Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-23@11:02:30 GMT

کیش را بیشتر بشناسید

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۵۲۹۶۰

به گزارش ایلنا، کیش در ایران باستان، جزوی از کشور باستانی ایران بود.. کیش در گذشته نیز از مراکز تجاری ایران بوده و از لحاظ صید مروارید و ماهی و مروارید اهمیت زیادی داشته است.اگر قصد سفر به کیش را دارید می‌توانید از تور کیش استفاده کنید. تورهای لحظه آخری کیش یکی از مهم‌ترین تورهای دیدنی این شهر زیبا هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیدنی‌های کیش را می‌توان در دو بخش تاریخی و تفریحی تقسیم ‌بندی کرد.

جاذبه‌های تفریحی کیش

کیش یک شهر قدیمی است و سابقه تاریخی بسیار زیادی دارد. اما توریستی و تجاری بودن این شهر سبب شده است که اهمیت آن دو چندان شده و مکان‌های تفریحی بسیار زیادی در آن ساخته شوند. یکی از مکان‌های دیدنی کیش، که برای گردشگران از اهمیت زیادی برخوردار است بازار پردیس کیش است. بازار پردیس کیش قدیمی‌ترین بازار جزیره کیش است و به سبک اروپایی ساخته شده است. این بازار که سبک فرانسوی دارد یکی از دیدنی‌های مورد علاقه توریست‌هاست. بسیاری از گردشگران شهر کیش، سوغاتی های خود را از این بازار تهیه می‌کنند.

مجموعه گردشگری مارینا از دیگر مکان‌های توریستی شهر کیشاست. اسکله زیبای این مجموعه گردشگری، سبب جذب توریست‌ها به این شهر زیبا می‌شود. در مجموعه گردشگری مارینا، امکانات بسیاری برای تفریح، در نظر گرفته شده است. در صورتی که با تور ارزان کیش به این شهر بروید می‌توانید از این مجموعه تفریحی دیدن کرده و از امکانات متنوع آن برای قایق‌سواری و جت‌اسکی استفاده کنید.

باغ وحش کیش از مکان‌های جذاب و توریستی این شهر است. باغ وحش کیش برای گردشگران جذابیت خاصی دارد. از این رو توریست‌ها به این مکان تفریحی کیش رفته و از دیدن حیوانات این باغ وحش زیبا لذت می‌‌برند.

اسکله تفریحی کیش از مکان‌های جذاب شهر و جزیره کیش است. جنس این اسکله از چوب است. مراکز تفریحی بسیاری در کیش ساخته شده است. امکانات زیادی در این شهر وجود دارد که مورد علاقه گردشگران است. امکاناتی از قبیل کلوپ‌ها و تفریحات دریایی، رستوران‌ها، کافه‌ها مراکزی هستند که توریست‌ها از آنها بهره می‌برند. در این اسکله، حیوانات دریایی وجود دارند که گردشگران از دیدن آنها لذت می‌برند.

کسانی که تور کیش را تجربه کرده‌اند لذت استفاده از پلاژهای این جزیره را درک کرده‌اند. آب‌های کیش برای شنا بسیار مناسب هستند. پلاژهای کیش به طور جداگانه ساخته شده و امکانات بسیاری برای توریست‌ها دارند. اگر به کیش سفر کردید حتما از امکانات پلاژهای این جزیره استفاده کرده و لذت ببرید.

باغ پرندگان کیش یکی از مکان های طبیعی تفریحی شهر است. در این باغ زیبا، در حدود ۶۰ نوع پرنده وجود دارد که از نزدیک قابل دیدن هستند. طاووس، درنا و دیگر پرندگان زیبای این باغ برای گردشگران جذابیت خاصی دارند. این باغ در سال ۱۳۸۰ شروع به فعالیت کرد. نگهداری پرندگان در این باغ، از گذشته وجود داشته است. وجود تنوع پرندگان در این باغ، بر جذابیت این مکان افزوده است.

جاذبه‌های تاریخی شهر کیش

شهر زیرزمینی کاریز کیش یا قنات کیش مهم‌ترین جاذبه‌ گردشگری و تاریخی این شهر است. شهر زیرزمینی کیش یک شهر باستانی است. این شهر در حال حاضر یکی از مکان های تاریخی کیش است که گردشگران از آن دیدن می‌کنند. این شهر برای توریست‌ها جذابیت بسیار زیادی دارد.

در جایی از جزیره کیش، کشتی یونانی به گل نشسته است. این مکان زیبا در نزدیکی روستای باغو قرار دارد. توریست‌ها علاقه زیادی به این کشتی یونانی دارند. کشتی یونانی زیبا در هنگام غروب بسیار زیباست و توریست‌ها از گرفتن عکس در کنار آن استقبال می‌کنند.

یکی از جاذبه‌های شهر کیش، شهر باستانی حریره است. سابقه این شهر به دوره اسلامی بازمی‌گردد. شهر باستانی حریره در کنار ساختمان ورزشی المپیک است. در حال حاضر ویرانه هایی از این شهر تاریخی بر جای مانده است. گردشگران علاقمند به آثار تاریخی از این مکان خاص دیدن می‌کنند.

پایاب‌های کیش از دیگر مکان‌های دیدنی و تاریخی این شهر هستند. این پایاب‌ها در حدود ۲هزار سال قدمت دارند.پایاب‌ها، دهلیزهایی هستند که در سطح زمین قرار گرفته‌اند. این مکان‌ها شیب تندی دارند و با استفاده از چندین پله به سطح آب می‌رسند.  اگر قصد دارید تمامی جاذبه‌های کیش را ببینید بهتر است با قیمت تور کیش همراه شده و از سفر خود لذت ببرید.

منبع: تور لحظه آخری

منبع: ایلنا

کلیدواژه: تور کیش تور ارزان کیش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۵۲۹۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقل مکان اسماعیل هنیه از قطر به عمان

آفتاب‌‌نیوز :

این روزنامه به نقل ازمقامات عربی ادعا کرده «هنیه» درروز‌های اخیرباحداقل دوکشور منطقه ازجمله عمان ارتباط برقرارکرده است.

مقامات عمان به درخواست «وال استریت ژورنال» برای اظهارنظردراین زمینه پاسخی نداده‌اند

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • سریال‌های جدید تلویزیون را بشناسید
  • عکس| دست نیافتنی ترین تیم های جهان را بشناسید
  • هنرنمایی نانوا در هند برای جذب توریست (فیلم)
  • استاندار جدید لرستان را بیشتر بشناسید + سوابق
  • استاندار جدید مازندران را بیشتر بشناسید
  • نقل مکان اسماعیل هنیه از قطر به عمان
  • نابودگر دیوید تیلور را بیشتر بشناسید
  • عکس| نابودگر دیوید تیلور را بیشتر بشناسید
  • قاتل دیوید تیلور را بیشتر بشناسید
  • از کجا بفهمیم غلظت خون داریم؟ | علائم غلظت خون را بشناسید