Web Analytics Made Easy - Statcounter

روابط عمومی نمایندگی ستاد دیه استان تهران اعلام کرد: طی جشن گلریزان آزادی زندانیان نیازمند جرایم غیرعمد استان تهران که در سالن همایش‌های هتل قلب برگزار شد، نیکوکاران حاضر در مراسم، ۳۸۰ میلیون تومان جهت آزادی زندانیان نیازمند جرایم غیرعمد به حساب نمایندگی ستاد دیه واریز نمودند.

به گزارش ایسنا، مدیر کل زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی و نایب رئیس هیأت امنای نمایندگی استان تهران در مراسم گلریزان که مصادف با میلاد امام حسن مجتبی (ع) در هتل قلب برگزار شد، گفت: وقتی سرپرست خانوار بالای سر خانواده است مشکلات بسیاری در زندگی وجود دارد، خانواده‌های زندانیان که سرپرستشان به هر دلیلی زندانی شده، چندین برابر بیشتر دچار معضل می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: خوشبختانه از آغاز سال ۹۸ تاکنون با کمک مسئولین مربوطه در ستاد دیه استان و همچنین پیگیری‌های به عمل آمده از سوی مددکاران در ستاد دیه و زندان‌های سطح استان، زمینه آزادی ۷۹ نفر مددجوی جرایم غیرعمد فراهم شده است. همچنین در سال گذشته، بحمدالله، ۹۰۲ نفر زندانی نیازمند با جرم غیرعمد که جمعاً بالغ بر ۲۳۷ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان بدهکار بودند، آزاد گردیدند.

مدیرکل زندان‌های استان تهران با بیان اینکه کمک‌های ستاد دیه فقط شامل حال زندانیان نیازمندی است که فاقد سابقه کیفری بوده و به دلیل جرایم غیرعمد مانند دیه ناشی از حوادث کار، تصادفات و بدهی در حبس به سر می‌برند، گفت: امیدواریم بتوانیم با قدم‌های خیرین، زندانیان جرایم غیرعمد را آزاد کنیم چرا که حبس این افراد دو اثر منفی را به همراه دارد یکی اینکه از حیث روحی و روانی بر عده‌ای از افراد جامعه تأثیر منفی می‌گذارد و بدتر از آن، خانواده‌های وی تحت تأثیر قرار می‌گیرند.

در این مراسم، از چهار نفر نیکوکار که همکاری مستمر با ستاد دیه استان تهران داشته یا اقدام آنان به عنوان گسترش فرهنگ نوعدوستی و کمک به آزادی زندانیان بدهکار بود، تقدیر به عمل آمد. یکی از این خیرین، پدر دانشجوی نیکوکار سجاد پوراحسان بود که سه روز قبل از فوت در اثر حادثه ناگوار واژگونی اتوبوس در دانشگاه علوم و تحقیقات با مراجعه به این ستاد، بدهی چهار میلیون تومانی یک مستأجر را پرداخت نموده و دیگری پدری که با فوت دختر جوانش ضمن اهدای هزینه جهیزیه وی، ۱۲ نفر را به نیت دوازده امام آزاد کرده بود و خاطرنشان کرد: امید است خداوند توانایی مالی بیشتر در این مسیر اعطا نماید تا در گلریزان سال آینده، این تعداد به ۱۴ نفر افزایش یابد.

بنا به این خبر، در گلریزان شب گذشته، مسئولان اداره کل زندان‌های استان تهران، مدیران و رؤسای ندامتگاه‌ها و مراکز تابعه و همچنین جمعی از نیکوکاران و هنرمندان عرصه تئاتر، سینما و تلویزیون حضور داشتند که با اهدای مبلغ ۳۸۰ میلیون تومان زمینه آزادی ۲۲ نفر از زندانیان واجد شرایط فراهم شد.

عزیزان نیکوکار جهت اهدای کمک‌های مالی و آزادی زندانیان نیازمند واجد شرایط جرایم غیرعمد می‌توانند از طریق تماس با شماره تلفن ۸۸۸۶۱۸۷۰ و یا مراجعه حضوری به نشانی خیابان کریمخان زند، خیابان سنایی، نبش اعرابی ۶، پلاک ۲۵، طبقه سوم و همچنین به سایت نمایندگی ستاد دیه استان تهران (نشانیwww.tehipro.ir ) با فعالیت‌های این نمایندگی و نیز نحوه ارسال کمک‌های مالی و آزادی زندانیان استان آشنا شوند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ستاد دیه استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۵۲۸۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا برج آزادی تهران قرمز شد؟

به گزارش خبرآنلاین، ساختمان برج آزادی همزمان با روز جهانی هموفیلی، برای حمایت از بیماران هموفیلی و آگاهی عموم شهروندان درباره این بیماری با نورپردازی قرمز شد.

بزرگداشت روز جهانی هموفیلی همه ساله، ۱۷ آوریل (۲۸ فروردین) توسط فدراسیون جهانی هموفیلی، سازمان‌های حمایتی بیماران مبتلا به اختلالالت انعقادی و مراکز درمانی این بیماران در سطح بین‌المللی برگزار می‌شود.

مؤسسات حمایتی در این روز، اقدام به ارتقای سطح آگاهی عموم درباره این بیماری‌ها می‌کند، برج آزادی نماد ملی کشور به مناسبت این روز و در حمایت از بیماران هموفیلی به رنگ قرمز درآمد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896704

دیگر خبرها

  • تهران قدیم| ۲ عکس از خیابان آزادی ۵۰سال قبل!
  • دستان پر مهر خیران قفل گشای آزادی
  • چرا برج آزادی تهران قرمز شد؟
  • گلریزان ۴۰ میلیارد ریالی فعالان اقتصادی بندر امیرآباد
  • ۵۰۶ زندانی جرائم غیرعمد از زندان‌های استان فارس آزاد شدند
  • جشنی برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد
  • ارایه خدمات به خانواده زندانیان تا ۳ ماه پس از آزادی
  • کمک ۵۰ میلیون تومانی خیر بافقی به آزادی زندانیان غیر عمد
  • آزادی ۲۵ زندانی جرائم غیرعمد لرستان توسط محسن چاووشی
  • کمک ۴۰ میلیاردی خیران برای آزادی زندانیان نیازمند در بهشهر