Web Analytics Made Easy - Statcounter

رهبر جنبش انصارالله یمن تأکید کرد که ادعای نظام عربستان درباره هدف قرار گرفتن مکه توسط این جنبش کذب است.

 عبدالملک الحوثی، رهبر انصارالله یمن گفت: ادعای نظام عربستان درباره هدف قرار گرفتن مکه کذب و بهتان و ادعایی شنیع است. چنین دروغ‌ها و ادعاهایی از نظام عربستان که بر دروغ‌گویی و ادعا تکیه می‌کند، عجیب نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: منشأ خطر علیه مقدسات دو محور هستند: آمریکا، اسرائیل و حامیانشان و داعشی‌ها و تکفیری‌ها. تکفیری‌ها تمامی مقدسات اسلام را شرک می‌دانند و مواضع و فتواهایشان در این باره کاملاً مشخص است. این دو محور که تهدیدی علیه مکه و مدینه هستند با نظام عربستان در ارتباطند. عربستان مهم‌ترین کشوری است که پیرو و حامی آمریکا است و به عادی سازی روابط با اسرائیل می‌پردازد و از داعشی‌ها و تکفیری‌ها حمایت می‌کند.

عبدالملک الحوثی گفت: نظام عربستان از اماکن مقدس برای تجارت و بهره‌برداری مالی و سیاسی استفاده می‌کند. مردم یمن امانتدار مقدسات هستند و موضع خود را در قبال مقدسات امت اسلام در فلسطین ثابت کردند. کسی که علیه مسجد الاقصی و مردم فلسطین توطئه می‌کند و نقش اصلی در معامله دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا دارد کسی است که امین مقدسات مسلمانان در مکه و مدینه نیست. کسی که علیه مسجد الاقصی توطئه می‌کند ممکن است به محض اینکه از او بخواهند علیه مسجد الحرام نیز توطئه کند. نظام عربستان ثابت کرده که امین هیچکدام از مقدسات جهان اسلام نیست.

وی گفت: حملات ارتش و کمیته‌های مردمی با شجاعت و وضوح اعلام می‌شود و در راستای اصول اخلاقی و مشروع مردم یمن است.  / ایسنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۵۲۰۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توطئه‌های دشمن علیه جمهوری اسلامی شکست خورد/ آمریکا به زودی از منطقه خارج می‌شود

حمیدرضا ترقی قائم مقام حزب موتلفه اسلامی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان درباره شکست توطئه های جدید دشمنان در عرصه های مختلف اظهار کرد: دشمن سال‌هاست که با اتخاذ سیاست‌های مختلف همواره تلاش کرده تا به جمهوری اسلامی ایران ضربه بزند که همواره شکست خورده و اکنون در تدابیر و توطئه های جدید خود علیه مردم ایران نیز به بن بست رسیده است.

وی افزود: دشمنان همواره تلاش کردند تا نقش ایران را در منطقه کمرنگ کنند اما شاهد مأیوس شدن آنان هستیم و ایران نقش بسزایی در حل و فصل مسائل منطقه ای دارد.

ترقی متذکر شد :امروز نه تنها هیچ کدام از حیله ها و اهداف دشمنان محقق نشده بلکه برعکس باعث اقتدار بیشتر ایران در سطح جهان شده است .

قائم مقام حزب موتلفه اسلامی گفت: بدون شک روابط ایران و همسایگان نقش موثری در خنثی‌سازی توطئه ها و تلاش دشمن برای نابودی و انزوای جمهوری اسلامی ایران خواهد داشت و یقینا دولت سیزدهم توفیق های بسیاری در این زمینه کسب کرده و به زودی شاهد خروج آمریکا از منطقه خواهیم بود.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی احزاب و تشکل‌ها

دیگر خبرها

  • توطئه‌های دشمن علیه جمهوری اسلامی شکست خورد/ آمریکا به زودی از منطقه خارج می‌شود
  • امروز مقاومت مقابل نظام سلطه مورد توجه و اقبال جوانان منطقه است
  • در کنگره سازمان همبستگی کشورهای اسلامی در مکه مکرمه
  • انصارالله: توحش آمریکایی علیه غزه، شکست می‌خورد
  • انصارالله یمن: توحش آمریکایی علیه غزه، شکست می‌خورد
  • قدردانی حزب تمدن اسلامی ازسپاه برای عملیات تنبیهی علیه صهیونیستها
  • تجلیل از پیشکسوتان ارتش نوعی «جهاد تبیین» برای نسل امروز
  • درخواست انصارالله برای اقدام جهانی در برابر جنایات اسرائیل
  • ارتش یمن عملیات‌های خود علیه اسرائیل را افزایش می دهد
  • بیانیه دفتر سیاسی انصارالله یمن درباره غزه