Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-16@22:46:51 GMT

دخانیات وارد لیگ شطرنج شد

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۵۲۸۲۰

دخانیات وارد لیگ شطرنج شد

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان و به نقل از فدراسیون شطرنج، صبح امروز مهرداد پهلوان زاده رئیس فدراسیون شطرنج با حضور در شرکت دخانیات ایران با مهندس محمدرضا خاک کار مدیرعامل این شرکت دیدار و گفتگو کرد.

در این جلسه مدیرعامل شرکت دخانیات ایران ضمن تبریک موفقیت‌های اخیر شطرنج در چند سال اخیر از آمادگی این شرکت برای حضور در لیگ شطرنج خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه محمدرضا رحیمی رئیس تربیت بدنی دخانیات ایران نیز حضور داشت.

لازم به یادآوری است دخانیات از باشگاه‌های قدیمی ورزش ایران است که در سنوات گذشته در رشته های، چون فوتبال، بسکتبال، والیبال، کشتی و ورزش‌های رزمی فعالیت داشت که قرار است از امسال در لیگ شطرنج نیز تیمداری کند.

 

انتهای پیام/

 

دخانیات در رقابت های شطرنج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون شطرنج اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۵۲۸۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چند خبر کوتاه از ورزش قزوین

ایسنا/قزوین جذب و تمدید قرارداد بازیکنان در تیم فوتسال لیگ برتری کراپ الوند، قهرمانی تنیسور قزوینی در مسابقات دسته برتر کشور و سفر سرمربی قزوینی ژیمناستیک به قطر برای حضور در رویداد کسب سهمیه المپیک اهم اخبار امروز ایسنا از ورزش قزوین است.

«امیرحسین غلامی» کاپیتان جوان فصل قبل شهرداری ساوه با حضور در دفتر باشگاه پس از توافق با امضای قرارداد برای فصل ۱۴۰۴-۱۴۰۳ به تیم فوتسال کراپ الوند ملحق شد. غلامی فصل گذشته در تیم شهرداری ساوه حضور داشت ‌و سابقه بازی برای فولاد زرند ایرانیان را در کارنامه دارد.

«سجاد یوسف‌خواه» هم بازیکن فصل گذشته شهرداری ساوه با عقد قراداد امسال کراپ را در لیگ برتر همراهی می‌کند. «عرفان محمدیان»، «سهیل جامدی» و «علیرضا ابوالقاسمی‌فرد» هم قرارداد خود را برای یک فصل دیکر با باشگاه کراپ الوند تمدید کردند.

قهرمانی تنیسور قزوینی در مسابقات دسته برتر کشور

«حمیدرضا طاهرخانی» تنیسور قزوینی در پانزده رقابتی که با حریفان داشت، موفق شد در مسابقات دسته برتر کشور سکوی نخست را کسب کند. طاهرخانی با قهرمانی در این مسابقات بخت خود را برای حضور در مسابقات کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس محک می‌زند.

به گزارش ایسنا، «محسن شیشه‌گرها» سرمربی نام آشنای استان هدایت طاهرخانی را در این مسابقات بر عهده داشت.

سرمربی قزوینی ژیمناستیک در راه قطر  

«رضا خیرخواه» سرمربی قزوینی تیم ملی ژیمناستیک هنری در آخرین رویداد کسب سهمیه المپیک راهی قطر شد. مسابقات جام جهانی ژیمناستیک هنری قطر از فردا به مدت یک هفته به میزبانی قطر برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کسب نشان جهانی فیده داور شطرنج شهرضایی
  • تجمع شطرنجی‌ها مقابل وزارت ورزش برای حمایت از پریدر/ قول اسبقیان به معترضان
  • تجمع شطرنجی‌ها مقابل وزارت ورزش
  • دیدار فرامرز ظلی با وزیر ورزش پس از ترخیص از بیمارستان
  • حضور حمایتی اعضای مجمع شطرنج در وزارت ورزش
  • بزرگترین آب شیرین‌کن خوزستان در آبادان وارد مدار می‌شود
  • جام آزاد هاکی روی یخ؛ نماینده ایران فردا به مصاف تیم عمان می‌رود
  • حضور بانوان شطرنج بازان خراسانی در مسابقات قهرمانی رده‌های سنی کشور
  • ضرورت تشکیل کارگروه ویژه برای بررسی ابعاد آتش‌سوزی انبار دخانیات
  • چند خبر کوتاه از ورزش قزوین