Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-03-28@13:21:53 GMT

احتمال اعدام ۳ مبلغ سعودی بعد از ماه رمضان

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۵۲۵۱۲

احتمال اعدام ۳ مبلغ سعودی بعد از ماه رمضان

به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، یک پایگاه انگلیسی روز سه شنبه اعلام کرد که مقامات سعودی سلمان العوده مبلغ و متفکر عربستانی، عوض القرنی و علی العمری دو مبلغ دیگر و چندین فرد بازداشت شده را به اعدام محکوم خواهد کرد.

دیوید هرست روزنامه نگار انگلیسی در گزارشی در پایگاه میدل ایست آی نوشت که دو منبع سعودی به او گفتند که افراد فوق الذکر به اتهام فعالیت‌های تروریستی به اعدام محکوم خواهند شد و اعدام آنها اندکی بعد از ماه رمضان صورت خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این در حالی است که قرار بود محاکمه این افراد در اولین روز ماه می برگزار شود. کپی متن خبر

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۵۲۵۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی ۲۰۰ زندانی بدهکار گلستانی با بخشش شاکیان و کمک خیّر گنبدی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان؛ مبلغ کل بدهی زندانیان بدهکار ۵میلیارد و ۵۰۰میلیون تومان بود که بیش از نیمی از این مبلغ را شکات به حرمت ماه مبارک رمضان، بخشیدند.

مابقی بدهی به مبلغ ۲ میلیارد و ۵۵۰میلیون تومان را خیر گنبدی پرداخت کرد و شرایط آزادی ۲۰۰ زندانی نیازمند و بدهکار و کمتر از ۵۰میلیون تومان، از زندان‌های استان فراهم شد.

این خیّر در ابتدای ماه رمضان نیز در مراسم جشن گلریزان آزادی زندانیان جرائم غیرعمد ۴۰۰ میلیون تومان برای آزادی زندانیان و ۳۰۰ میلیون تومان در قالب بسته‌های معیشتی به خانواده زندانیان نیازمند کمک کرد.

دیگر خبرها

  • آزادی ۲۰۰ زندانی بدهکار گلستانی با بخشش شاکیان و کمک خیّر گنبدی
  • حکم کسی که کفاره خود را به تاخیر انداخته چیست؟
  • پرونده ترور رهبر اپوزیسیون تونس با حکم اعدام برای ۴ نفر بسته شد
  •   آزادی سه محکوم جرائم مالی توسط نیکوکار ناشناس در شادگان
  • نجات سه محکوم مالی با کمک خیر ناشناس در شادگان
  • آزادی سه محکوم جرائم مالی توسط نیکوکار ناشناس در شادگان
  • اجرای پویش ملی سلامت در استان گلستان؛ غربالگری یک میلیون نفر
  • حساب بانکی این افراد مسدود می‌شود (+ جزئیات)
  • غربالگری یک میلیون و ۴۲ هزار و ۵۷۶ نفر در پویش ملی سلامت در گلستان
  • غربالگری یک میلیون و ۴۲ هزار و ۵۷۶ نفر در پویش ملی در گلستان