Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@19:04:44 GMT

افتتاح ۶ طرح بهداشتی _ درمانی در قاین

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۵۲۹۲۱

افتتاح ۶ طرح بهداشتی _ درمانی در قاین

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  ، این طرح‌ها شامل مرکز جامع خدمات سلامت روستای اسفشاد، پایگاه اورژانس شهری شماره ۲ و چهار طرح در بیمارستان شهدای قاین بود.

 عارفی فر رئیس شبکه بهداشت و درمان قاین در آیین افتتاح این طرح‌ها گفت: مرکز جامع خدمات سلامت روستای اسفشاد با اعتبار ۸۰۰ میلیون تومان به بهره برداری رسید که خیران برای تجهیز آن ۱۵۰ میلیون تومان کمک کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه عملیات اجرایی آن از سال ۱۳۹۵ آغاز شده است، افزود: هزار و ۳۹۰ خانوار با جمعیت پنج هزار و ۶۳ نفر از اهالی هشت روستا از خدمات مرکز جامع خدمات سلامت اسفشاد بهره‌مند شدند.

 عارفی فر از افتتاح پایگاه اورژانس شهری شماره ۲ با اعتبار ۳۶۰ میلیون تومان و با زیربنای ۱۳۰ متر مربع نیز خبرداد و گفت: با بهره برداری از این طرح، جمعیتی بالغ بر ۴۰ هزار نفر از خدمات آن استفاده می‌کنند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان قاین با اشاره به ۴ طرح افتتاح شده در بیمارستان شهدای قاین نیز افزود: این طرح‌ها شامل کلینیک دندانپزشکی با اعتبار ۱۲۰ میلیون تومان، بخش روان مرکز آموزشی درمانی شهدا با ظرفیت هشت تخت و اعتبار ۲۵۰ میلیون تومان، ساختمان اداری و بایگانی بیمارستان با اعتبار ۲۰۰ میلیون تومان و نمازخانه شبکه بهداشت و درمان با اعتبار ۹۰ میلیون تومان است که با حضور مسئولان دانشگاه علوم پزشکی به بهره برداری رسید.

همچنین عملیات اجرایی مرکز جامع خدمات سلامت شهری نیمبلوک با زیربنای ۵۰۰ متر مربع آغاز شد.

عارفی نیا افزود: این مرکز با کمک خیران، دانشگاه علوم پزشکی و فرمانداری قاین با اعتبار یک میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان ساخته می‌شود که با بهره برداری از آن هزار و ۵۳۲ خانوار شهری و روستایی بهره‌مند خواهند شد.

ساخت ۸ محل استراحت پزشک هم دیگر طرح‌های بود که با اعتبار اولیه ۱۸۰ میلیون تومان در شهرستان قاین کلنگ زنی شد.

در حال حاضر شبکه بهداشت و درمان قاین با یک مرکز آموزشی درمانی به ظرفیت ۱۲۰ تخت، ۱۹ مرکز جامع خدمات سلامت، ۹ پایگاه سلامت شهری، یک پایگاه سلامت روستایی و ۵۳ خانه بهداشت خدمات ارائه می‌کند.

انتهای پیام /ط ا

 ۶ طرح بهداشتی _ درمانی در قاین افتتاح شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت بهداشت سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۵۲۹۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از سه طرح بهداشتی، درمانی در فیروزکوه

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • افتتاح ۲ خانه بهداشت روستایی در تالش
  • ‌ بهره‌برداری از ۳۶ پروژه عمرانی سلامت‌محور در فارس
  • آغاز عملیات اجرایی پایگاه سلامت مرکز خدمات جامع سلامت دشتستان
  • افتتاح ۲ طرح بهداشتی در جوین
  • بهره مندی ۱۰ هزار و ۵۰۰ سخت درمان از خدمات بیمه سلامت
  • عملیات ساخت پایگاه سلامت شهدای «کهنه‌دژ» آغاز شد
  • بهره برداری از سه طرح بهداشتی، درمانی در فیروزکوه
  • افزایش ۳۵ درصدی خدمات بهداشتی، دندانپزشکی و آزمایشگاهی در چهارمحال و بختیاری
  • پروژه های درمانی و بهداشتی فیروزکوه افتتاح شد
  • کمک یک میلیارد ریالی خیّر سلامت به بیمارستان شهید بهشتی سبزوار