Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-19@22:15:07 GMT

پرسپولیس به پول فروش بیرانوند نیاز دارد!

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۵۲۰۷۸

برانکو خوب می‌داند علیرضا بیرانوند چه نقشی در ۳ قهرمانی متوالی پرسپولیس در لیگ‌های شانزدهم، هفدهم و هجدهم داشته است. بنابراین مرد کروات دوست دارد این دروازه‌بان کم‌اشتباه و خوش قد و قامت را در لیگ نوزدهم در ترکیب تیمش داشته باشد اما... 

باشگاه پرسپولیس همچون باشگاه استقلال و اغلب باشگاه‌های ایرانی با مشکلات مالی فراوان روبه‌رو است و حتی نمی‌تواند پول قرارداد برانکو و خارجی‌های این تیم را به راحتی تهیه و پرداخت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بی‌تردید یکی از راه‌های درآمدزایی و تأمین این پول می‌تواند فروش بازیکنان باشد. در میان بازیکنان فعلی پرسپولیس که تحت قرارداد باشگاه هستند شاید علیرضا بیرانوند از بقیه بیشتر مشتری داشته باشد. 

به تازگی تیم‌هایی از ترکیه و بلژیک خواستار خرید گلر شماره یک تیم ملی ایران شده‌اند که هنوز بیرانوند و باشگاه پرسپولیس پاسخی به این پیشنهاد نداده‌اند. شنیدیم باشگاه پرسپولیس از انتشار این اخبار چندان هم ناراحت نیست. مدیران باشگاه خوب می‌دانند فروش علیرضا بیرانوند شاید بتواند حدود یک میلیون دلار به حساب پرسپولیس واریز کند. پولی که با توجه به گرانی ارز و دلار می‌تواند سود سرشاری نصیب باشگاه کرده و بخشی از مشکلات مالی نیز مرتفع شود. 

از طرف دیگر با یک‌پانزدهم این پول می‌توان بهترین گلر ایرانی را خرید و جانشین علیرضا بیرانوند کرد. خود علیرضا بیرانوند هم بدش نمی‌آید پس از سه فصل موفق بازی در یکی از ۵ لیگ برتر فوتبال دنیا را تجربه کند و فقط می‌ماند؛ برانکو ایوانکوویچ!

سرمربی کروات پرسپولیس هنوز برای جدایی یا فروش علیرضا بیرانوند اوکی نداده و قرار است پس از بازی حذفی با سپاهان در اصفهان، برانکو با ایرج عرب جلسه‌ای پیرامون این موضوع و سایر بازیکنان برگزار کند. به عبارت بهتر این برانکو است که تصمیم می‌گیرد علیرضا بیرانوند لژیونر شود یا اینکه طبق قراردادش در پرسپولیس بماند!

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: علیرضا بیرانوند پرسپولیس استقلال لیگ برتر اصفهان بلژیک پرسپولیس لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۵۲۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفیعی در انتظار پایان خوش دوران غیبت دروازه بان تیم ملی

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال پرسپولیس در حالی فردا پنجشنبه میهمان صنعت نفت آبادان خواهد بود که سومین غیبت متوالی علیرضا بیرانوند را در چارچوب دروازه‌اش تجربه می‌کند.

امیر رضا رفیعی گلر جوان سرخپوشان که در دو دیدار قبلی توانست با ثبت کلین شیت خیال هواداران خود را راحت کند حالا باید برای سومین بار در آبادان چنین کاری را تکرار کند تا به تیمش برای کسب بردی دیگر و احتمال بازگشت به صدر جدول کمک کند. او در نخستین حضورش در این فصل مقابل ذوب آهن اصفهان در هفته هجدهم نیز گل نخورد تا آماری شگفت انگیز از خود به جای بگذارد.

رفیعی دنبال هت‌تریک در کلین شیت است تا با توجه به نزدیک شدن پایان دوران نقاهت علیرضا بیرانوند بتواند خاطره‌ای خوش از خودش در ذهن طرفداران ایجاد کرده و دیگر کسی نگران غیبت‌های احتمالی دروازه‌بان تیم ملی در ادامه این رقابت‌ها نباشد.

رفیعی در حالی چهارمین تجربه خود را پشت سر خواهد گذاشت که در صورت حفاظت مجدد از دروازه تیمش می‌تواند رکوردی خیره کننده از خود ثبت کرده و با صد درصد کلین شیت در بازی‌هایی که حضور داشته جایگاه قابل قبولی را برای خود ایجاد کند.

کد خبر 6081423 مهدی مرتضویان

دیگر خبرها

  • افشاگری مربی تیم ملی درباره مصدومیت علیرضا بیرانوند
  • بیرانوند چگونه از ضرر چندمیلیاردی پرسپولیس جلوگیری کرد؟
  • جاودانه شدن جانشین بیرانوند در لیگ برتر
  • رفیعی در تاریخ لیگ جاودانه شد
  • آخرین خبر از مصدومیت علیرضا بیرانوند
  • گلف بازی کردن مهدی طارمی و علیرضا بیرانوند (فیلم)
  • رفیعی در انتظار پایان خوش دوران غیبت دروازه بان تیم ملی
  • سرمربی پرسپولیس برای یک بازی خاص بیرانوند را می‌خواهد
  • سرمربی پرسپولیس برای یک بازی خاص علیرضا بیرانوند را می‌خواهد
  • اوسمار برای یک بازی خاص بیرانوند را می‌خواهد