Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-16@12:53:06 GMT

لیگ برتر نوزدهم 10 مرداد آغاز می‌شود

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۵۱۹۴۸

لیگ برتر نوزدهم 10 مرداد آغاز می‌شود

رییس سازمان لیگ فوتبال از شروع مسابقات لیگ برتر نوزدهم در تاریخ 19 مرداد ماه خبر داد.

به گزارش "ورزش‌سه"، بحث بر سر زمان شروع مسابقات لیگ برتر یکی از دغدغه های اصلی فوتبالی ها در هفته گذشته بوده است. بعد از آنکه سازمان لیگ سوم مرداد را برای شروع لیگ نوزدهم به باشگاه ها ابلاغ کرد، اعتراض های زیادی به این موضوع شد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بسیاری از مربیان و بازیکنان در این خصوص اعلام کردند که با توجه به نبود مسابقات بین المللی در بحث ملی سازمان لیگ نباید برای شروع زودهنگام لیگ برتر پافشاری کند.


در چنین شرایطی ظاهرا تجدید نظرهایی انجام شده و حالا مسئولان سازمان لیگ به دنبال شروع لیگ یک هفته دیرتر از تاریخ قبلی هستند. حیدر بهاروند، رییس سازمان لیگ در این باره گفت: «دنبال این هستیم لیگ نوزدهم را از ۱۰ مرداد شروع کنیم. متاسفانه پیش از این نقصی در قانون وجود داشت و طبق آن اگر تیمی ۲ هفته در بازی‌ها شرکت نمی‌کرد ما آن تیم را از جدول رقابت‌ها کنار می‌گذاشتیم، اما از این فصل طبق مصوبه هیئت رئیسه سازمان لیگ هریک از تیم‌های لیگ برتر باید ۱۴ روز پیش از شروع بازی‌ها ۱۴ بازیکن را به سازمان لیگ معرفی کند در غیر این صورت از جدول مسابقات کنار گذاشته می‌شود و تیم دیگری را جایگزین آن می‌کنیم.»

 

حیدر بهاروند(سرپرست سازمان لیگ) سازمان لیگ برتر

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: سازمان لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۵۱۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان پایان لیگ برتر مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، سهیل مهدی در مورد تعطیلات طولانی مدت لیگ برتر در نوروز ۱۴۰۳ عنوان کرد: مسابقات لیگ برتر طبق برنامه مصوب و اعلام شده تا روز ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ برگزار شد و از روز ۲۸ اسفند بازیکنان در اختیار سرمربی تیم ملی قرار گرفتند تا در روزهای فیفا دو مسابقه رسمی در مقدماتی جام جهانی برگزار شود. براین اساس تیم ملی در نوروز ۱۴۰۳ در روزهای دوم و هفتم فروردین دو مسابقه با ترکمنستان در تهران و عشق آباد برگزار کرد.

او ادامه داد: تیم ملی ۸ فروردین به تهران بازگشت و روز ۹ فروردین بازیکنان در اختیار باشگاه‌هایشان قرار گرفتند. دهم فروردین مصادف با  اولین شب قدر، یازدهم فروردین برابر با نوزدهم ماه مبارک رمضان و ضربت خوردن حضرت علی(ع) بود که امکان برگزاری مسابقات در چنین ایامی نبوده است. بعد از شب های پرفیض قدر و ایام شهادت حضرت علی(ع) در نخستین فرصتی که امکان برگزاری مسابقات بود بازی های معوقه را برگزار کردیم تا تعداد مسابقات تیم ها در جدول لیگ برابر شود. از سوی دیگر با توجه به اینکه رقابت های لیگ یک محدودیت روزهای فیفا را نداشت، مسابقات هفته بیست و پنجم لیگ یک در روز ۸ فروردین ۱۴۰۳ برگزار شد.

مسؤول مسابقات سازمان لیگ در مورد پیش بینی‌اش از زمان به پایان رسیدن مسابقات لیگ برتر گفت: در صورتی که برنامه نهایی ما مورد تایید سرمربی محترم تیم ملی قرار بگیرد، قبل از ۱۴ خرداد لیگ‌برتر به پایان خواهد رسید و بعد از روزهای فیفا نیز بازی های باقی مانده جام حذفی در مرحله نیمه نهایی و فینال برگزار می شود که پیش‌بینی می کنم فینال جام حذفی نیز حداکثر تا اول تیرماه برگزار خواهد شد تا رقابت‌های باشگاهی فصل ۱۴۰۳-۱۴۰۲ به پایان برسد.

دیگر خبرها

  • ۱۶ اردیبهشت آخرین مهلت اعلام آمادگی حضور در لیگ برتر
  • برگزاری تمام مسابقات لیگ برتر با هدست داوری
  • قهرمانی تیم امید در مسابقات لیگ برتر فوتسال شاهین دژ
  • زمان شروع نقل و انتقال دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی اعلام شد
  • تیم ملی اسکواش یک سال بدون اردو!
  • آغاز مسابقات فوتسال لیگ برتر کردستان به میزبانی مریوان
  • برنامه هفته‌های پایانی لیگ برتر لو رفت!
  • خرداد، اصفهان میزبان المپیاد جهانی فیزیک
  • تغییر زمان آغاز سال تحصیلی کلید خورد | شروع سال تحصیلی بر اساس وضعیت جغرافیایی و آب و هوایی
  • زمان پایان لیگ برتر مشخص شد