Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-19@20:55:42 GMT

حاج صفی،دژاگه و شجاعی با تراکتور قرارداد دارند

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۵۲۰۰۷

محمودرضا فاضلی مدیر برنامه‌های سه ملی پوش تراکتورسازی تاکید کرد هر سه بازیکن با تراکتورسازی قرارداد دارند و شجاعی هم صرفا برای تشکر از همه آن پست را منتشر کرده است.

به گزارش تابناک ورزشی، محمودرضا فاضلی گفت: تاکید می‌کنم بر خلاف برخی تصورات مسعود شجاعی صرفا برای تشکر از همه دست اندرکاران باشگاه و هواداران تراکتور سازی آن متن را منتشر کرد و قرارداد هم دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 فاضلی درباره دژاگه و حاج صفی هم گفت:اشکان و احسان هم قرارداد دارند و هر سه بازیکن فصل بعد تحت قرارداد تراکتور سازی هستند و طی این روز‌ها هم تماسی از باشگاه نداشته‌ام و اتفاق تازه‌ای رخ نداده و حالا هر کس می‌خواهد گمانه زنی‌هایی کند، ما نمی‌توانیم مدام دست به تکذیب بزنیم. ما با باشگاه و مالک و مدیریت در ارتباط هستیم.

فاضلی که عامل انتقال نکونام به اوساسونا و دیگر تیم‌ها بوده درباره پیوستن نکونام به فولاد گفت:در جریان پیشنهاد فولاد قرار گرفته بودم و این را قبلا گفتم و تاکید می‌کنم نکونام ویژگی‌های تبدیل شدن به یک مربی بزرگ را دارد و امیدوارم فوتبال ایران از تجربه بین المللی، توان و پتانسیل او درست بهره ببرد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: شجاعی دژاگه حاج صفی فاضلی هادی رضوی مهلا مومن زاده جواد نکونام مسعود شجاعی حسین هدایتی فرودگاه نجران احمد عراقچی خودروهای هیبریدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۵۲۰۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار متفاوت شجاعی و تورس در فاصله چند روز

به گزارش "ورزش سه"، مسعود شجاعی که هدایت هوادار تهران را برعهده دارد در این هفته با همبازی سابق خود در اوساسونا اسپانیا دیدار کرد.

مسعود شجاعی چندین سال با روبرتو تورس در لالیگا هم‌تیمی بود و در تقابل هفته بیست و سوم هوادار و گل گهر با تورس که حالا در خط هافبک گل گهر بازی می‌کند، به عنوان رقیب دیدار کرد.

این مسابقه با نتیجه یک بر صفر به سود هوادار تمام شد و روبرتو تورس علی رغم درخشش نتوانست مانع شکست تیمش برابر شاگردان مسعود شجاعی بشود.

تورس و شجاعی چند روز بعد از این تقابل در محیطی متفاوت و دور از زمین فوتبال با یکدیگر دیدار کردند.

دیگر خبرها

  • علت توقف مذاکره تراکتور با بردیف از زبان نصیرزاده
  • خاص‌ترین خوش و بش هفته در دربی کوچک (عکس)
  • مسعود شجاعی یک ستاره غیرمنتظره در تیمش دارد
  • پیروزی دو گله تیم مسعود شجاعی از دست رفت
  • گل فوق‌العاده تیم شجاعی روی کار ترکیبی
  • ترکیب تیم مسعود شجاعی برای دربی کوچک
  • فوری: زنوزی سرنوشت تراکتور را اعلام کرد!
  • تراکتور در کمین ستاره ملی‌پوش پرسپولیس/ وقت‌کشی ممنوع!
  • عنایتی: هوادار با شجاعی متحول شده است
  • دیدار متفاوت شجاعی و تورس در فاصله چند روز