Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا رشیدی، رئیس مجمع کانون‌های فرهنگی تبلیغی استان در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌شمالی، اظهار کرد: طبق بیانیه گام دوم انقلاب، یکی از برکات بسیار مهم نظام اسلامی، افزایش چشمگیر معنویت و اخلاق در فضای عمومی جامعه است و کانون‌های فرهنگی تبلیغی در این راستا توانسته‌اند اقدامات خوبی انجام دهند.
وی ادامه داد: با توجه به توطئه‌ها و هجمه‌های بسیار سنگین دشمنان برای از بین بردن فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه دینی، باید افرادی به‌ عنوان مربی، آموزش ببینند و به مدارس و مکان‌های عمومی اعزام شوند تا جوانان و خانواده‌ها را نسبت به آسیب‌های بی‌حجابی و بی‌حیایی مطلع کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس مجمع کانون‌های فرهنگی تبلیغی خراسان‌شمالی افزود: در این طرح مربیان با گذراندن دوره‌های مختلف با موضوع‌های همانند جامعه‌شناسی، روانشناسی، علوم پزشکی برای حضور در مدارس، دانشگاه‌ها و ادارات آماده می‌شوند تا بتوانند مخاطبان خود را با آگاهی کامل به سمت عفاف و حجاب هدایت کنند.
وی بیان کرد: دوره‌های آموزشی تربیت مربی عفاف گرایی، ویژه طلاب حوزه‌های علمیه، فرهنگیان و اساتید دانشگاه‌ها در حال برگزاری است.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۵۲۷۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰۰ برنامه متنوع در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از کهگیلویه و بویراحمد، حجت الاسلام سید جواد خاضع در نشست ستاد بزرگداشت دهه کرامت استان کهگیلویه و بویراحمد، افزود: برنامه های دهه کرامت با مشارکت و همکاری ۲۷ نهاد مختلف برگزار خواهند شد.

وی اظهارکرد: برخی از مهم‌ترین برنامه‌های مورد نظر برای برگزاری در کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت دهه کرامت امسال شامل جشن‌های سالروز ولادت حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع)، محافل قرآنی، برپایی نمایشگاه کتاب و نمایش فیلم است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: اعزام مبلغ به مناطق محروم و کم برخوردار، راه اندازی کاروان‌های شادی در سطح شهرهای مختلف استان، توزیع بسته‌های معیشتی، برگزاری رقابت‌های مختلف ورزشی، همایش دختران مسجدی، تجلیل از دختران برتر مسابقات هنری و نشست‌های تخصصی برای معرفی هر چه بیشتر فضائل اخلاقی و ابعاد شخصیتی حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) نیز از دیگر برنامه‌های مهم پیش‌بینی شده برای برگزاری در کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد استان به مناسبت دهه کرامت امسال خواهد بود.

خبرنگار: سعیده صداقت نژاد

انتهای خبر/

کد خبر: 1228344 برچسب‌ها سازمان تبلیغات اسلامی

دیگر خبرها

  • نمایندگان خراسان شمالی در اردوی استعدادیابی بسکتبال حضور دارند
  • ۳۰۰ برنامه متنوع در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
  • لزوم تربیت نیروی متخصص مورد نیاز خراسان شمالی توسط دانشگاه‌ها
  • هنرستان‌ها متناسب با نیازهای بومی خراسان شمالی نیرو تربیت کنند
  • توزیع گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • انتخاب سرمربی تیم ملی کوراش آقایان و بانوان از خراسان‌شمالی
  • موسسه جوانان آستان قدس رضوی، دوره جامع تربیت مربی برگزار می کند
  • توجه به مقوله حجاب و عفاف مهم‌ترین رکن در سعادت جامعه است
  • برگزاری نخستین رویدادتربیت مربی هوش مصنوعی، درزاهدان