Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- فدراسیون جهانی بادبانی از احمد احمدی ملی‌پوش کشورمان برای حضور در مسابقات کاپ جهانی ژاپن و انتخابی المپیک دعوت کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان و به نقل از سایت فدراسیون قایقرانی، مسابقات کاپ جهانی بادبانی ۱۸ تا ۲۵ شهریور به میزبانی انوشیما ژاپن با حضور بهترین‌های بادبانی جهان برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  این مسابقات به عنوان انتخابی المپیک قاره آسیا برای مسابقات المپیک توکیو است. فدراسیون جهانی بادبانی طی نامه‌ای به فدراسیون قایقرانی ایران از احمد احمدی دعوت کرد تا در این مسابقات حضور پیدا کند.

احمد احمدی سیلور کشورمان در کلاس Finn یکی از مواد المپیکی بادبانی رقابت می‌کند و برای کسب سهمیه باید عنوان اول آسیا را در رقابت‌های کاپ جهانی ژاپن کسب کند.   انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: احمد احمدی فدراسیون قایقرانی المپیک توکیو میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۵۲۸۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قضاوت ۲ داور کشورمان در جام جهانی قطر

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ژیمناستیک، جام جهانی ژیمناستیک هنری از امروز در قطر آغاز  شد. این رقابت‌ها به جهت اینکه یکی از مراحل کسب سهمیه المپیک محسوب می‌شود از حساسیت و سطح فنی بسیار  بالایی برخوردار است.

امید شیخ احمدی و حمیدرضا هاشمی دو داور بین‌المللی کشورمان که پیش از این در جام‌های جهانی آلمان و مصر حضور داشتند در جام جهانی قطر هم قضاوت خواهند کرد.

داوری ژیمناستیک کشورمان در شرایطی در رویدادهای معتبر جهانی دارای نماینده است که  برای اولین بار در ادوار المپیک، یک داور از  ژیمناستیک ایران در المپیک پاریس حضور خواهد داشت. چندی پیش حمیدرضا هاشمی از سوی فدراسیون جهانی ژیمناستیک برای قضاوت در این رویداد معتبر انتخاب شد.

دیگر خبرها

  • دعوت سه بانوی قمی به مسابقات آسیایی پایوهوت
  • مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی/ رستمیان در تپانچه ۲۵ متر پنجم شد
  • حضور اولین داور زن تکواندوی ایران در المپیک
  • قضاوت ۲ داور کشورمان در جام جهانی قطر
  • معصومه باقری نخستین بانوی ایرانی قضاوت کننده در المپیک پاریس
  • قضاوت زن ایرانی در المپیک پاریس
  • باقری اولین بانوی داور ایرانی تکواندو در المپیک
  • بانوی ایرانی برای قضاوت در المپیک دعوت شد
  • بانوی ایرانی به قضاوت در المپیک دعوت شد
  • بانوی داور تکواندو به قضاوت در المپیک دعوت شد