Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم والیبال لوبه گفت: در میان مربیان فوتبال، آنتونیو کونته، کسی است که بیشتر از بقیه او را تحت نظر دارم و سعی می‌کنم روش کار او را دنبال کنم.به گزارش بلاغ،فردیناندو دجورجی، ستاره سال‌های دور تیم ملی والیبال ایتالیا ملقب به «فه‌فه» چند روز قبل به عنوان سرمربی با تیم «لوبه چیویتانووا»، قهرمان سری A1 والیبال ایتالیا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لوبه با شکست دادن تیم قدرتمند پروجا در سری بازی‌های فینال،‌ جام قهرمانی را بالای سر برد.

دجورجی در کنار گاردینی، جیانی و براچی، تنها بازیکنان تاریخ والیبال ایتالیا هستند که 3 بار به عنوان قهرمانی جهان رسیده‌اند. شاگردان او روز شنبه در برلین با غلبه بر زنیت کازان، فاتح لیگ قهرمانان اروپا هم شدند.

دجورجی در مورد آینده تیم لوبه گفت: شرایط برای ما بسیار سخت‌تر خواهد شد، چون حفظ این عناوین برای هر تیمی دشوار است. ما در درجه نخست باید به فکر جانشین مناسبی برای سوکولوف باشیم که به زنیت خواهد رفت. امیدوارم بتوانیم ایوان زایتسف را جایگزین او کنیم ولی من از طرفی بابت رشد بازیکن جوانی مثل «بالاسو» خوشحال هستم. او با 23 سال سن توانسته چهره موثر و خوبی از خود در سری A1 نمایش دهد.

فه‌فه تصریح کرد: نکته مهم پس از قهرمانی این است که هر چه سریع‌تر مدال طلا را از گردن در بیاوریم و زیاد به آن فکر نکنیم.

وی ادامه داد: ما در سالی هستیم که باید در مسابقات انتخابی المپیک شرکت کنیم. امیدوارم خوانتورنا به تیم ملی ایتالیا بازگردد چون تیم ملی در پست دریافت کننده دچار مشکل است.

سرمربی پیشین تیم ملی لهستان اظهار داشت: من هم مثل سایر ورزشکاران و مربیان، الگوهایی برای خود در دنیای حرفه ای دارم. من از اینکه با مربی بزرگی مثل مایک کرزیزفسکی (سرمربی پیشین تیم ملی بسکتبال آمریکا) مقایسه شوم، لذت می‌برم. فیل جکسون (مربی اسطوره‌ای تیم‌های بسکتبال لیکرز و شیکاگو در  NBA) دیگر شخصیت مورد علاقه من است که دوست دارم  با آنها ملاقات کنم.

وی در پایان گفت: در میان مربیان فوتبال، آنتونیو کونته، کسی است که بیشتر از بقیه او را تحت نظر دارم و سعی می‌کنم روش کار او را دنبال کنم. امیدوارم او هر چه زودتر به هدایت تیم اینتر را بر عهده بگیرد.

فردیناندو دجورجی، در مقطعی یکی از گزینه‌های هدایت تیم ملی والیبال ایران بود.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۵۲۳۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وعده بزرگ و جذاب پائز بعد از ورود به ایران

به گزارش "ورزش سه"، موریس موتا پائز پس از ورود به تهران افزود: من آگاه هستم به این موضوع که والیبال چقدر در ایران از اهمیت برخوردار است. یادم می‌آید که از سال 2014 تا الان رشد یافته است و ایرانی‌ها والیبال را دوست دارند.

او با بیان این‌که من می توانم به خوبی این موضوع را احساس کنم، تصریح کرد: امیدوارم که در ایران با هم کار خوبی انجام دهیم. برای همکاری با فدراسیون و بازیکنان بسیار هیجان زده هستم.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران ادامه داد: من با شما صادق هستم، می دانم که همه هواداران اینجا واقعاً والیبال را دوست دارند، برای آنها عملکرد تیم بسیار مهم است، اینکه تیم چه کاری انجام می‌دهد؟ چه کسی مربی است؟ چه بازیکنانی حضور دارند؟ اما من واقعاً روی کار متمرکز هستم.

وی تاکید کرد: همگی یک هدف بزرگ داریم و واقعا باید روی آن تمرکز کنیم که آن هدف هم راه‌یابی به المپیک پاریس است و تابستان امسال به آن نیاز داریم. نمی‌توانیم این فرصت را از دست بدهیم و باید متمرکز پیش رویم چون در صورت کسب این نتیجه مردم با ما خوشحال خواهند شد و امیدوارم که چنین باشد.

پائز خطاب به مردم ایران گفت: من خیلی خوشحالم که اینجا هستم و امیدوارم تابستان خوبی را بسازیم و در پاریس 2024 باشیم. این هدف ماست و از حمایت شما متشکرم که در این چالش طولانی با تیم ملی همراه هستید.

مرحله مقدماتی لیگ ملت‌های سال 2024 در گروه مردان از یکم 16 خرداد تا سوم تیرماه سال جاری پیگیری می‌شود و با معرفی تیم‌های صعود کننده به مرحله نهایی به پایان خواهد رسید که به عنوان آخرین مرحله صعود به المپیک پاریس از حساسیت و اهمیت زیادی برخوردار است.

دیگر خبرها

  • پائز: هدف ما المپیک است، مردم ایران حامی تیم ملی والیبال هستند
  • سرمربی تیم ملی والیبال: می‌خواهم با ایران در پاریس ۲۰۲۴ حضور داشته باشم
  • سرمربی تیم ملی والیبال: می‌خواهم با ایران در پاریس 2024 حضور داشته باشم
  • اولین اظهارات سرمربی جدید والیبال ایران پس از ورود به تهران
  • راه‌یابی به المپیک هدف ماست/می‌دانم در ایران والیبال اهمیت دارد
  • وعده بزرگ و جذاب پائز بعد از ورود به ایران
  • شکار بزرگ لیورپول از ایتالیا
  • سیمونه اینزاگی و کسب مهم‌ترین جام‌های ایتالیا به عنوان بازیکن و مربی
  • رئیس لاتزیو از تصمیم اینزاگی خیلی عصبانی شد
  • پوچتینو: نیکولاس جکسون را با دروگبا مقایسه نمی کنیم اما کاملا از او راضی هستم