Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار بندرلنگه با بیان اینکه بر اثر بارندگی های روز گذشته بندر لنگه 30 راس دام تلف شده است، گفت: خوشبختانه بارندگی روز گذشته خسارت جانی برای شهروندان نداشته و تنها تعدادی دام تلف شده که بر آورد میزان خسارت آن توسط سازمان جهاد کشاورزی در دست اقدام است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ بندرلنگه، یکی از شهرستان های استان هرمزگان به شمار می رود که روز گذشته باران نسبتا شدیدی همراه با تند باد باعث ایجاد خسارت هایی به روستاهای آن شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بارندگی باعث تلف شدن 30 راس دام شد

علی نیکویی، فرماندار بندرلنگه در گفتگو اختصاصی با خبرنگار هرمز با اشاره به بارندگی روز گذشته در این شهرستان اظهار کرد: بارندگی شدید در شهرستان بندر لنگه از ساعت 16 آغاز و به مدت 20 دقیقه به طول انجامید که خسارت هایی را به تاسیسات مختلف این شهرستان وارد کرده است.

فرماندار بندرلنگه با بیان اینکه در این بارندگی 30 راس دام تلف شده است، گفت: خوشبختانه بارندگی روز گذشته خسارت جانی برای شهروندان نداشته و تنها تعدادی دام تلف شده که بر آورد میزان خسارت آن توسط سازمان جهاد کشاورزی در دست اقدام است.

نیکویی با بیان اینکه بارندگی همراه با وزش باد شدید بوده است، عنوان کرد: بادشدید باعث سقوط چند تیر برق، تابلو، درخت و... در سطح بندرلنگه شده است.

وی با تاکید بر اینکه راه ارتباطی هیچ روستایی در این شهرستان قطع نشده است، خاطر نشان کرد: آب و برق برخی از مناطق این شهرستان تنها در نیم ساعت اول بعد از بارندگی قطع بوده و بلافاصله بعد از اتمام بارندگی آب و برق آن وصل شده است.

باران به آغل های در مسیر رودخانه آسیب وارد کرده است

علی اعمی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر هرمزگان در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار هرمز با اشاره به بارندگی روز گذشته بندر لنگه اظهار کرد: با توجه به اینکه دهیاران هر روستا مسئول مدیریت بحران هر روستا به شمار می روند طی تماسی که با آنها انجام شد خوشبختانه آسیبی به منازل و انسان های شهرستان بندر لنگه وارد نشده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر هرمزگان با بیان اینکه باران تنها به آغل های در مسیر رودخانه خسارت وارد کرده است، گفت: 30 راس گوسفند شهرستان بندر لنگه تلف شده و بارندگی نیاز به ارسال اکیپ از هلال احمر نداشته است.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۵۲۵۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۱۰ برابری صادرات راه آهن تهران در فروردین ۱۴۰۳

تین نیوز

میزان صادرات ریلی راه آهن تهران در نخستین ماه سال ۱۴۰۳ به بیش از ۵ هزار تن رسید که این رقم ۱۰ برابر میزان صادرات در مدت مشابه سال گذشته است.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، میزان صادرات ریلی اداره کل راه آهن تهران در یک ماه اول سال ۱۴۰۳ با عبور از مرز ۵ هزار تن رشدی ۱۰ برابری را نسبت به مدت مشابه سال قبل تجربه کرده است.

بخش عمده این محمولات که شامل شمش آهن- کلاف مفتول- سنگ نمک و محموله صادراتی ماکارونی است از مرکز لجستیک آپرین (بندر خشک) بارگیری و به مقاصد خود در کشور ترکیه صادر گردیده است.

لازم به ذکر است پیش بینی می شود با رفع موانع حضور گمرک در بندر خشک ریلی آپرین، میزان حمل و نقل ریلی در بخش بین الملل شامل صادرات، واردات و ترانزیت با ادامه روند روبه رشد جهش قابل توجهی نسبت به سال گذشته داشته باشد.

اداره کل راه آهن تهران دارای سه گمرک با اتصال ریلی مستقیم است که گمرکات غرب و شهریار از طریق ایستگاه نیکپسندی و گمرک بندر خشک آپرین از طریق ایستگاه آپرین به شبکه سراسری راه آهن متصل می شوند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • سیلاب به ۵ هزار هکتار موزستان زرآباد خسارت سنگین وارد کرد +فیلم
  • نجات هفت نفر از اهالی کنارک که در سیل گرفتار شده بودند + فیلم
  • خسارت هزار میلیارد ریالی بارندگی به کشاورزان لامردی
  • میزان بارندگی ها در کرمان کاهش می یابد
  • میزان بارندگی های ۲۴ ساعت گذشته سیستان و بلوچستان اعلام شد
  • رشد ۱۰ برابری صادرات راه آهن تهران در فروردین ۱۴۰۳
  • بارندگی، سه میلیارد ریال به شهرستان دیّر خسارت وارد کرد
  • میزان بارندگی های ۲۴ ساعت گذشته کرمان اعلام شد
  • سالانه یک میلی‌متر از میزان بارش‌های کشور کم شده است
  • خسارت بارندگی شدید به زیرساخت‌های سیستان و بلوچستان