Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام والمسلمین ارزانی روزه اولی های را به غنیمت شمردن ایام نوجوانی و جوانی کرد و گفت: عهدنامه بندگی در حقیقت باب ورود به دنیای تکلیف و مسئولیت‌پذیری است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، جشن روزه اولی‌ها شب گذشته( 31اردیبهشت) با حضور نوجوانان پسر استان قم در شبستان حضرت زهرا سلام‌الله علیها حرم مطهر حضرت معصومه(س)برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این مراسم که هم‌زمان با سالروز میلاد امام حسن(ع)برگزار شد به همت آستان مقدس حضرت معصومه(س) و همکاری ستاد هماهنگی کانون های مساجد برپا شد.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین «حبیب رضا ارزانی»، که در این مراسم حضور داشت طی سخنانی کوتاه گفت: شما امسال به سن تکلیف رسیدید و کارهای خوب شما در کارنامه عمل شما ثبت می‌شود.

 

رییس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور، نوجوانان حاضر در مراسم را دعوت به غنیمت شمردن ایام نوجوانی و جوانی کرد و گفت: عهدنامه بندگی در حقیقت باب ورود به دنیای تکلیف ومسئولیت‌پذیری است.

 


در پایان مراسم نوجوانان سجده بندگی بجا آورده و عهدنامه بندگی خود را به‌صورت جمعی قرائت کردند.

پایان پیام/78

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه رمضان جشن روزه اولی ها مجلس روزه اولی ها کانون های فرهنگی هنری مساجد مسجد خراسان جنوبي کانون های مساجد خبرگزاری شبستان اردبیل روزه اولی ها ماه رمضان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۵۲۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصاب رئیس کل دادگستری خراسان رضوی به معاون اولی قوه قضاییه

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای، رئیس قوه قضاییه، طی حکمی حجت‌الاسلام والمسلمین حمزه خلیلی را به سمت معاون اولی قوه قضاییه منصوب کرد.   حجت الاسلام والمسلمین خلیلی متولد سال ۱۳۴۲، دارای مدرک فوق لیسانس جزا و جرم شناسی از دانشگاه تهران است.   شروع به کار حجت الاسلام و المسلمین خلیلی در دستگاه قضایی از آذرماه ۱۳۷۴ به عنوان قاضی تحقیق در استان تهران بود و مسئولیت دادیار تهران، دادرس تهران و نیز ریاست دادگستری‌های استان‌های مختلف را برعهده داشته است.   حجت الاسلام والمسلمین خلیلی در زمان ریاست مرحوم آیت الله یزدی نیز در قوه قضاییه به مدت ۱۰ سال در دفتر نظارت و پیگیری قوه قضاییه فعالیت و عملکرد موثری را بر عهده داشت.   وی همچنین کتب مختلفی را تألیف کرده است.

دیگر خبرها

  • تقدیر از مسئولیت‌پذیری فراجا/ برخی مسئولان متوجه اطرافیان کذاب و هتاک باشند
  • ارزیابی حدود ۲۱ هزار نوآموز در پایگاه‌های سنجش سلامت
  • توصیه مهم رئیس جمهور به مدیران برای افزایش رضایت اجتماعی
  • ماجرای جاذبه صوت قرآنی که امام سجاد (ع) قرائت می‌کردند
  • انتصاب رئیس کل دادگستری خراسان رضوی به معاون اولی قوه قضاییه
  • ماجرای جاذبه صوت قرآنی که امام سجاد(ع) قرائت می کردند
  • اسراییل مصداق بارز یک رژیم دیوانه وبی‌رحم است/مسئولیت‌پذیری تهران
  • برگزاری مراسم یادواره شهید حجازی در رومشکان + فیلم و تصاویر
  • اولیور کان: بی‌اطلاعی اولی هونس از اخراج ناگلزمان؟ من هیچ‌گاه چنین کاری نمی‌کنم
  • روایتی از توسل سردار شهید حجازی به حضرت زهرا(س) / هرکجا بود، روضه فاطمیه را می‌گرفت