Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@09:40:12 GMT

آلمان نماینده‌ای در فینال لیگ قهرمانان اروپا ندارد

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۵۲۸۵۲

آلمان نماینده‌ای در فینال لیگ قهرمانان اروپا ندارد

برای اولین‌بار از سال ۲۰۱۱، هیچ بازیکن آلمانی در فینال لیگ قهرمانان اروپا حاضر نشده است.

به گزارش ایسنا و به نقل از اشپیگل، فوتبال آلمان همیشه در سال‌های اخیر قدرت زیادی داشته است و به همین خاطر سر زبان‌ها بوده ولی افت بزرگ فوتبال آلمان از سال ۲۰۱۸ و نتیجه ضعیف در جام جهانی شروع شد و در این فصل از رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا نیز تیم‌های آلمانی حذف نسبتاً زودهنگامی داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جالب این که بازیکنان آلمانی نیز نتوانستند در تیم‌های خودشان موفق باشند طوری که برای اولین‌بار از سال ۲۰۱۱ هیچ بازیکن آلمانی در فینال‌های لیگ قهرمانان حاضر نبوده است.

در فینال لیگ قهرمانان اروپا که ۱۱ خرداد برگزار می‌شود دو تیم لیورپول و تاتنهام در حالی برابر هم قرار می‌گیرند که هیچ بازیکن آلمانی در ترکیب دو تیم نیست و این برای اولین‌بار از سال ۲۰۱۱ است که یک بازیکن آلمانی در فینال لیگ قهرمانان حاضر نشده است.

در صورتی که بارسلونا با حضور تراشتگن می‌توانست به فینال راه یابد، روند حضور بازیکنان آلمانی در فینال‌های لیگ قهرمانان ادامه می‌یافت که این اتفاق رخ نداد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ليگ قهرمانان اروپا مارک آندره تراشتگن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۵۲۸۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چین اتهام جاسوسی در آلمان را رد کرد

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، سفارت چین در برلین دوشنبه شب با ارسال بیانیه‌ای به خبرگزاری شینهوا اعلام کرد: ما طرف آلمانی می‌خواهیم که بهره‌برداری از اتهام جاسوسی به منظور خدشه‌دار کردن وجهه و بدنام کردن چین را متوقف کند.

مقام‌های برلین دوشنبه اعلام کردند که سه آلمانی را به ظن همکاری با سرویس مخفی چین و انتقال فناوری به پکن برای مقاصد نظامی بازداشت کرده‌اند.

«نانسی فیزر» وزیر کشور آلمان گفت که دولت تهدیدهای ناشی از جاسوسی چین در تجارت، صنعت و علم در آلمان را رصد می‌کند.

«مارکو بوشمان» وزیر دادگستری آلمان نیز در بیانیه‌ای اعلام کرد: افراد متهم به جاسوسی در زمان بازداشت در حال گفت‌وگو درباره پروژه‌هایی تحقیقاتی بودند که می‌توانست به توسعه توان رزمی چین در دریا کمک کند.

بازداشت این افراد یک هفته پس از آن انجام شد که اولاف شولتس صدراعظم آلمان به چین سفر کرد تا درباره همکاری‌های تجاری چین و روسیه در بحبوحه جنگ اوکراین، مالکیت معنوی و سیاست های بازار آزاد گفت‌وگو کند.

آلمان هفته گذشته ۲ تبعه روسی-آلمانی را به ظن جاسوسی برای روسیه بازداشت کرد. برلین گفت که این افراد قصد داشتند برای تضعیف حمایت نظامی آلمان از اوکراین دست به حملات خرابکارانه بزنند.

دیگر خبرها

  • صعود چلسی به فینال لیگ قهرمانان اروپا با تساوی 2-2 مقابل بارسلونا در نیوکمپ (2012/4/24) / فیلم
  • نماینده ژاپن با برد در ضربات پنالتی فینالیست آسیا شد
  • تیم ژاپنی حریف العین در فینال لیگ قهرمانان شد
  • صعود نماینده ژاپن به فینال لیگ قهرمانان آسیا
  • فرمانده بایرن: شاید مدعی ‏CL‏ نباشیم ولی شانس داریم!‏
  • دستیار نماینده پارلمان اروپا به اتهام جاسوسی برای چین از کار تعلیق شد
  • بازداشت دستیار نماینده پارلمان اروپا در آلمان به اتهام جاسوسی + عکس
  • چین اتهامات جاسوسی آلمان علیه کشورش را رد کرد
  • گرجستان به دنبال میزبانی فینال لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۸
  • چین اتهام جاسوسی در آلمان را رد کرد