

 به گفته وی برای مبارزه با مواد مخدر بیش از 2 هزار شهید در این راه تقدیم شده است.

 وی تأکید کرد: فرمانداران زنجان و ابهر برنامه عملیاتی و اجرایی خود را در مناطق آلوده در رابطه با مقابله درمان فرهنگی, اجتماعی و پیشگیری در نقاط  آسیب دیده را تنظیم و ارائه دهند تا نحوه مقابله با مناطق آلوده شناسایی شود و همچنین فرمانداران هرماه جلساتی در رابطه با این مسئله داشته باشند و نظارت بر پیشگیری از عدم کشت خشخاش در استان را در برنامه‌های خود قرار دهند.

 مرادی گفت: سازمان بهزیستی بر مراکز نگهداری معتادین و دانشگاه علوم پزشکی روی متادون درمان‌ها  نظارت کافی داشته باشند و در مراکز نگهداری معتادین متجاهر تمام اقدامات درمانی, فرهنگی, اجتماعی و نظارتی در دستور کار قرار بگیرد.

 وی افزود: می‌توان از حضور و ظرفیت هیئت‌های مختلف وانجمن‌های استان به نحو احسن در رابطه با مبارزه با مواد مخدر استفاده کرد.

انتهای پیام/ش

R41375/P/S6,59/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۵۱۹۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید استاندار کرمان بر اقدامات پیشگیرانه از سیل

استاندار کرمان بر اقدامات پیشگیرانه از سیل در استان تاکید کرد و گفت: بارندگی‌ها به ویژه در شمال استان زیاد است و هر آن امکان بارندگی سیل‌آسا وجود دارد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، محمدمهدی فداکار بعد از ظهر امروز در شورای اداری استان کرمان که با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان و حجت‌الاسلام محمدحسین موسی‌پور، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور در سالن شهید مرتضوی استانداری کرمان برگزار شد، اظهار داشت: گرفتار سیل و باران در استان کرمان هستیم و همه باید اقدامات پیشگیرانه را جدی بگیرند.

وی با بیان اینکه برگزاری کنکور را در استان کرمان داریم، گفت: همه مدیران باید کمک کنند تا این آزمون به خوبی برگزار شد و ضرورت دارد با توجه به وضعیت جوی استان کرمان حضور دانش‌آموزان تسهیل شود.

استاندار کرمان با اشاره به اینکه فرمانداران نیز باید از مراکز برگزاری آزمون بازدید داشته باشند، افزود: با توجه به وضعیت جوی حتماً رفت و آمدها را تسهیل کنند چرا که احتمال مسدود شدن برخی راه‌ها وجود دارد و نباید حقی از فردی ضایع شود.

وی با بیان اینکه جا دارد از زحمات همه مدیران درگیر در سیل گذشته تشکر کنم، ادامه داد: با تمهیداتی که از قبل اندیشیده شده بود به یاری خدا، خسارت جانی نداشتیم و با حجم بارندگی‌هایی که انجام شد خسارات مالی هم کمتر از سال‌های قبل بود، که قابل جبران است.

فداکار با اشاره به اینکه در شمال استان کرمان هم بارندگی‌ها زیاد است و همه فرمانداران باید توجه داشته باشند که اصلاً قابل پیش‌بینی نیست و هر آن امکان بارندگی سیل‌آسا وجود دارد، گفت: در حال حاضر در شمال استان کرمان بارندگی زیاد است و همه دستگاه‌ها باید آمادگی داشته باشند و همه پای کار باشند.

انتهای پیام/511/

دیگر خبرها

  • رشد ۳ برابری پرورش مرغ گوشتی در تهران
  • سفر منطقه‌ای استاندار اصفهان به شرق شهرستان اصفهان
  • تاکید استاندار کرمان بر اقدامات پیشگیرانه از سیل
  • معاون استاندار:استعداد‌های برتر ادبی وهنری سیستان وبلوچستان حمایت شوند
  • معاون استاندار: استعداد‌های برتر ادبی وهنری سیستان وبلوچستان حمایت شوند
  • موضوع خودرو‌های لوکس پسران معاون سابق قوه قضائیه چه بود؟
  • اقدامات فرهنگی برای پیشگیری از اعتیاد در اولویت باشد
  • واکنش معاون وزیر کار به مسأله کاهش حقوق/تکلیف حقوق کارگران در صورت تعطیلی ۵ شنبه چیست؟
  • پسران معاون سابق قوه قضائیه مازراتی، پورشه و بنز داشتند | جزئیات تکان دهنده دادگاه رسیدگی به اتهامات آقازاده‌های جنجالی | ماجرای ماده مخدر گُل چه بود؟
  • کارگران با رهبر معظم انقلاب دیدار می‌کنند