Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، شب گذشته (سه‌شنبه) جواد نکونام سرمربی سابق تیم فوتبال نساجی رسما هدایت فولاد خوزستان را برعهده گرفت و جانشین افشین قطبی شد. رفتن نکونام به فولاد در حالی بود که از او به عنوان اصلی‌ترین گزینه سرمربیگری تراکتورسازی نامبرده می‌شد.

با رفتن کاپیتان سابق تیم ملی به فولاد معادلات نیمکت تیم‌های لیگ برتری از قبل هم پیچیده‌تر و حتی جذاب‌تر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این میان شنیده می‌شود امیر قلعه‌نویی که شایعات زیادی این روز‌ها در خصوصش به گوش می‌رسد، به شدت به نیمکت استقلال نزدیک شده و در یک‌قدمی عقد قرارداد با این باشگاه قرار دارد. این در شرایطی است که ۳ نفر از اعضای هئیت مدیره باشگاه استقلال هم خواهان حضور قلعه‌نویی در این تیم هستند.

با جدایی احتمالی ژنرال از سپاهان شنیده می‌شود مسئولان این باشگاه به سراغ افشین قطبی برای هدایت طلایی‌پوشان اصفهانی می‌روند. تیم فوتبال سپاهان فصل آینده در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارد و این می‌تواند چالشی جدید برای قطبی باشد تا سرمربیگری این تیم را قبول و شانسش را امتحان کند.

با این شرایط باید منتظر ماند و دید در نهایت چه اتفاقاتی روی نیمکت تیم‌های لیگ برتری برای فصل آینده رخ می‌دهد. در این میان نباید از کنار بحث انتخاب سرمربی جدید تیم تراکتورسازی هم راحت عبور کرد.

منبع:میزان

انتهای پیام/

معادلات جذاب و پیچیده نیمکت تیم‌های لیگ برتری

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فوتبال ایران لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۵۲۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام به نیمکت رسید ولی به ترکیب نه!

به گزارش "ورزش‌سه"، نیازمند در آخرین بازی سال 1402 سپاهان مقابل گل‌گهر به دلیل شکستگی از ناحیه استخوان روی پا از زمین مسابقه خارج شد و به همین دلیل تاکنون شانس حضور در دو مسابقه تیم ملی و 3 مسابقه سپاهان را از دست داده است.

با این حال پیام توانسته در این مدت مراحل درمانی را پشت سر بگذارد و به نظر می‌رسد از بازی بعدی آماده حضور در ترکیب اصلی باشد. او فعلا در روزی که بار دیگر نیما میرزازاد سنگربان شماره یک سپاهان در مصاف با ذوب آهن خواهد بود، به فهرست تیم راه پیدا کرده تا در صورت نیاز در جریان مسابقه جایگزین او شود.

دیگر خبرها

  • تایم‌لپس دیدنی از درخشش شفق قطبی بر فراز آتشفشان درحال فوران
  • پاسخ مثبت ۲مربی سرشناس به قلعه نویی | تصمیم نهایی در خصوص افشین قطبی
  • مورایس: لیاقت برتری در دربی اصفهان را داشتیم
  • پیام به نیمکت رسید ولی به ترکیب نه!
  • قطبی: نمی‌توانم جزئیات همکاری با قلعه‌نویی را اعلام کنم
  • امروز آمریکا از پس یمنی‌ها برنمی‌آید
  • موافقت سرمربی پرسپولیسی برای پیوستن به تیم ملی | با قلعه نویی به دور بعدی جام جهانی می رویم
  • افشین قطبی در یک قدمی نیمکت تیم ملی ایران
  • افشین قطبی در نقش هدایت کننده هرکول کانادایی
  • آخرین وضعیت افشین قطبی و تیم ملی فوتبال ایران